DennisG
2f4r
Ik zou zelf een aanklacht indienen en het er met een advocaat over hebben. Die advocaat weet precies hoe en wat je wel en niet kan doen want nu ik het zo lees is hij kortweg: inbeslag genomen, hebben ze jou verkeerde info gegeven, ben je nu opeens je zip kwijt aan de domijnen?
Zelf zou ik het er niet bij laten zitten en zowiezo er op staan dat je je scooter nog een keer wilt zien.
+wat ik dus ook echt helemaal niet snap is dat je volgens mij geen ''afstands verklaring'' hebt getekent? Dus dat je afstand van jouw eigendom doet in dit geval je scooter.
Want zelfts als iemand een scooter pikt en de eigenaar is gevonden en hij heeft aangifte gedaan etc etc dan moet de dief zelfts afstand doen (contract/formulier tekenen) van de scooter/brommer anders krijgt de rechtmatige eigenaar zijn brommer of scooter niet eens terug.
En heb je nu eigenlijk wel een boete gekregen voor het 1 of ander?
Wat ik zou doen is het volgende: alle papieren, formulieren etc verzamelen die je in de tijd hebt gekregen en die met de inbeslagname te maken hebben. Naar het politie bureau gaan (morgen) en eens verhaal gaan halen met de papieren als bewijs. En eventueel vragen/er op staan dat er opnieuw onderzoek word gepleegd omdat het in jouw ogen totaal op een verkeerde manier is gegaan. (ook duidelijk vragen naar die afstandsverklaring)
Pff wat een verhaal meer kan ik er ook niet van maken omdat ook ik niet precies weet hoe alles is gegaan.
Iig succes en laat het er niet bij zitten!
Thnx ik heb morgen ook al een dag vrij genomen. om het 1 en ander te gaan regelen. zoals je het beschrijft is het ook allemaal gegaan. het is gewoon om doodziek van te worden.
Ik heb indd al die dingen niet ondertekent, ze hebben me gewoon puur laten wachten. en nu hoor ik ineens dat het ding al op 23juli een uitlslag heeft gehad. dat is gewoon geen correcte manier van handelen.
en zo zijn er nog veel meer dingen.
Alle papieren end dingen heb ik compleet.
De grootste domper in het hele verhaal is eigenlijk dat ik gister nog het rechtsgebouw aan de tel. had en mijn parket nummer heb doorgegeven, en zij mij doodleuk nog wisten te vertellen dat de zaak nog in behandeling was.