::TSA:: Speed Ark

heel scherp idd :P was me zelf nog niet eens opgevallen. je weet hoe dat gaat he? ff gauw die slangen er op....

Bedankt voor alle reactie`s mensen!

ROt is op met dat kk gekick, ga je lekker met je eigen topic bezig houden ofso in plaats van iedereen te irriteren:(

Waar slaat deze reactie nou weer op? dit is erger dan zijn reactie. hij geeft een reactie op een project. laat die jongen lekker man. als je je er aan stoort ga je fijn een modje pmen dat ze een beter project systeem moeten bedenken (reactie pagina`s bijvoorbeeld)

Update 17-12-06
Werd weer eens tijd voor een update na 2maanden :blink:
waarschijnlijk laatste update dit jaar denks. heb eindelijk een remleiding gevonden die lang genoeg is. een stalen van volgens mij een sr. dus toen kon eindelijk de scooter helemaal inelkaar.

De foto`s

De remleiding:

hier op het stuur (op de achtergrond velgen van me auto:))

Ziet er goed uit John,

maar je kon toch ook een leiding laten maken, nu heb je op 1 rem een banjo en deze is recht streeks.
En waar zijn je kapjes van de voorkap?

Voor de rest, hij blijft tof :)

Ziet er goed uit John,

maar je kon toch ook een leiding laten maken, nu heb je op 1 rem een banjo en deze is recht streeks.
En waar zijn je kapjes van de voorkap?

Voor de rest, hij blijft tof :)

Thanx jordy. Remleiding had ik idd kunnen laten maken maar was me een beetje duur eigenlijk 100 euro voor een leiding. is idd niet zo heel mooi maar ik ben niet zo van de kleine details. als het maar knalt :P

die kappie`s heb ik er afgelaten omdat ik het gewoon niet mooi vond. als ik ze in de kleur mee had gespoten was het wel ok geweest maar die kleur kan ik niet meer krijgen...

verder iedereen bedankt. voor de reactie`s

dat helpt me de winter weer door :P

Back