::TSA:: Speed Ark

Helemaal mee eens! Kijk graag na foto's!

Zeer vet project man! Wou het zelf ook gaan doen verlengt subframe.. Maar je bent me voor zal vast voor een zeer vet uiterlijk zorgen!

ga zo door

greetzz

DjangoT said:
Helemaal mee eens! Kijk graag na foto's!

Zeer vet project man! Wou het zelf ook gaan doen verlengt subframe.. Maar je bent me voor zal vast voor een zeer vet uiterlijk zorgen!

ga zo door

greetzz

Thanx man. ben ook zeer benieuwd naar het resultaat.

Thijs. said:
Met een t :* Zeer hippe Ark trouwens :7

:P ik weet het.

Update 16-09-06

Ik heb een zeer nette Hpi 04 gekocht.

hier op het blok

en nog 1:

Ik heb dus mijn sub verlengt. het is erg netjes geworden en superstevig!
ook komt er nog een ander pijp voor de veer op. dus lag ff makkelijk voor de hand :)
alleen 1 klein nadeel. ik heb me vergist met de carb. daar met ik nog wat op verzinnen maar dat komt wel goed. genoeg gelult weer FOTO`S!!!

hier heb ik even de kappies er los opgelegd om te kijken hoe het staat :)

en hier dus het porbleem van de gas schuif maar dit los ik wel weer op en een druiper zie ik :P :

Greetz

Last edited:
Echt super dit John Respect hiervoor!
Alles is gewoon mooi en vers en je bent volgens mij een van de eerste met een verlengde beta;) Nu hopen dat je die carb ff anders fixt en dat het blokje goed gaat lopen!

noooh die ziet er toch lekker uit :~ echt super dik dat je hem iets hebt verlengt. maakt je scoot net weer een stukkie mooier dan die al was :winner:

Betaverlengt8.jpg

Deze foto 8)

Mensen erg bedankt voor jullie vette reactie`s en ook Dennis (mod) voor het wijzigen van me special naam :+

Tot de volgende update :)

Back