::TSA:: Speed zip

Status
Not open for further replies.
Vanmiddag op het werk heb ik iig even de tijd gehad om na te denken wat te doen.
nou ik heb besloten dat ik me aankomende week gewoon even door mensen die er verstand van hebben goed te laten informeren over hoe en wat ik allemaal nog zou kunne doen.
Ik heb geen zin in hetzelfde gesprek, ik moet gewoon goede argumenten hebben waarmee ik iets opschiet in de zaak zip.
oftwel ik ga wrs wel een poging tot hoger beroep wagen. (mits er geen kosten aan zitten, dan stop ik er gelijk mee)
 
Nou 2e paasdag, 1 jaar geleden dat de scooter in beslag genomen werd.
Uiteindelijk im december nog een rechtzaak gehad, waar ik eigenlijk wel een goed gevoel bij had, maar dat was allemaal weer schijn.

Er werden weer allemaal dingen opgenoemt waar ik de ballen niet van snapte, dus nog een keer mijn verhaal gedaan.

En de uitspraak was gewoon keihard, wegens het onverzekerd zijn en geen kenteken hebbend, kreeg ik een boete van 450 euro.

Ook werd de scooter onttrokken aan het verkeer, van alles geporbeert nog.
Uiteindelijk konden ze ook niet direct bewijzen dat ik had gereden, dus werd de boete kwijt gescholden.
En ook de scooter kwijt.
De rechter was gewoon super direct in zijn antwoord, en hij zei heel hard: "Dan bouw je toch gewoon een nieuwe" :X
Na dit had ik de schik eraf, en ben zonder een woord te zeggen weg gelopen.
Dus hierbij gaat dit topic vanavond ook dicht.

Greetings
 
diep triest..

weinig over te zegge alles is eigenlijk al gezegd..
zover ik weet..

mag je gewoon met een brommer over straat lopen
als hij onrijklaar is gemaakt (of hoe ik et ook moet zegge)

dat is het zelfde idee als dat je met een scooter met leeg carter
over straat loopt dat ze je aanhouden en hem in beslag nemen..

maargoed k begrijp dat je nog weinig hoop hebt in deze zaak..

ik zou naar iemand gaan die veel verstand van rechten heeft..
en je een aantal dingen kan vertellen waardoor je met sterke argeumenten weer in de rechtzaal staat..

meer kan je der niet van bakken..


en als die rechter mij had gezegd dan koop je gewoon een nieuwe..
ik had em echt over ze tafeltje heen getrokke haha:p wie denktie welniet wie die is snotneus..

zulle is ze dikke SUV onder ze reet weg trekke en dan zegge..
jah dan koop je tog gewoon een nieuwe;)


nou goed ik wens je veel sterkte!
enne jah maak er het beste van!;):)
 
Verhaal:

Damn ik zou echt helemaal gaan flippen daarzo denk ik als de rechter zo effe zegt,dan bouw je toch een nieuwe.
owja eris trouwens ook weer een nieuwe regel,als je in de stad zonder kenten staat ofzo knippen ze je slot door en nemen ze hem mee.
Hoe ver moet het nog gaan?
Nederland bewijst echt weer wat voor zielig landje eigelijk wel zijn.
hoeveel auto rijden erwelrond zonder verzekering waar ze echt helemaal niks aan doen,het is gewoon triest klaar
Nou sterkte Dennis jammer dat het zo hard heeft mogen aflopen.
 
haha Dennis je zei het al dat je nog even je topic zou kicken :D was helemaal vergeten dat het al weer een jaar terug is :X

Verhaal:

owja eris trouwens ook weer een nieuwe regel,als je in de stad zonder kenten staat ofzo knippen ze je slot door en nemen ze hem mee.

Logisch. Als er ergens een auto staat zonder kenteken word deze ook meegenomen. Als je geen kenteken op je scooter heb pleeg je een misdrijf en ben je gewoon duidelijk strafbaar....

Hier is in mijn ogen niks raars aan.
 
hahahaha..

staat hier bij de shell al auto zonder kenteken een halfjaar lang..

heb ik nog deuke in loope schoppe..
is nogsteeds niet wegg..

en politie gaat geen scooter zonder kenteke meenemen;)..
want als je geen kenteke erop heb maar wel in je buddy+verzekerd bijvoorbeeld dan pleeg je nog geen misdrijf;)

je mag niet zonder kenteke rijde maar wel lopen..

grtz.
 
je mag niet zonder kenteke rijde maar wel lopen..

Ken je feiten voor je begint te blaten...

Een scooter mag de straat nog niet eens ruiken als er geen kenteken op zit.

Laat staan dat je er mee loopt.
 
Last edited:
StreetZipSp: Thanx, maar ik doe er niks meer aan scooter is al vernietigs als het goed is.
Of het zoontje van de rechter rijd erop.

project phantom: Ja jammer maar helees, bedankt voor je reactie

Sjon: ja, nouja 1 laatste update toch

Firefoxmhr: Pik!

VST: Klopt, geen enkel gemotoriseerd voertuig mag zonder kenteken ook maar aan de openbare weg ruiken.
 
Heb je voor het nemen van afstand van de scooter getekend? Zo nee, dan mag hij nog niet vernietigd zijn;)

Zo is het mijn broer verteld door een agent toen hij werd aangehouden. Volgens die agent mag je ook altijd nog kiezen tussen afstand nemen+ lagere boete of geen afstand+ hoge boete;)

Dit was wel een paar jaar geleden(3 jaar ongv.) Dus het kan zijn dat die regels veranderd zijn;)
 
Heb je voor het nemen van afstand van de scooter getekend? Zo nee, dan mag hij nog niet vernietigd zijn;)

Zo is het mijn broer verteld door een agent toen hij werd aangehouden. Volgens die agent mag je ook altijd nog kiezen tussen afstand nemen+ lagere boete of geen afstand+ hoge boete;)

Dit was wel een paar jaar geleden(3 jaar ongv.) Dus het kan zijn dat die regels veranderd zijn;)

die zijn zeker veranderd, ik mocht niks tekenen. Ik heb een strafbaar feit gepleegd waarvoor ik zelfs voorwaardelijk heb.
Valt niet kiezen, het is zoals ik het heb gekregen, en ik heb echt alles geporbeert, aangezien het een strafzaak is heeft rechtsbijstand ook geen nut gehad.

edit: vanavond gaat die dicht, mocht ik het vergeten mag een mod het ook doen :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top