::TSA:: Speed zip

Status
Not open for further replies.
Update 1-9-2007

Heb op genemuiden gereden, was me eerste sprint.
met de revolution zip van kevin(xiphos) liep allemaal wel goed.
helaas is het vermogen nog niet denderend. en kwam het zipje tekort
met een straat afstelling 17,4 gescoort..

wat pics.

verder ben ik vandaag met John G richting andries gegaan(A-bizar)
en heb daar een frame van hem gekocht betreft het korte model.

deze zal ik iig als basis gebruiken. mocht de zithouding etc me niet bevallen. zal ik zelf dit frame gaan aanpassen. of een replica gaan maken. met mijn eigen maten.

ook een org zip trommel velgje met vork geregeld waar ik gelijk even de slijptol heb in gezet. en de veren wat heb ingekort.
moet nog wel even netjes gestraald enz worden.

als koeling ga ik voorlopig een zip radiateurtje gebruiken. of ik moet een andere mooie kleine vinden.

en totaal.

verder heb ik nog niet echt een setup in gedachte.

Hoe sta het nu met je zip? Al terug ofzo?

Frame ziet er netjes uit :) ben benuwd

nope nog steeds niks van gehoort.
wacht nog steeds op een brief van de ovj over wanneer ik moet voorkomen.
ze konden me alleen vertellen een kwestie van weken was (vorige week gebeld)

mocht de zip wel trug komen komt het blok wrs wel onder het frame te hangen

Leuk dat het frame wat eerst voor mij was gemaakt toch nog naar een Dennis is gegaan :W . Het blijft een vet framepje 8).

Update 3-09-2007

Hier wat 2 pics hoe het ding er ong bij zal komen te staan. vind het wel wat hebben al.

Voorlopig zal ik even niet updaten tot ik wat meer interresante spullen enz heb.

ja ik vind het zelf ook al niet verkeerd.
ik ben ook benieuwd of het straks allemaal wel goed rijd. en of een beetje rijbaar is. ik heb iig iets vering in de voorvork gelaten.
nu ff sparen voor wat parts enz.

nope nog niet. moet wachten op een brief van de ovj.
tsjah ik vind het ook schandalig en nog veel meer dingen maar ik kan er ook niks aan doen. ik kan wel elke dag gaan bellen enz. maar ik krijg toch telkens te horen dat ik op die brief moet wachten

Aha, mooie framepje en nice blokkie :P

Ik zie wat vooruit gaat, en nog steeds geen brief van ovj :( duurt toch lang zeg, hoop dat blok heel terug komt :P

Kan niet wachtten hoe je frame gaat doen ;) ben momenteel nog in enschede :P ik zie je zaterdag misch ;)

Status
Not open for further replies.
Back