::TSA:: Speed zip

Status
Not open for further replies.
Heb net met de politie gebeld, aangezien ik altijd naar mijn brandplek loop. Volgens de politie mag dit als je de motor maar niet hebt draaien, dan val je gewoon onder de voetgangers. Heb 2 agenten aan de lijn gehad die beide hetzelfde vertellen. Weet niet wat voor agenten het daar zijn maar ben met mijn vorige scooter ook al keer aangehouden dat ik langs de weg liep en toen zeiden ze ook dat dit gewoon mocht.

Ook zonder kenteken?

En al zouden die wouten dat zeggen. dan heb je nog een probleem want hier zeggen ze dat het niet mag dus....

Ook zonder kenteken, mja heb wel vaker het idee dat agenten zelf niets eens weten wat wel en niet mag. Mja ik ben nog nooit wouten tegen gekomen met de sonic dus laten we dat zo houden.

nja zonder kenteken mag dus abosluut niet ben ik al achter misschien dat apeldoorn dan een ander beleid heeft, maar dit denk ik niet. verder schiet het niet op. zoals gewoonlijk.
vrijdag ga ik zowieso naar het bureau waar de scooter staat en wil ik hem zien. als bevestiging dat die nog niet weg/vernietigd/kwijt is.
en zodra niemand me daar een fatsoenlijk antwoord kan geven. wordt vrijdag rechtsbijstand ingeschakeld.

Het is echt weer te triest voor woorden hoe slecht men hun werk doet. Laat ze je dan een onbescheiden prent aan je borst plakken en klaar. Nee, je kan er maanden achteraan omdat iedereen tegenwoordig langs elkaar heen werkt.

Stel zwabberkoppen tegenwoordig, ik kan er woest om worden.

en we zijn weer wat verder.....

kwam gister binnen.

ze hebben gereageerd op mijn bezwaarschrift
dus nu kan ik iig goed me woordje doen

Mensen! Zullen we morgen duimen voor dennis?

Dan zal de uitspraak zijn of D zijn scoot terug krijgt of niet!

weer god domme niks wijzer geworden.

7 juni moest ik voorkomen naar aanleiding van mijn bezwaarschrift namens de inbeslagname. toen konden ze er nog niet veel over zeggen.
21 juni zou de rechtzaak wezen.
Dus dan zou het verhaal komen of ik mijn scooter zou trug krijgen of niet.
nu 21 juni is er dus een zaak geweest over mijn bezwaarschrift, die is nu dus ongegrond verklaard. dus weer geen nieuws over de scooter. :mad: :mad:

Dat mag toch zo niet doorgaan eigenlijk . Het is jouw eigendom en hun horen jou duidelijkheid te verschaffen . Als het zo door gaat ( en dat kunnen hun heel goed ) dan staat dat ding daar in 2010 nogsteeds .

ja klopt, ik vind het ook schandalig, ze zeiden dat het nog wel maanden kan duren. maar daar ga ik niet op wachten

Schandalig!!! Klasgenoot van me zijn scooter is ook inbeslag genomen ongeveer tegelijkertijd dat jou scooter in beslag werd genomen.
Hij reed weg voor een motoragent en reed binnen de bebouwde kom zeker 90+ km/h. Hij heeft toen zijn scooter in moeten laten nemen maar heeft hem van de week zonder ook maar enige schade terug gehad, het enige wat hij nog kon verwachten was een boete.
Ik snap niet waarom iemand die ruim 60 km/h te hard RIJDT zijn scooter binnen een nog te overziene tijd gewoon terug krijgt en het voor jou allemaal zo ellendig lang duurt...
Verdere stappen die je kunt ondernemen heb ik niet echt verstand van wat verstandig is etc. maar ik wens je in ieder geval veel succes en geluk en ik hoop zeker dat je snel iets van je Zip terug ziet (en dan wel in goede staat).

schiet gewoon niet op, ben zelf ook ooits eens aangeklaagd voor vernieling. Maandenlang niets meer over gehoord nadat ik verhoord was en opeens krijg je brieven dat je schuldig bent etc. in hoger beroep gegaan en weer maanden niks gehoord en toen opeens een rechtzaak waarin ik vrij ben gesproken wegens gebrek aan bewijs. een jaar nadat het strafbaar feit gepleegd zou zijn was alles pas afgelopen. Binnen justitie werkt voglens mij zeker 80% van het personeel langs elkaar heen en wordt driekwart van het werk dubbel gedaan omdat niemand weet wie wat doet.

kortom: Justitie sucks

Het Nederlands rechtsysteem is gewoon een beetje een flop :L De ene keer heb je m dezelfde dag nog terug de andere keer 3 jaar later. De ene keer schroeven ze je hele brommer uit elkaar de andere keer alleen de uitlaat.

Vind het jammer dat het zo krom geregeld wordt, en dat helemaal voor iemand die al zn lust en zn leven in zn hobby pompt..

Hoop dat je m snel terug hebt Dennis zodat we nog ff een keertje tegen mekaar kunnen sprinten-:-

Gr Enzo

Damn, Heb je hem nog steeds niet terug?!
Succes, hoop dat je hem snel terug krijgt of een keer een fatsoenlijk antwoord.

Status
Not open for further replies.
Back