::TSA:: Speed Ark

Blokje ziet er weer vers uit John! Ga je de carters nog verder molijsten of laat je het hierbij? Tis iig al wel beetje bling;)
Je brengt me wel op het idee om mijn cilinder ook van de buitenkant onder handen te nemen:) Hoeveel was je kwijt voor die buitenkop als ik vragen mag? En ist ook mogelijk om je hele cilinder te laten stralen? Wil graag weer zon vers kleurtje eroverheen:D

goddje said:
Blokje ziet er weer vers uit John! Ga je de carters nog verder molijsten of laat je het hierbij? Tis iig al wel beetje bling;)
Je brengt me wel op het idee om mijn cilinder ook van de buitenkant onder handen te nemen:) Hoeveel was je kwijt voor die buitenkop als ik vragen mag? En ist ook mogelijk om je hele cilinder te laten stralen? Wil graag weer zon vers kleurtje eroverheen:D

ik wasm 5 euro kwijt. ja hoor hele cil kan ook wel denk. carters laat ik zo denks...

Update

Vandaag het blok er weer onder gehangen. en hij loopt weer!!! jaja terug van weg geweest.
ook heb ik me stuur omgedraaid om net iets platter te kunnen. hier wat foto`s

hier zit het blok er net weer onder

hier ff in het zonnetje

hier een pica van me evotje :) met 3br inscriptie

hier ff testen hoe het zit :)

en nog 1 :)

Filmpje!

http://www.filefactory.com/?dfcc2b

stuurtje staat wel leuk zo :W, kom je nu niet in de problemen met je kappen door die remhendels en potjes? of lijkt dat maar zo :)

>Mark< said:
stuurtje staat wel leuk zo :W, kom je nu niet in de problemen met je kappen door die remhendels en potjes? of lijkt dat maar zo :)

net ff geschekt :) idd kwam iets in de problemen en is nu gefixt heb ietjes de rempotjes naar boven gezet. nu geen probleem meer :+

ach super mooi is het niet. maar het is eens wat anders... ik vind het persoonlijk nog wel redlijk staan zo met de voorkap er op... maar die foto`s posten ik de volgende keer wel... het is ook wat effectiever zo.

Ik vind het zelf ook erg vet.. heb het zelf ook @ sprinter:D

Ooit maar ff een sprintje tegen je trekken:D

Suc6 mzzl

Shane said:
Ik vind het zelf ook erg vet.. heb het zelf ook @ sprinter:D

Ooit maar ff een sprintje tegen je trekken:D

Suc6 mzzl

[evolution] said:
nuttig is een m-stuur ! , dit is verneukeratief voor de scooter imo! :)

thanx shane. ben je @ best?

@ evolution wat is het verschil tussen een m stuur(wat ik overigens ook lelijk vind) en dit? het heeft praktische dezelfde functie....

@ dennis. ja het is ff wennen maar vind het zelf ook wel ok...

@ facilly thanx :+

@ evorunner26 jij ook thanx voor je reactie

Back