::TSA:: Speed Ark

dit is even een testje ik ga de folie er wel opplakken. maar dan netjes.

ik weet alleen nog niet welke kleur.

Update 17-05-06

volgende is gebeurt:
* Tp nardo deksel gekocht
* binnen kap is klaar

de foto`s

dekseltje

hier in het blokje gelegd... (niet vast)

en toen dus met de binnenkap aan de gang. ik heb dit op me werk gedaan en heb met mijn tel wat foto`s gemaakt (sorry van de kwaliteit dus)

het eerste deel folie er ruw weg op gelegd

hier langzaam de folie in model drukken:

hier begint het al een model tekrijgen :)

hier alleen nog een beetje afwerken.

en hier is hij klaar :)

en nog 1 van wat dichter bij.

PetriK said:
hoe dan :D tis net normale verf :D... imo had je de ondergrond wel vlakker kunnen maken :)

ja klopt. had alleen niet zo`n zin in veeeeel schuren :)

maar dit is ook een test kap. ik wil eigenlijk nog nettere kappen regelen. maar dat word waarschijlijk volgend seizoen. ivm geld :)

appart :) is dit op dezelfde manier gedaan als de carbon look folie van furious beta?
Waarom trouwens niet in 1 keer netjes als je toch op je geld moet letten?

PetriK said:
dat probleem kennen we allemaal :D wat is nou het voordeel van dit folie ? :P krasvaster ofzo?

tijdsbesparing. in een uurtje klaar. spuiten moetje eerst wachten tot het droog is enzo. en het is cheap (gratis) omdat het mijn werk is. :) en je heb geen probleem met hechting wat met verf nog wel eens het geval is. krasvaster? ik denk dat het wel krasvater is als slecht hechtend verf maar ik denk dat het ongeveer op het zelfde niveua ligt als goed hechting. + dat als je achtaf toch liever zwart had of je verkoopt de boel dan kan je het er nog redelijk makkelijk afhalen. doe dat meer eens met verf :P

@ menace

ik heb geen idee of het de zelfde techniek is. waarom niet in 1 keer? nou het is inprencipe gratis voor mij omdat ik in deze werk sfeer zit. dus het is een soort leerproces ook :) er zijn gewoon auto`s die helemaal "ingepakt" worden. erg mooi om te zien.

ik zal vanvand kijken of ik wat mooiere foto`s er van kan maken :)

die laatste twee foto's had ik nog niet gezien, maar ik vind het super netjes John!!! En als het je werk is waarom niet? Beetje nieuwe dingen uitproberen kan geen kwaad:D Ben benieuwd hoe het int echt eruit ziet;)

goddje said:
die laatste twee foto's had ik nog niet gezien, maar ik vind het super netjes John!!! En als het je werk is waarom niet? Beetje nieuwe dingen uitproberen kan geen kwaad:D Ben benieuwd hoe het int echt eruit ziet;)

ja toch? vind het er mooi uit zien. als ik dat structuurtje er had uitgeschuurd dan was het nog veel mooier geweest. maar dat komt wel bij de volgende poging :)

Update

Op verzoek van een aantal mensen nog wat foto`s van mijn binnenkap

ook heb ik ff olie gekocht en een nieuw caddan pakking.

en even het tp deksel bewerkt.

voor

en na

en toen mijn overranger er op gezet.

nou volgende update de cillinder er goed op :) mischien mij koppie even laten parel stralen(buitenkop) staat weer lekker fris. en de boel afstellen (squish en rotor)

Folie is te koop
Pm voor de prijzen

Chrunkie said:
Folie kap ziet er zeker nice uit, zijn er ook nog andere kleuren/structuren.

heel veel andere kleuren. ik ga eens informeren wat er nog meer is te krijgen. ook het 1 en ander aan mattelic kleuren en mischien wel carbon ook :)

Update

volgende is gebeurt

* buiten kop laten parelstralen
* stator opgeknapt
* blok inelkaar gezet

pica`s!

buiten koppie

het blokkie met de wannabe 2005 roter. acht het staat wat netter als dat zwarte :)

en nog 1 buiten gemaakt

Back