Firefoxmhr
::TSA:: 2F4R ICE
Rick Sr said:zeer vette rally ! , en die remschijf vind k ook vet ! wat voorn merk is et ?
mvg Rick
Custom schijfje denks
Rick Sr said:zeer vette rally ! , en die remschijf vind k ook vet ! wat voorn merk is et ?
mvg Rick
Firefoxmhr said:Custom schijfje denks
SPEED PHANTOM said:hee man het is en blijft een zeer vette scoot die dingen vind ik orgineel vet lelijk maar wat jij er alemaal aan heb gedaan super strak ding
Slomos! said:Ik vind m echt vet!
Misschien de achterkant wat omhoog? Zou m goed staan denk ik zo.
Suuk6 ermee!
eurokit said:Ik zou de binnenkap nooit zwart spuiten, want dat word er echt niet mooier op. Kleur combinaties zijn niet zo moeilijk kijk eens op internet..
Bijvoorbeeld geel met paars of. Gewoon zelf even goed nadenken wat je erg mooi vind. En dan pas spuiten. Wat ik wel een pluspunt vind is dat je kappen mooi glimmen.
Rooienaar said:Het begint al zeker iets te worden!
Al plannen om de voorpoten te verlagen?
Is alleen maar voordelig, in elk opzicht
N!CKSER said:Die schijfjes heb ik laten snijden, eigen ontwerp.
ben bezig om grotere aantallen te laten snijden, en voor meer types velgen.
Dennis001 said:Hij is al verlaagd nu hij heeft alleen een hoge stuurpen
Ruubje said:Jou Beta mag er ook wezen hoor! We gaan binnekort vast nog wel een keer meten op de eco-:-
Björn` said:Niet lullig bedoeld, maar ik heb hier en daar weleens gelezen dat 't een 'speciaal' proces en/of materiaal is om zo'n schijf te maken. Dat 't vooral niet zomaar van 't eerste de beste materiaal gemaakt kon worden. Hebben jullie daar ook aan gedacht? Ivm veiligheid - er komt natuurlijk een behoorlijke kracht op zo'n dingetje.