::TSA:: Evolution Rally

Ik zou de binnenkap nooit zwart spuiten, want dat word er echt niet mooier op. Kleur combinaties zijn niet zo moeilijk kijk eens op internet..
Bijvoorbeeld geel met paars of. Gewoon zelf even goed nadenken wat je erg mooi vind. En dan pas spuiten. Wat ik wel een pluspunt vind is dat je kappen mooi glimmen.
 
SPEED PHANTOM said:
hee man het is en blijft een zeer vette scoot die dingen vind ik orgineel vet lelijk maar wat jij er alemaal aan heb gedaan super strak ding

Tnx Luciano, volgend seizoen gaan we duidelijk vlammen op de eco.. of eerder natuurlijk-:-

Slomos! said:
Ik vind m echt vet!

Misschien de achterkant wat omhoog? Zou m goed staan denk ik zo.
Suuk6 ermee!

Dat zou hem zeker goed staan Mijn plan is ook om binnekort ff een ophoogblokje eronder te drukken en als ik financieel er wat beter voor sta een lekkere lange fournales:W

eurokit said:
Ik zou de binnenkap nooit zwart spuiten, want dat word er echt niet mooier op. Kleur combinaties zijn niet zo moeilijk kijk eens op internet..
Bijvoorbeeld geel met paars of. Gewoon zelf even goed nadenken wat je erg mooi vind. En dan pas spuiten. Wat ik wel een pluspunt vind is dat je kappen mooi glimmen.

Ik kon die kappen een goed half jaar terug goedkoop professioneel laten spuiten door een kennis van mn oom die niet echt bij mij in de buurt woont. Ik heb ook zelf de kappen niet gebracht en heb hem vertelt dat hij de kappen gewoon hoogglans zwart moest spuiten en een mooie donkere tint rood. Ik was eigenlijk ook helemaal niet tevreden met de kleur rood, maar het was natuurlijk niet meer terug te draaien. Als alle kappen bewerkt zijn denk ik erover om hem helemaal hoogglans zwart te spuiten of een andere speciale kleur.

Rooienaar said:
Het begint al zeker iets te worden!

Al plannen om de voorpoten te verlagen?
Is alleen maar voordelig, in elk opzicht :)

Tnx Rally-tuner:D Zoals je kunt zien zijn de poten al helemaal naar beneden, maar ik ben van plan om gewoon hetzelfde te doen als jij; op druk brengen en dan de kering krom slaan en natuurlijk een stuk van de poot af, want nu zit het behoorlijk in de weg.
Je gaat toch wel lief om met de C20 he:+

N!CKSER said:
Die schijfjes heb ik laten snijden, eigen ontwerp.
ben bezig om grotere aantallen te laten snijden, en voor meer types velgen.

Je weet wat ik ervan vind nickje:love:

Dennis001 said:
Hij is al verlaagd nu hij heeft alleen een hoge stuurpen :P

Regel jij me ff een korte clamb dan D. :rolleyes:
 
Ik vond nog een foto van de custom schijf voordat hij erop ging. Hier is hij dus nog helemaal vers:)

27yqx5f.jpg


Aangezien ik samen met Nick van plan ben meer van zulke schijven te gaan maken zijn we erg benieuwd hoe de vraag erna is. Er zullen dan voor elk type velg verschillende ontwerpen worden gemaakt; oversize en normaal. Het moet zelfs mogelijk zijn om een eigen ontwerp te laten maken.
 
Last edited:
van de lelijkste scooter type op deze planeet, een hele nette project maken. heb ik bewondering voor, ziet er gewoon super strak uit. mijn complimenten!
 
De richtprijs voor een soort gelijk ontwerp zal ongeveer tussen de 35 en 40 euro liggen. Ik kan er nu nog vrij weinig over zeggen, omdat nog niet precies bekent is wat het gaat kosten als er meerdere verschillende schijven gemaakt gaan worden. Echter de prijs voor een normale schijf zal waarschijnlijk niet boven de 40 euro komen te liggen.
 
Niet lullig bedoeld, maar ik heb hier en daar weleens gelezen dat 't een 'speciaal' proces en/of materiaal is om zo'n schijf te maken. Dat 't vooral niet zomaar van 't eerste de beste materiaal gemaakt kon worden. Hebben jullie daar ook aan gedacht? Ivm veiligheid - er komt natuurlijk een behoorlijke kracht op zo'n dingetje.
 
Björn` said:
Niet lullig bedoeld, maar ik heb hier en daar weleens gelezen dat 't een 'speciaal' proces en/of materiaal is om zo'n schijf te maken. Dat 't vooral niet zomaar van 't eerste de beste materiaal gemaakt kon worden. Hebben jullie daar ook aan gedacht? Ivm veiligheid - er komt natuurlijk een behoorlijke kracht op zo'n dingetje.

Ik snap dat dit het eerste is waar je aan denkt en natuurlijk kan je hier niet zomaar een materiaal voor gebruiken. Nick heeft deze schijf laten snijden met de machines van een kennis die ook schijven maakt voor crossmotoren, waar natuurlijk veel grotere krachten op komen te staan. Voor de schijven wordt RVS gebruikt met een speciale legering.
 
Back
Top