::TSA:: Evolution Rally

Dennis001 said:
Woot ben je net te laat.........:X ik heb mijn oko met het setje aan bas verkocht... misshcien dat je hem ff kan vragen of je een sproeier van hem kan kopen ofzo :P

Bas:O wies da?:P

Wanner gaan we sprinten dan dennis:P

Update

!!!UPDEEET!!!

Heb na bijna een maand eindelijk mn spulletjes van scootxtreme binnen. Het duurde wat langer omdat de membraanplaatjes niet op voorraad waren, maar de service was echt bar slecht:( Ik werd absoluut niet op de hoogte gehouden en moest overal achteraan bellen. Ik weet niet hoe het er daar normaal aan toe gaat, maar ik bestel er nooit meer iig!

Dit kreeg ik vanmorgen in mn handen gedrukt:

xkotnm.jpg

Hij was wel dicht toen ik hem kreeg hoor:P

Daar zat in:

xkou4p.jpg

- Pirelli EVO22 achterband
- Stage6 temp/toerenteller (niet echt origineel meer, maar wel betaalbaar en handig:D)
- Malossi VL14 membraanplaatjes
- Transparante benzineslang en filter

xkox6q.jpg

Lekker Vers!

Ik had dus ook de oude MHR2000 vario vervangen voor een nieuwe en zo kwam die eruit:O
xkoxsp.jpg

Versleten?

Gister voor de 2e keer ff geboekt met de nieuwe vario en hij vloog echt:D
Hij is veel feller en trekt hem met hogere snelheden nog op het achterwiel;)
Kan echt niet wachten tot de Rally op de testbank mag hehe.

Dat was em! na mn examen meer

Zo ook maar weer eens mn projectpage onder het stof vandaan gehaald})
Ik heb dan wel 3 maand niks meer geupdate, maar dat betekent niet dat er niks gebeurt is 8P.

Ondertussen ben ik naar Best geweest met de Rally en heb ik voor het eerst gesprint+ralf+

http://rapidshare.de/files/24090586/MVI_4532.avi.html

Ook ben ik op Best op de testbank geweest en heb een score van 16,2 neergezet:L Ik had opzich wel hoger verwacht, maar ik ben erachter gekomen dat er nog zoveel aan de afstelling verbeterd kan worden, zodat meer pk's zeker haalbaar zijn-:-

Genoeg gelult.. wat is er allemaal veranderd:

- Andere uitlaat
- Andere carb en filter
- VL14 getuned
- Custom waterpompdeksel
- Doorzichtige slangetjes
- Alu radiator
- Custom remschijf
- Velgen beter gepolijst (het kan altijd nog beter8))
- Kiesler wigje gepolijst
- Voorvork verlaagd
- De nodige Stage6 accesoires
- Pirelli bandje erop laten zetten
- Ontstekingshuis of hoe dat ook heet gepolijst:P
- En niet te vergeten een verse bougie kabel met dop!

Nu wat foto's om het allemaal wat te verduidelijken:~

Aangezien ik altijd al een C21 wilde hebben en ik mn C20 niet meer zo heftig vond heb ik maar de verse C21 van Arthur overgekocht :love: Als bonus zat er nog een aangepaste flens voor evo bij en een nieuwe hitteband!
Owja ook maar gelijk ff de ophanging polijst:D
255t3r5.jpg

De 24 OKO deed het ook niet meer zo geweldig, dus moest die plaats maken voor een 28 Stage6 met kelk en XSH filter. Ook hier werd ik weer gematst, want de luchtinlaat is super strak gepolijst9||6 Op de foto niet super te zien, omdat de carb al wat benzine heeft geproeft.
255tdsl.jpg

VL14
255tmrp.jpg

255tk6g.jpg

HaaPeeI en deksel*D
255uckk.jpg

Radiator en slangetjes
255ui3b.jpg

Unieke en custom remschijf:~
2565hrq.jpg

Iets meer die bling toch..:+
255uryu.jpg

255ut5l.jpg

Wiggie
255uwar.jpg

Voor Best hebben John (TSA Team Ark) en ik naar de voorvork gekeken, omdat met de originele vertanding en hoge voorkant het sprinten vrij moeilijk gaat:'( We zijn tot de conclusie gekomen dat er met deze positie het beste te sprinten valt en het ook goed is voor de looks-:- Zonder voorkap en onderkap ziet het er best appart uit, maar dat is nu even niet anders.
255v1c4.jpg

Stage6 kickert
256467c.jpg

Rempotje met Stage6 remhevel
25648ww.jpg

Het tellertje zit nu op het stuur met tyrips, dus daar maak ik wel een andere keer een goede foto vanx|

Hier was nog geen foto van: de oo zo bekende Malossi Overrange. En nee ik ga de carters niet laten stralenO-)
2564ccy.jpg

Je moet blijven poetsen he!8)
2564fh3.jpg

2564goy.jpg

De onderkap die ooit nog passend gemaakt moet worden.
2564mz5.jpg

En om het af te leren een totaal plaatje:
2564ly8.jpg

Ik hoop dat jullie het wat vinden zo:) En let aub niet op de niet zittende boutjes, schroefjes of roestige onderdelen, want dat komt allemaal wel goed;)

Hier een klein lijstje met wat nu de plannen zijn:

- Zwart coaten: Frame, subframe, voorvork, remklauwen
- Chrome Fournales veer
- Zwart leren buddy-overtrek
- De kappen passend maken en mooi afwerken.

Ik ben niet het type dat van elke verandering gelijk een update maakt, ik doe liever wat meer in een keer:P Zal wel luiheid zijn ofso:Z

Owja dit zit er nu in mijn blokje:

Polini Evolution 70cc
Polini Evolution Pen 12 incl. SKF C4 lagers
Yasuni Carrera 21 incl. aangepaste flens op evo
HPI v2005
Stage6 28mm incl. kelk en XSH filter
Malossi Overrange 2005
Malossi Pia recht 22-28mm met Kiesler Wig (TSA Bewerkt)
Malossi VL14 Bewerkt
Malossi Delta Clutch
Malossi Wingbell
Top Performance Nardo Gelagerd
Carters: 3BR

Last edited:
Vet vet vet, dat je van zo'n eigenlijk lelijk ding toch zoiets vets hebt gemaakt :W Ik zou alleen iets aan je buddy bak doen, en IK zou de carterkap laten verchroomen zou imo nóg vetter staan.

Mijn mening;

Ik vind hem eigenlijk niet mooi.

Sr velgen staan niet + voorvork van een SR staat er ook niet bij. Die van een aerox nieuw model vind ik er veel beter bij passen.
Kleur vind ik ook niet echt mooi.

Tnx voor de reacties jongens! Als je ergens veel tijd/werk in stopt is het altijd leuk om te horen dat mensen het warderen!

Furious Beta said:
mss ook een korter stuur?
voor de rest ziet er zeker netjes uit ;).

Dat ga ik zeker nog een proberen ja:)

Speedboer said:
erg bruut! nu alleen de voorkap nog vetter maken dan dat hij al is!

Zo heel vet is die eigenlijk niet, maar ik ben van plan een custom voorkap te maken, dus een die echt niet terug te herkennen is. Ben ook benieuwd hoe je slider project gaat worden8)

Dennis001 said:
zeker weer netjes ruben, scooter blingt als een malle :)

Tnx man! Nog bedankt voor het helpen he9||6

Thijs. said:
Vet vet vet, dat je van zo'n eigenlijk lelijk ding toch zoiets vets hebt gemaakt :W Ik zou alleen iets aan je buddy bak doen, en IK zou de carterkap laten verchroomen zou imo nóg vetter staan.

Buddy bak ga ik gewoon mooi afwerken en dan een vers zwart laagje erover heen.
Verchromen staat bijna altijd mooier dan polijsten, omdat het gewoon veel strakker is. Echter geeft polijsten wel zon voldaan gevoel dat ik zo veel trotser naar mn scooter kan kijken. En ik zelf vind; of verchromen, of polijsten, denk dat het verschil met de carterkap en het blok teveel wordt.

eurokit said:
Mijn mening;

Ik vind hem eigenlijk niet mooi.

Sr velgen staan niet + voorvork van een SR staat er ook niet bij. Die van een aerox nieuw model vind ik er veel beter bij passen.
Kleur vind ik ook niet echt mooi.

Ieder zijn mening natuurlijk, maar misschien heb je niet gezien met wat ik ongeveer ben begonnen? Toen ik hem kocht zat er nog een verroeste originele uitlaat en een mooie knal oranje onderkap op.
259ah6f.jpg

259ahif.jpg

Ik denk toch dat ik aardig mn best heb gedaan om hem wat toonbaarder te maken:
Ik ben het helemaal met je eens dat rox poten mooier zijn, maar ik wist dat sr poten en velgen op een rally zouden passen en ik kon er voor een mooi prijsje aan komen. In de toekomst zal ik zeker een keer aerox poten eronder zetten om te kijken hoe het staat!
En welke kleur zou jij de kappen dan geven?
BetaGreenXtreme said:
Ziet er vet uit kerel:) lagge filmpie dat je zo de weg op rijd daar in apeldoorn:P

Greetz jeroen

Jou Beta mag er ook wezen hoor! We gaan binnekort vast nog wel een keer meten op de eco-:-

Firefoxmhr said:
Heej je hebt andere boutjes in je remschijf :W
Net ding iig hoor :* TSA he :D

Speciaal voor jou je weet toch :henko:

Shane said:
Ik vind hem serieus echt fokking mooi!!! Mijn zegen heb je:D

Fijn om te horen man:W

Back