Dennis001 said:Woot ben je net te laat.........:X ik heb mijn oko met het setje aan bas verkocht... misshcien dat je hem ff kan vragen of je een sproeier van hem kan kopen ofzo
Bas:O wies da?
Wanner gaan we sprinten dan dennis
Dennis001 said:Woot ben je net te laat.........:X ik heb mijn oko met het setje aan bas verkocht... misshcien dat je hem ff kan vragen of je een sproeier van hem kan kopen ofzo
goddje said:- De mooiste Rally van Nederland krijgen. Voor zover ik weet zijn er maar 2 echte mooie rally's, namelijk de Rooise Rally en de DRT Rally.
Rooienaar said::*
Je komt al aardig in de buurt
goddje said:Bas:O wies da?
Wanner gaan we sprinten dan dennis
Furious Beta said:mss ook een korter stuur?
voor de rest ziet er zeker netjes uit .
Speedboer said:erg bruut! nu alleen de voorkap nog vetter maken dan dat hij al is!
Dennis001 said:zeker weer netjes ruben, scooter blingt als een malle
Thijs. said:Vet vet vet, dat je van zo'n eigenlijk lelijk ding toch zoiets vets hebt gemaakt :W Ik zou alleen iets aan je buddy bak doen, en IK zou de carterkap laten verchroomen zou imo nóg vetter staan.
eurokit said:Mijn mening;
Ik vind hem eigenlijk niet mooi.
Sr velgen staan niet + voorvork van een SR staat er ook niet bij. Die van een aerox nieuw model vind ik er veel beter bij passen.
Kleur vind ik ook niet echt mooi.
BetaGreenXtreme said:Ziet er vet uit kerel lagge filmpie dat je zo de weg op rijd daar in apeldoorn
Greetz jeroen
Firefoxmhr said:Heej je hebt andere boutjes in je remschijf :W
Net ding iig hoor :* TSA he
Shane said:Ik vind hem serieus echt fokking mooi!!! Mijn zegen heb je