Hoi!
Ik ben Ruben.. 18 jaartjes en leef in Apeldoorn
Nu dik een jaar geleden kocht ik van Jeroentje een hele dikke Aprilia Rally AC. Ik was helemaal blij want nu kon ik eindelijk een beetje cruzen op de weg!
Heb helaas geen foto toen ik hem kocht, maar verderop wel een foto waar je dan ff een originele pot moet indenken
De rally liep wel redelijk en haalde de 70 wel. Hij was verder helemaal origineel alleen de ring eruit dacht ik.
Na een tijdje te hebben gereden begon die het steeds slechter te doen.
Had inmiddels al een Malossi vario, 17,5 carbje en een Yasuni R
Hij reed best lekker, maar zoals ik al zei begon die steeds vaker probleemjes te krijgen en werd de cilinder er maar eens afgehaald.
Dat zag er allemaal niet zo best uit en het was duidelijk dat de originele cilinder zn beste tijd wel gehad had
Dus ik moest een nieuwe cilinder regelen en dat werd een mooie Polini Evo 50!
De Yasuni R was ook niet meer zo bling dus heb ik een leuke dikke c16 kunnen regelen Met nog wat kleine spulletjes stond die er ongeveer zo bij
Nu snap dat iedereen verliefd is op de velgen maar die verkoop ik niet muahah (als je ze wilt mag je ze gratis meenemen)
Maar goed hoe lelijk die was ik was vet blij en hij boekte toch wel 90 ofso
Nou daarna heb ik weinig pics van mn scoot, maar super veel is er niet veranderd. Langzaam kwamen er steeds wat meer onderdeeltjes.
- TnT Sportstuurtje
- Polini 2g koppeling
- 19mm black edition carb (waar Diedje nu mee boekt)
- Nick had een mooi subframe voor me gemaakt dus ook een Malossi E13
- Malossi RHQ asje, omdat mn originele het uiteindelijk heeft begeven omdat ik zonder olie kwam te staan
Nog een gaar plaatje met mn ex en zwaar dikke frame racer naar bussloo boeken (recreatie plas iets buiten Apeldoorn)
Nouja zo heb ik best lang geboekt en aan het eind van de zomer een mooi en snel 3BR tuned evo blokje van Tinus kunnen kopen
Heb wel ff lekker kunnen blazen ermee en ging ook nog redelijk hard, maar het blokje was niet in de beste staat en werd goed onder handen genomen.
De kappen werden naar de spuiter gebracht om ze zwart en rood te maken.
Ik was wel tevreden
Had inmiddels ook wat leuke spulletjes en een leuke SR voorvork en 2 SR voorvelgen kunnen regelen, want die van de Rally zijn niet zo stoer
Verse Yasuni Carrera 20
HPI 2005
Iets minder verse Polini Evolution 70
Braking Remschijf voor
Hij zou zeker meer moeten blingen, maar had alleen wat olie
Nick buddy raping
Totaal plaatje, let dus niet op de voorkant hoe lekker die ook is
Nou zaterdag ben ik met Nick druk bezig geweest om het blokje aan te krijgen en het was nog gelukt ook! Alleen geen tijd voor de koeling dus heb niet echt gereden. plaatje hierboven was van die zaterdag
Ben eigenlijk vergeten meer pics te maken van de carb enso maar er komen binnenkort wel meer foto's ook met kappen enso.
Owja dit is de huidige setup
Motorisch
Cilinder: Polini Evolution 70cc
Uitlaat: Yasuni Carrera 20
Ontsteking: HPI v2005
Carburateur: OKO 24mm
Luchtfilter: RAM Air 55mm
Krukas: Polini Evolution Pen 12
Krukaslagers: SKF C4
Spruitstuk: Polini Pia recht 25mm met Kiesler Wig
Membraan: Malossi VL13
Vario: Malossi Multivar 2005 *
Koppeling: Malossi Delta Clutch
Koppelings Huis: Malossi Wingbell *
Poulies: Malossi Overrange 2005 *
V-snaar: Malossi Overrange 2005 *
Vertandingsdeksel: Top Performance Nardo Gelagerd
Primaire Vertanding: Standaard
Secundaire Vertanding: Standaard
Carters: 3BR Getuned
Uiterlijk:
Vloeistof gekoeld gemaakt
SR Velgen
SR Voorvork
TNT Chroom Sportstuur en Clamb
Killswitch
Braking Wave Remschijf
Sigma BC1200 Teller
Carterkap Gepolijst
Blok Gepolijst
Tomasselli Snelgas
Alle kappen prof gespoten in Zwart en Rood
Verlast Subframe
* Dit komt zeer binnekort
Mijn plannen voor de toekomst: (die voor de zomer zullen uitkomen)
- De twee SR velgen en voorvork polijsten
- Frame Zwart of rood maken
- Nog een mooi temp/toerentellert
- Traanplaatjes bij de voetstepjes (Als er iemand is die ze voor een Rally heeft of weet of ze ergens te koop staan moet het maar ff zeggen anders moet ik ze zelf maar beunen)
En misschien nog wat met de kappen, omdat ze er nu helemaal origineel opgaan en Rally kappen zijn echt veel mooier te maken.
Hopelijk zo snel mogelijk een updatje
toedels
Ik ben Ruben.. 18 jaartjes en leef in Apeldoorn
Nu dik een jaar geleden kocht ik van Jeroentje een hele dikke Aprilia Rally AC. Ik was helemaal blij want nu kon ik eindelijk een beetje cruzen op de weg!
Heb helaas geen foto toen ik hem kocht, maar verderop wel een foto waar je dan ff een originele pot moet indenken
De rally liep wel redelijk en haalde de 70 wel. Hij was verder helemaal origineel alleen de ring eruit dacht ik.
Na een tijdje te hebben gereden begon die het steeds slechter te doen.
Had inmiddels al een Malossi vario, 17,5 carbje en een Yasuni R
Hij reed best lekker, maar zoals ik al zei begon die steeds vaker probleemjes te krijgen en werd de cilinder er maar eens afgehaald.
Dat zag er allemaal niet zo best uit en het was duidelijk dat de originele cilinder zn beste tijd wel gehad had
Dus ik moest een nieuwe cilinder regelen en dat werd een mooie Polini Evo 50!
De Yasuni R was ook niet meer zo bling dus heb ik een leuke dikke c16 kunnen regelen Met nog wat kleine spulletjes stond die er ongeveer zo bij
Nu snap dat iedereen verliefd is op de velgen maar die verkoop ik niet muahah (als je ze wilt mag je ze gratis meenemen)
Maar goed hoe lelijk die was ik was vet blij en hij boekte toch wel 90 ofso
Nou daarna heb ik weinig pics van mn scoot, maar super veel is er niet veranderd. Langzaam kwamen er steeds wat meer onderdeeltjes.
- TnT Sportstuurtje
- Polini 2g koppeling
- 19mm black edition carb (waar Diedje nu mee boekt)
- Nick had een mooi subframe voor me gemaakt dus ook een Malossi E13
- Malossi RHQ asje, omdat mn originele het uiteindelijk heeft begeven omdat ik zonder olie kwam te staan
Nog een gaar plaatje met mn ex en zwaar dikke frame racer naar bussloo boeken (recreatie plas iets buiten Apeldoorn)
Nouja zo heb ik best lang geboekt en aan het eind van de zomer een mooi en snel 3BR tuned evo blokje van Tinus kunnen kopen
Heb wel ff lekker kunnen blazen ermee en ging ook nog redelijk hard, maar het blokje was niet in de beste staat en werd goed onder handen genomen.
De kappen werden naar de spuiter gebracht om ze zwart en rood te maken.
Ik was wel tevreden
Had inmiddels ook wat leuke spulletjes en een leuke SR voorvork en 2 SR voorvelgen kunnen regelen, want die van de Rally zijn niet zo stoer
Verse Yasuni Carrera 20
HPI 2005
Iets minder verse Polini Evolution 70
Braking Remschijf voor
Hij zou zeker meer moeten blingen, maar had alleen wat olie
Nick buddy raping
Totaal plaatje, let dus niet op de voorkant hoe lekker die ook is
Nou zaterdag ben ik met Nick druk bezig geweest om het blokje aan te krijgen en het was nog gelukt ook! Alleen geen tijd voor de koeling dus heb niet echt gereden. plaatje hierboven was van die zaterdag
Ben eigenlijk vergeten meer pics te maken van de carb enso maar er komen binnenkort wel meer foto's ook met kappen enso.
Owja dit is de huidige setup
Motorisch
Cilinder: Polini Evolution 70cc
Uitlaat: Yasuni Carrera 20
Ontsteking: HPI v2005
Carburateur: OKO 24mm
Luchtfilter: RAM Air 55mm
Krukas: Polini Evolution Pen 12
Krukaslagers: SKF C4
Spruitstuk: Polini Pia recht 25mm met Kiesler Wig
Membraan: Malossi VL13
Vario: Malossi Multivar 2005 *
Koppeling: Malossi Delta Clutch
Koppelings Huis: Malossi Wingbell *
Poulies: Malossi Overrange 2005 *
V-snaar: Malossi Overrange 2005 *
Vertandingsdeksel: Top Performance Nardo Gelagerd
Primaire Vertanding: Standaard
Secundaire Vertanding: Standaard
Carters: 3BR Getuned
Uiterlijk:
Vloeistof gekoeld gemaakt
SR Velgen
SR Voorvork
TNT Chroom Sportstuur en Clamb
Killswitch
Braking Wave Remschijf
Sigma BC1200 Teller
Carterkap Gepolijst
Blok Gepolijst
Tomasselli Snelgas
Alle kappen prof gespoten in Zwart en Rood
Verlast Subframe
* Dit komt zeer binnekort
Mijn plannen voor de toekomst: (die voor de zomer zullen uitkomen)
- De twee SR velgen en voorvork polijsten
- Frame Zwart of rood maken
- Nog een mooi temp/toerentellert
- Traanplaatjes bij de voetstepjes (Als er iemand is die ze voor een Rally heeft of weet of ze ergens te koop staan moet het maar ff zeggen anders moet ik ze zelf maar beunen)
En misschien nog wat met de kappen, omdat ze er nu helemaal origineel opgaan en Rally kappen zijn echt veel mooier te maken.
Hopelijk zo snel mogelijk een updatje
toedels
Last edited: