TP due plus

Ik heb ook een hele tijd met een Rooie Top rond gereden.En dat ging hard:eek: , ik heb er ongeveer 3000 km mee gereden en nooit de cil er af gehaald ofzo en hij zag er nog als nieuw uit gewoon...........En het reed gewoon veel harder dan bijv. een Corsa , MHR R , T6jes enz . Ik heb er zelfs een keer een Manston mee kwijtgereden:W maarja vraag nie hoe brak dat ding liep8P maarja wel leuk natuurlijk.

De afwerking was bij mij gewoon goed, even met de dremel wat dingentjes afgewerkt en hopa erop. Eerst met een For Race en 17.5 je......reed ook hard maar daarna een Top Nardo en 21je en dat liep veeeeeeel harder. Top die ik er mee gehaald heb was iets van 115 Digi en dikke auto weelies:D


Kortom Nemen die hap
 
Originally posted by Sid
ik zie de lol niet in van een snel slijtende cilinder.
vergeet je je nieuwe zuigertje, of heb je een keer geen geld, whops vastnaaier door evrsleten zuigerveer, om maar iets te noemen.

een due plus kan je aar mijn mning het beste alleen afwerken, en er een shot of nardo opleggen. verder niet te veel aan klote.
wil je 15pk+ vermogens gaan scoren, wees dan slim aan schaf een leuke alu vlinder aan.

mja das mijn idee.


Mij leek het zekr best wel fun omdat volgens veel mensen een Giet niet kan vlammen en als je met de harde feiten aankomt dat ze zich een gat in de grond schrikken!
 
Originally posted by tenbrey
Mij leek het zekr best wel fun omdat volgens veel mensen een Giet niet kan vlammen en als je met de harde feiten aankomt dat ze zich een gat in de grond schrikken!
ok, maar je kan jezelf afvrage of dit de bedoeling is als de topicstarter em ws. als straatscoot wil gebruike ;)
 
Mensen!! Kom eens met prestaties!! Hoeveel PK halen julie uit je Due Plus *Rooie Top*???En vertel us wat je setup percies is???

Ik rijd ook met een Due Plus. VTM Tuned i.c.m een Shot en 21mm!!! M´n Rox vlamde 13,5K en had 14,8 PK op het achterwiel!!!!
 
Aangezien we het nu toch over een due plus hebben, stel ik mijn vraag ook maar even.

Hoop dat de topic starter dat geen probs vindt?

Ik kan een due plus overkopen van een maat van me. Cil heeft ong. 500km gereden. Ziet er nog perfect uit.

Nou was mij vraag wat wordt er gemiddeld gevraagd voor deze cil. 2de hands? € 100,- oid.
 
100 voor 500 km?? vind ik wel een koopje eigenlijk :p
Nieuw is de cilinder +/- 180 euri

Maar ik heb dus mijn due plus binnen, en nu staat er in de handleiding dat ik mijn ontsteking moet vervroegen van 0,7 naar 1,1 voor betere prestaties.
Nou is mijn vraag; is dit dan ook echt aan te raden??

ook staat erin dat je niets aan je spoelpoorten moet veranderen, omdat TP dat zelf al helemaal gedaan heeft....

thanks alvast...:)
 
Het scheelt wel wat maar hoeveel precies geen id.
Dus als je er zin in hebt, doen. Je kan hem altijd weer terugzetten, dus werkt het niet dan is er nog niets aan de hand.

Jij hebt ook zo'n kl*te Jog zie ik? Zal je tank wel lekker snel leeg zijn straks, 2x gas en weg benzine :) Ik zou die 24mm maar ff vergeten, dan haal je van jouw huis naar de pomp niet eens :+
 
Back
Top