TP due plus

Originally posted by monstaboy
Met een 24mm ga je zeker moeite hebben om 'm met 2 wielen op de grond te houden.. dat de 24 vlak beter presteert als een 21mm durf ik m'n hand voor in het vuur te steken, daar heb ik geen testbank voor nodig. Ter vergelijking: iemand met rooie top, 21mm, Nardo uitlaat rij ik er vierkant uit. Iemand anders (allebei Aerox), heeft een Rode top met imitatie zuiger (2 zuigerveren), een 24mm FS van Mikuni, en ook een Nardo uitlaat.. Trekt net iets langzamer als mij en op top gaat ie me zelfs voorbij.. (heb zelf hele korte vertanding) terwijl ik die andere Aerox ver achter me laat.

Het enige verschil was de carburateur.. klinkt heel raar ja, maar ik kan het verschil in prestatie nergens anders onder plaatsen.. NB: de cilinder icm. die 21mm is een stuk nieuwer als de ander.
afstellen? 8P

maar dat die 24mm het leuker doet is een feit.
de vraag is echter, doet deze het zoveel leuker dat je er 140 euro aan uitgeeft :!
 
Afstelling is gewoon goed, anders heeft het ook geen zin om te sprinten denks.. maarja, IK zou het wel doen.. met het oog op de toekomst, je hoeft 'm maar 1 keer te kopen en veel beter kun je niet krijgen.. als je per se een 28 wilt later is die 24mm ook niet veel in waarde gedaald.
 
24mm mik op due plus zal perfect werken.
Iedereen riep ook dat 24mm mik vlak op me tuned evo50 overkill was. Heb nog nooit zoiets zo lekker zien rijden.
 
Originally posted by BurN
dp, met fatsoenlijke spoeler timing en c20, dat is leuk :)
jij bedoeld een dp die hoogtoeriger is getuned zodat die c20 erop wil werken.....
ik zou het afraden, om de simpele reden dat we hier wel met gietijzer te maken hebben, en dat heeft de neiging snel te slijten als je er hoge toeren mee gaat draaien :+
 
ik zeg toch ook niet dat het bevoordelijk is voor de cil, maar het is wel leuk... :)

meet de uitlaatpoort timing van een DP is na, kom je tot een leuke conclusie!
 
Originally posted by Sid
jij bedoeld een dp die hoogtoeriger is getuned zodat die c20 erop wil werken.....
ik zou het afraden, om de simpele reden dat we hier wel met gietijzer te maken hebben, en dat heeft de neiging snel te slijten als je er hoge toeren mee gaat draaien :+


Het blijft leuk om met een giet hoog te scoren vindik!
En so what dat hij hard slijt, gewoon om de 100km ofzow hoon beurtje whahha tis maar wat je wilt eh:#
 
Originally posted by Jellerv
hoeveel k draait een due plus icm met een R std?
is het nog een beetje een straatcillinder dan?
.


Je kunt zelf bepalen hoeveel toeren je wilt gaan draaien, maar ik neem aan dat je bedoelt welk toerental hij het lekkrst loopt met een R. Ik denk dat dat zn beetje rond de 11k ligt.
 
Originally posted by tenbrey
Het blijft leuk om met een giet hoog te scoren vindik!
En so what dat hij hard slijt, gewoon om de 100km ofzow hoon beurtje whahha tis maar wat je wilt eh:#
ik zie de lol niet in van een snel slijtende cilinder.
vergeet je je nieuwe zuigertje, of heb je een keer geen geld, whops vastnaaier door evrsleten zuigerveer, om maar iets te noemen.

een due plus kan je aar mijn mning het beste alleen afwerken, en er een shot of nardo opleggen. verder niet te veel aan klote.
wil je 15pk+ vermogens gaan scoren, wees dan slim aan schaf een leuke alu vlinder aan.

mja das mijn idee.
 
Back
Top