This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Tour 2007

Gewoon doping legaal maken, Als er dan soms iemand dood bij blijft is dat zo... eigen keuze.

Maakt de sport heel wat leuker denk ik. Want nu gebruiken ze het evengoed....

lkkre oplossing gido:W

dit jaar is het denk k al beter gegaan als andere jaren, als veel groter bedrijven de sponsoring terug trekken en de tv stations het niet meer uitzenden moet de sport wel "schoon" worden.

dus de stelling: jij bent wielrenner, je gebruikt doping en wint de tour de frans, zou je trots op jezelf zijn?

ik in iedergeval niet

Gewoon doping legaal maken, Als er dan soms iemand dood bij blijft is dat zo... eigen keuze.

Maakt de sport heel wat leuker denk ik. Want nu gebruiken ze het evengoed....

da's echt geen oplossing, dan kan je dit in elke sport gaan toepassen, en moet de jeugd ook zo beginnen dan?:s

kan je dan ook robot's laten wielrennen ofzo.

Hehe, het heeft even geduurd maar: Theo de rooy heeft ontslag genomen bij de rabobank. Had ie beter voor de Tour kunnen doen...

Boogerd heeft hier gewonnen in Wateringen (hoe kon het ook anders :+)
Was gisteravond.. was goed gezellig daarom wist ik vanochtend pas de uitslag

Hehe, het heeft even geduurd maar: Theo de rooy heeft ontslag genomen bij de rabobank. Had ie beter voor de Tour kunnen doen...

Moet je ook even bij zeggen waarom :*

hey ik wil niet lullig doen hoor maar even over contador.. waarbij doping in zijn TEAM was..?

Hij heeft zelf gebruikt maar omdat hij heeft getuigt tegen andere wielrenners is hij zelf vrijgesproken ( dus is gewoon 1 corrupte boel )

En hij kan gewoon na doping weer rustig op zijn fietsje de tour rijden terwijl rasmussen gewoon niets gedaan heeft..!

Rasmussen is gewoon winnaar van de tour 2007, na rasmussen deruit was gehaald kon de tour me ook gestolen worden ook:?

FUCK DE RABO PLOEG!

Nou het is weer los, nog kijkers hier?

Kanon ging alweer af vandaag!, zoals verwacht eigelijk...

Jammer van clement, heeft wel ze best gedaan vandaag.

Volg het altijd. 's Middags Radio Tour de France op en 's avonds lekker mezelf ergeren aan die breedsprakige mastodont Mart Smeets in de avond etappe, heerlijk.

Ik volg het ook weer..
Ik gniffel altijd flink om Maarten, zeker als het schaatsen weer belachelijk gemaakt wordt..
Jammer dat Smeets ook een aantal etappes gaat verslaan..

En 's avonds lekker mezelf ergeren aan die breedsprakige mastodont Mart Smeets in de avond etappe, heerlijk.

. Momenteel is het trouwens min of meer mijn afstudeeronderwerp, dus wel logisch dat je het dan ook kijkt.

Ik heb een soort haat liefde verhouding met Mart, ik heb bijna al zn boeken, die zijn echt top. Maar op tv kan ie soms zo ONTZETTEND uit zn nek lullen, dan zit ik echt te gillen voor de tv.

Sterren heb ik gelezen van hem, maar hij pronkt teveel met zijn nietszeggende weetjes. Verder is hij ook een struisvogel, want het dopingprobleem onderkennen blijft voor hem iets ondragelijks lijkt het wel. Ik vind het heerlijk om naar Ducrot te luisteren 's middags. Zijn wikipagina is al een feest der herkenning voor de komende etappes .

Gister was hij op zoek naar zijn Bubbel, buffel, dongel 8P

Vind t heerlijk om de tour te kijken.

Ja net wist je nog hoe die heete :+, 5 tellen later weer het zelfde :W

Mwaa ze moeten ook wel slap lullen, ze zitten er 5uur naar te kijken, en wij te luisteren..