TJ Piaggio NTT speed 04

Status
Not open for further replies.
Hier nog even wat foto's van onze scooter op dedemsvaart:

101-1129631829.jpg

MVC-012S.JPG

IMG_0014.JPG

IMG_0023.JPG



En six-o jammer dat er maar niemand tegen ons durfde te rijden he :p
 
heey jongens !!

be necht beneiuwd wat er gebeurt als je speed getuned is :O omfg, moet echt wel vet hard gaan knallen :~

suc6 en spreek jullie nog wel!!!

GreeTzzZ
 
Eindelijk weer een update in 1e post. Scoot is moment zijn winterslaap aan het houden :)
Zijn ondertussen wat aanpassingen aan het doen en wat onderhoud aan het plegen.
 
Weer eens een update van mijn kant in 1e post een foto. Heb de carb nu eindelijk goed kunnen monteren. Ben nu bezig met aanpassingen aan cilinder en frame e.d.
Binnenkort ga ik op me werk ff velgen en carterkap spuiten, dus snel weer een update.
 
Hey twan ziet er goed uit dat spruitstukje.

Hopen dat die nog beter gaat knallen als vorig jaar.

Succes ermee.
 
Spruitstukje is naast mooi ook nog hartstikke functioneel :)
Teflon is altijd nog een beetje vervormbaar dus kunnen nu met behulp van een slangenklem de carb vastdraaien in het spruitstuk. Eindelijk van het valse lucht probleem af.

Harder knallen gaat wel lukken. De cilinder is nog verder aangepast. De inlaat is verbeterd mede door de carb. En uitlaat is ook nog eens aangepast :).

Enigste nadeel.. Twan is ietsje zwaarder als mij, dus zal er wat gewicht van het scootertje afmoeten ;) maar ook dat vormt geen probleem, we hebben al weer plannen zat.
 
Zo weer goed bezig :). Nieuwe Spruitje ziet er goed uit hoor. Ben benieuwd hoeveel progressie eruit gehaald kan worden.
Tot snel!
 
Afgelopen dinsdag de laatste Beundag voor Meppel gehad.
En hij staat in elkaar en wachtend op een lekkere vlamsessie :)

Dinsdag nog een paar grammetjes van het frame en de kap afgehaald en het voorwieltje voorzien van nieuwe lagertjes.

Twan die gaat nog ff een beetje afstellen als het goed is en dan zijn we klaar voor zaterdag.

Dus mensen tot zaterdag :D

Edit: Ow ja we hebben ook het koelsysteem nog iets compacter weten te maken })
 
Heb een foto toegeveogd aan 1e post. Zoals Tim al zei zijn wiellagers ververst en frame nog wat aangepast. Moet voor zaterdag alleen nog radiateur vast zetten en carb nog afstellen. Verdere aanpassingen staan vermeld bij foto.
 
Waarom straal je de carterdeksel niet even en zet je een setje grijze handvaten erop ? Oogt het direct meer als een geheel:).

Verder ziet het er grappig uit nogsteeds.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top