TJ Piaggio NTT speed 04

Status
Not open for further replies.
Tov ding, en 7.2 is ook niet mis!. Rijd je nou trouwens nog met die TM28SS?
't lijkt iig of er nu een gewoon spruitje met Keihin opzit.
 
BojT said:
Lekker 'or timmehhh. :W

Ik stond raar te kijken toen ik thuis kwam en een oproep van Timmehh gemist had. :p Wanneer kom je weer eens in twente joh? Meeting ommen? (zoja, contact me @ msn... Zo'n avond als voor Dedemsvaart is voor herhaling vatbaar lijkt me!)

Ws zijn wij op ommen te vinden ja. :)

BartR. said:
Tov ding, en 7.2 is ook niet mis!. Rijd je nou trouwens nog met die TM28SS?
't lijkt iig of er nu een gewoon spruitje met Keihin opzit.

Op moment zit er keihin op, zijn wat afstel spul aan zoeken voor de mikuni.
 
Een vette update :)

Het is eindelijk zover. De 1e beker is binnen :D.
Vandaag @ scootermeeting Heulen (België) geweest en daar hebben we na een afvalrace de 1e plaats in de wacht weten te slepen.

Een picca van de beker volgt nog, maar de NRG liep verder als een zonnetje en het weer was goed daar. Helaas raakt de organisatie gestresst toen het tijdsysteem niet meer werkte en heb ikzelf op een gegeven moment de microfoon maar gepakt om een afvalrace op te zetten. Toen is alles verder gelukkig goed verlopen. Jammer dat door het warme weer het afkoelen van de scooters af en toe voor vertraging zorgde, maar voor de rest een topdag. Belgen bedankt :D
 
Hey Tim en Twan

Het was weer een leuke dag vandaag met TJ, jullie scooter liep echt ziek hard.
En nogmaals gefeliciteerd met je eerste plaats, moge er nog maar veel volgen.

Tot de volgende keer.
 
Ding knalde best hard +ralf+ het verschil tussen jou en dennis was best klein :p

Toen je na de finale terug kwam werd je helemaal gek van blijdschap, iedereen kon je volgens mij over het hele terrein horen, toen je wist dat je eerstes was, :D :p
 
Ja idd ik was door het dolle heen. Een eerste plaats is gewoon een soort beloning voor al het harde werk dat je er in stopt.
En niet alleen ik, maar ook Twan zijn gewoon verschrikkelijk blij met dit resultaat. En hopen het nog vaak te kunnen herhalen :)
 
NRG ging echt erg goed. Ben ik al blij dat ik 2de ben :)
Maar je hebt nog iets te goed ;) hehe

Nee serieus, was leuk je gesproken te hebben en ben benieuwd of er nog meer uit de NRG gaat komen.

Oohja, voortaan pak je zelf een partytent mee hè ;) haha
 
Foto van beker gemaakt gisteravond:
beker.jpg


@ piaboost: We waren hem zelf vergeten, maar die van jou was ook goed :p Kom volgende keer maar bij ons eronder zitten :)
 
Nogmaals Gefeliciteerd! :D. En Timmeh we moeten nog echt een Keer Meeten :p.. Ik zal vast nog wel eens binnenkort verschijnen, Succes nog met de volgende wedstijden en hopen dat het alleen nog maar beter zal gaan! :)
 
PIABOOST said:
NRG ging echt erg goed. Ben ik al blij dat ik 2de ben :)
Maar je hebt nog iets te goed ;) hehe

Nee serieus, was leuk je gesproken te hebben en ben benieuwd of er nog meer uit de NRG gaat komen.

Oohja, voortaan pak je zelf een partytent mee hè ;) haha

Waarom een eigen partytent als je piaboost kent :)

En we hopen zeker dat er met de bestelde langere vertanding nog wat meer uit gaat komen :)
 
Hij is goed snel, maar wordt er uiterlijk ook nog wat gedaan? Of blijft het zo? Want heb verder nog geen uiterlijke update gezien, of "boeit" dat niet zoveel;)?
 
Mja, maar is ook reclame :!
Monozitje/traanplaat @ voetenplank/carterdeksel etc zijn ook niet echt licht, maar dat weten ze wel ;)
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top