Meeting Harelbeke
Sow we zijn weer een beetje uitgerust en dus in staat om een verhaaltje te vertellen over gisteren.
Na een lekkere autorit met Joop en Dennis, van 2 uur, aangekomen in Harelbeke en vrijwel direct begonnen met het keuren van het veelal aanwezige scootergeweld.
Rond half 12 zie ik dan ook eindelijk de rest van de TJ-apen
aankomen en even geholpen met uitladen. Daarna heeft Twan was sprintjes getrokken met de valstroom, maar deze wil nog steeds niet helemaal top lopen. Dus maar weer de oude vertrouwde Keihin 28 erop gepropt en het beestje liep grotendeels zoals vanouds.
Alleen de 1e meters liet de scooter me een beetje in de steek richting het einde van de dag, maar gelukkig hadden we voldoende power over om dit binnen de 120 meter baan weer goed te kunnen maken.
Niet echt uber veel mensen gemeet, maar wel een hoop gezien en ook een paar vreemde belgen geholpen met een of andere camino die er een mina carter onder had hangen.
Al met al een geslaagde meeting zeker door de volgende paar punten:
-Snelste tijd van de dag (6.49 seconden over 120 meter)
-1e in de Scooterspecial klasse :W
-1 van onze klanten die de omloop van de Std. scooterklasse heeft weten te halen.
Hieronder zie je nog wat foto's die ik geschoten heb. Heb je foto's van mij of filmpjes wees niet bang en spreek me aan via PM dan kan je ze mailen of post ze domweg hier.
P.s: Jij mag ook posten Tinne :*