TJ Piaggio NTT speed 04

Status
Not open for further replies.
Dankzij Hans (Spasta)

DSC_9787.jpg


DSC_9799.jpg


Jut & Jul ;)

DSC_9827.jpg


DSC_9832.jpg
 
@ Joene
Ogen dicht is aerodynamischer :p

@ Tinne
Bedankt voor posten foto's scheelt me weer wat werk

@ Steven
Looks is niet iets wat ons boeit. Die beker die je in onze handen ziet daar gaat het ons om :). En het beetje looks wat er nu aan zit zal ook nog verdwijnen. Alleen de traanplaat op de treeplank niet. Daar heeft de vriendin van Twan 2 dagen aan gezaagd dus dat kunnen we niet maken ;)

@ De Rest (niet oneerbiedig)
Hartstikke bedankt voor jullie reacties en tot snel gij Tukkers :D
 
Mizzle said:
Eey twan,
laatste keer Lelystad was echt top, alleen jammer dat ie toen niet liep :)

Uhm, hij reed toen gewoon hoor :?

@ iedereen: Bedankt voor de reacties +ralf+
 
Fijn om te zien dat de cylinder die Twan bij mij heeft gehaald al gelijk zo goed presteerd :D Vakwerk jongens :)
 
LOL @ Slome. Is niet echt jouw chille cil, maar mijn oude. Die van jou gaat desalniettemin ook zeker hard vlammen, wacht maar -:-

@ Noizemaker
Dat klopt ja, staat ook al een meeting of 3 op de planning, maar ja tijd...
 
Heey Tim en Twan echt gaaf dat ik mee kon naar Heule. Wil nog wel vaker mee als dat mag :)

Nog gefeliciteerd met jullie eerste plaats.
 
met de rijders STYLO van tim , en het techniesche coachen van twan kon het gewoon niet mis gaan ! is er trouwends een hele nieuwe ontsteking opgegaan sinds ommen ?.. verschil ?
 
Ja er zit momenteel een ontsteking in bruikleen van een klant op.
Een hpi '05 in tegenstelling tot de '03 die we eerst hadden.

Verschil: Deze hpi is onafgedraaid net zo fel als de afgedraaide '03.
Conclusie deze curve paste net iets beter bij onze scooter :)
 
eey jongens gefeliciteerd met de eerste plaats in heule ik vond het vet jammer dat ik er niet bij kon zijn vanwege vakantie.

maar dat gaat helemaal goed komen de volgende keer.
ding vlamt egt zck ziekelijk.

keep up the good work.
 
Jow C4rn bedankt. Vond het jammer dat je er niet bij was. Je had met Erik mee gekunnen natuurlijk :p

Maar ja tot de volgende keer dan maar weer.
 
Leuk project !


Feli met beker op Heule

Hopelijk kom je er nog eentje ophalen op Harelbeke maar dat zien we dan wel weeral :)

zijn er nog toekomst plannen met de nrg ?
 
Meeting Harelbeke

Sow we zijn weer een beetje uitgerust en dus in staat om een verhaaltje te vertellen over gisteren.

Na een lekkere autorit met Joop en Dennis, van 2 uur, aangekomen in Harelbeke en vrijwel direct begonnen met het keuren van het veelal aanwezige scootergeweld.

Rond half 12 zie ik dan ook eindelijk de rest van de TJ-apen ;) aankomen en even geholpen met uitladen. Daarna heeft Twan was sprintjes getrokken met de valstroom, maar deze wil nog steeds niet helemaal top lopen. Dus maar weer de oude vertrouwde Keihin 28 erop gepropt en het beestje liep grotendeels zoals vanouds.

Alleen de 1e meters liet de scooter me een beetje in de steek richting het einde van de dag, maar gelukkig hadden we voldoende power over om dit binnen de 120 meter baan weer goed te kunnen maken.

Niet echt uber veel mensen gemeet, maar wel een hoop gezien en ook een paar vreemde belgen geholpen met een of andere camino die er een mina carter onder had hangen.

Al met al een geslaagde meeting zeker door de volgende paar punten:
-Snelste tijd van de dag (6.49 seconden over 120 meter)
-1e in de Scooterspecial klasse :W
-1 van onze klanten die de omloop van de Std. scooterklasse heeft weten te halen.

Hieronder zie je nog wat foto's die ik geschoten heb. Heb je foto's van mij of filmpjes wees niet bang en spreek me aan via PM dan kan je ze mailen of post ze domweg hier.

P.s: Jij mag ook posten Tinne :*
 
Last edited:
OMG die foto van mij @ het gevaarlijke campingstoeltje :p .

Goed bezig jongens en gefelicteerd met het behalen van jullie 2e eerste plek :W .

Ik vraag me af wat jullie tijd gaat zijn op de 150 meter .

Gaan jullie volgend jaar aan de SBO ?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top