Project Piaggio NTT

whow ik heb een tijdje deze niet bijgehouwe dus ff een hele zooi achter elkaar:

07-02-2004

ik had ff niks te doen dus ik de sportstuur aangepast en jahoor hij zit er eindelijk op :D

nou eerst deze week de appie afmaken morgen komt ABC_MALOSSI_ZIP of vandag hoe je het zelf wilt zien HAHA

EN HET BLOK MOET OOK NOG IN ELKAAR DEZE WEEK

hier wat fotos van het stuurtje

stuur_1.JPG


stuur_2.JPG


stuur_3.JPG






15-02-2004

ik ben voor de verandering is bezig geweest aan me eigen scooter haha nou ja krukasje zit erin. ik heb een beetje plammuur op de achterkap gesmeerd ken ik morgen weer mooi maken. kabelboom is nou bijgewekt en infrezingen gemaakt in het beenschild die nou wit word gespoten foto zal er in de loop van de week op staan. voor de rest al het zooi wat niet nodig was uit me scooter geflikkerd toeter me licht zit nou gaas voor in de plek.

toch denk ik erover om over een maandje of 1 a 2 over te gaan op een
snellere setup


alu cilinder
yasuni c16
delta clutch
malossi snaar
malossi vario
doppler s1r met c4 lagers
24 vlak milkuni + twinair
snelgas killswitch
malossi remschijf
ect.





16-02-2004

me blokie staat zogoed als inelkaar. morgen hoop ik em eronder te hbben en vervolgens ook ngo ff te starten





9.JPG


8.JPG






20-02-2004

oke hijft dus gelopen gisteren maar iet erg lang in iedergeval :S

de koppkking dat ook laat ik het is gaan begeven dus deed tie dat. maarja het was al een ouwe ik wou een nieuwe maar ze hadden er geen op het moment. dus ik d8 ik zet de ouwe er nog wel ff op. maarja je weet het SHIT HAPPEN ik denk dat er geen schade is voor de rest behalve dat ik meeting Bergen op Zoom niet ken halen als ik morgen geen fok uitvoer haha.

als hij morgne weer is gefixed komt er gelijk een filmpje. al zalt tie niet erg lekker lopen denk ik ....

voor de rest heeft insane nog me scootertje geshopt hoe tie word ongeveer dan

morgen een ieuwe updatje





21-02-2004

oke hij smookt weer JOEPIE nog optijd voor de meeting ik zal er zijn :D morgen nog ff het 1 en ander vastmaken erop zetten beetje afstellen en dan de meeting ik zal filmpjes maken waarschijnlijk zonder geluid maarja dat kenne jullie er zelf wel bijdenken :D:D






22-02-2004

nou ik wou vandaag naar de meeting dus veel onzin en de scooter wou ook niet echt meedoen dusja. na flink sleutelen kon ik er dan toch heen. ik op de heen weg niks aan de hand rijden we te ver door dus wij een stuk terug komt er ineens een woute motor opel astra en een busje met feestverlichting. en ja hoor ik word staande gehouwe. (ik had er btw geen kappen op) ja flink de lul. ze waren met zijn 5, 1tje begon gelijk dat ik em gejat had de andere keek ff naar me cilinder carb en uitlaat en begon al naar elkaar te knikken. ik denk OW FOK die word het busje ingeladen. nou ja die kerel laat je certificaat maar zien en versekeringspapieren. HMMMM zal moeilijk gaan want die liggen nog thuis :S. nou ja geef je naam en adres maar want ik ben nogal klein he en die kerel geloof niet eens dat ik een certificaat had dus ja ff gevraagd aan de meld kamer oid. dus de motorjood liep ff rond me scooter en begon. ik zie geen plaatje is tie wel verzekerd. en de andere kerel: erachter laat je framenummer maar is zien. ik zo ik heb dat nummertje nooit gevonden dus suc6 jongens zet um op. na een half uur zoeken hadden ze em gevonden. en GOH na 5 min navragen bleek dan toch weer wel dat tie van mij was en niet gestolen WAT EEN KANPPE JONGENS (Y). toen d8 ik dat ik wegkon begon tie wat hebben jullie zitten slopen en dit en dat. ik wist van niks ik was er 10 sec. maarja DAT ZEG IEDEREEN zei tie. nou dan zeg ik niks meer zei ik ken ik naar huis of is het gekkigheid. nou ik kon naar huis wel LOOPEND als tie mij zag rijden zou tie worden ingeladen. nou moet je weten dat ik 15 km van huis was dit was dus weer een feest . dus geen filmpjes ja eigenlijk wel 1 dat die motormuis bij mij stond ofzo ik heb de film nog niet maar het is niet veel boeiends denk ik.

nou ja morgen maar ik wel nieuwe fotos als het uitkomt.

conclusie 5 man wat een mannen zijn het he

ps.

ik weet het mensen eigenlijk zou ik niet op de weg mogen gaan maar toch. wat zou je zelf doen hehe. ik bedoel een agent is toch iemand zonder leven dan gaan ze de jeugd pesten. jullie snappen wel ik ben

ff genezen van van deze shit ik ga em morgen is goed in elkaar zetten





23-02-2004

nou ja ik ben vandaag nog ff bezig geweest eindelijk de killswitch aangesloten en de carb ene beetje afgesteld. hij staat nog niet erg goed maar beter als eerst voor de rest krijg tie nog veel te veel olie (roken voor het leven) maarja dat komt morgen wel goed. teminste.....

trouwens ff een vraag aan jullie mijn scooter moet je toch mixen 1op 40 ? das toch per liter 25 ml of zie ik dat zo verkeerd

voor de rest heb ik geprobeerd filmpjes te maken maar voor de camera was het te donker dus helaas zie je vrij weinig dus morgen poging 101 :S.



ff een edit ik heb nog een foto van gistere maar het is maar half de andere woute auto val buiten beeld en als je goed kijk zie je me scooter tegne de boom staan...

sf.JPG
 
allemaal leuk en aardig mensen maar de sport cilinder en de R uitlaar ben ik een beetje zat nou en ik wil wel iets snellers dus
de sport en r staan in de verkoop

nieuwe cilinder en uitlaar word

athena racing cilinder 70cc met vlinderpoort
yasuni of bidalot c16 or c20

mijn vraag wat preseer er beter op de cilinder later wil ik em nog laten tunen
 
dan begin het project echt

me R is de deur uit en een ellorto 24mm phbl. met een alu fabrizi spruitstukkie komen deze kant uit.

dan ff zoeken naar een Yasuni/Bidalot C16 or C20. dan een Athena 70 racing vlinder halen en die laten tunen.

ik denk persoonlijk dat dit een leuk setupje ga worden en compleet moet het

Mk ProRace II MAX TUNED
Yasuni/ Bidalot C16/C20
dopper S1R race krukas met SKF C4 lagers
Milkuni 28 vlakschuif
nog ff een standaard membraam met malossi kleppen
malossi vario met malossi Vsnaar
deltaclutch met malossi koelhuis met koelribben
carters Max tuned


ik denk neit dat ik iets ben vergeten anders edit ik em wel ff
 
Last edited:
Ntt-----freak op 29-02-2004 20:59
misschien snappen jullie niet waarom ik de sport wegdoe aangezien tie net rijd. hier krijgen jullie het verhaal ;) (wel exclusief hehe)

ik zat met me maatje filmpjes te maken voor op je raad het al scooterfreaks te zetten ging leuk weelies waren geen probleem aangezien de kopel weg hoog is bij zon cilinder en hij erg graag wilde stuiteren dus ik dacht na een paar leuke weelies laat ik is EXTREEM-STYLE gaan en de eerste keer ging het al fout check het filmpje maar

http://members.home.nl/weertlp/film.WMV
de schade is:

-een gescheurde zadel
-yasuni R rot (check foto ht is al bijgewerk)
-stukkie frame weggeschaaft nou ja boeie who cares :p
-kapote knie en rugpijn

nou je schade is dus weinig tot niks

dus ja de uitlaat wou ik niet meer zien dus ik denk dan pakken we het goed aan en nou gaan we voor een lekkere vlam setup die nog niet helemaal bekend is.

morgen fotos van hoe tie er nou bijsta en ik heb nog iets heel vets gedaan morgen fotos van :p
[controleer lengte van bericht]
 
aangezien ik de laatste tijd niet echt veel aan mre scooter heb gedaan hij hij wortel begon te schieten dacht ik bij mezelf laat ik is gaten gaan boren en frezen ben nog volop bezig maar het word echt bruutjes vind ik zelf dan

voorkap.JPG



carterkap.JPG




binnenkort ga ik is ff onderdelen bestellen maar dit keer doe ik het een beetje kalm aan alles op zijn tijd.
 
1e filmpje vind ik wel leuk 2e is erg pijnlijk te zien man :(:(:( helaas nix aan te doen maar ik vind het wel een errug mooie scooter hoor!!! suc6 ermee
 
hopelijk ben ik aanwezig met men scooter 2 mei in etten als ik vervoer heb


ik ben er zon beetje helemaal aan uit wat de setup daadwerkelijk word:


MK prorace II cilinder met losse binnenkop MAX TUNED
piaggio NTT carters MAX tuned op de prorace cilinder
mikuni 28 vlak met twinair luchtfilter
malossi MHR team pijp (nog niet helemaal zeker)
malossi MHR overrange
malossi MHR kopelingshuis
malossi MHR delta clutch
hpi 2004 binnenrotor met ngk race buigie kabel en dop
doppler S1R racekrukas
polini halfpoulie


het is nou ff een beetje alles bij elkaar vinden want op dit moment is me blok leeg met alleen de doppler as ontsteking en vertanding erin...



voor de rest ben ik er ook nog niet 100% aan uit wat de kleur moet worden van de scooter ik twijfel nou tussen 3 dingen binnekort zijn er 3 fotoshopies en dan moeten jullie me maar is ff meehelpen :D

vanaf volgende week ga ik em voledig strippen en echt een keer heel het frame onderhanden nemen en alles wat overbodig is eraf laten. dan nog het blokkie splitsen en laten stralen en daarna tunen.
 
naja misschien is het al bekent dat ik ben gestopt met me scooter en zoveel mogelijk heb verkocht enzo.

maar nou wil ik van dingen die ik nog heb liggen een geheel maken. word opzich wel grappig.

het word een zelfbouw porject dat ik voor de meeting speelmansplaten af wil hebben. het bestaat uit een ntt frame incl voorvork en voorvelg en dan geen scooterblok maar een honda MT blok met een MT achterbrug met achtervelg en de mikmak.

vandaag ben ik al een beetje aant aanpassen geweest enzo achterbug heeft zijn plekje gekregen blok ook met alleen voor het blok nog ophangen maken.

morgen komen er fotos hoe het er een beetje uit ga zien.

de setup is niet echt bijzonder

giet 70cc tuned
15mm carb bijgewerkt
nsr spruitstuk
malossi luchtfilter of buddy
4 bak

het ga mij meer om de fun die ik eruit ken halen.

er zin uiteraard wat probleempjes morgen ga ik ff kijken hoe ik ze ken oplossen. voor de rest ga ik ook het uiterlijk doen maar ik weet niet of dat voor speelmansplaten helemaal klaar is.

morgen fotos.
 
Back
Top