TJ Piaggio NTT speed 04

Status
Not open for further replies.
MSSH said:
Edit: Ow ja we hebben ook het koelsysteem nog iets compacter weten te maken })

Nog compacter :eek: "herinnerd zich dedemsvaart met al een kleine radiateur" :W

Ach als het maar goed koelt @ de 150m toch ;)
 
Sow vandaag lekker gemeppelt :)

De afstelling was in den beginne verre van ideaal. We hebben wat aangepast aan de kop en uitlaatschacht+flens en de bijbehorende carbafstelling was niet te vinden :P, maar de volhouder wint en de laatste 4 runs liep het beestje weer als vanouds: lekker.

Maar nog steeds niet helemaal zo als we willen, we hebben de beruchte '28-dip' nog steeds niet helemaal weten weg te krijgen en als Twan dan ook nog eens 3 jaar oude trekveren in zijn koppeling heeft... nou ja dan weet je het wel, de overbrenging is aan verversing toe, vandaar dat we binnenkort overstappen van de vertrouwde Malossi overrange naar Evo-pulleys en een Evo vario, deze geven minder slip en zijn domweg beter.

Dus hou je vast en tot de volgende update :)
 
haha en maar een grote bek hebben of niet met je pia :kots: :P

nee, het ding knalt goed... straks met het nieuwe spul ben ik benieuwd wat het doet :)..

succes jongens !!

gr, maarten

ps. ik miste je oortjes oo kwel een beetje :( :P
 
Ja sorry van de oortjes, maar die helm word gespoten dus...

De volgende keer mogen jullie ze even aanraken als je wilt :)
 
eey het ding liep weer lekker op meppel en de terug weg ja laten we het daar maar niet over hebben he tim lekker kontje trouwens

veel suc6 met verder afstellen en dan komt het wel goed ik ben nou mijn pa aan het overhalen voor de velgen dus wie weet heb je nog wel geluk

mzzl martijn
 
Jullie scooter liep zeker goed op Meppel.

En bij de Mac en op de terug weg gebeurde zeker lamme dingen.

Tot de volgende keer.
 
Afgelopen Zaterdag naar Damwoude geweest met de scootah. Het was buiten dat het startsysteem ruk was om een heel gezellige en vooral geslaagde meeting.

Veel mensen gemeet en goed gelachen met DJ en Nick van de 5th. Ik dacht altijd dat ik de achterlijkste was, maar dat kan nog goed tegenvallen ;)

Over de scooter zijn Twan en ik ook zeer tevreden we zijn tussen de 80cc'tjes toch nog tot de 7e plaats ofzo weten te komen. Dit is zeker een mooi resultaat omdat dit de eerste meetings is met onze nieuwe pulleys en vario(Speeddrive ipv Overrange) en zoals vanouds is die er weer eens 2 dagen voor de meeting in geknald en verder niet afgesteld ofzo, maar nu pakt de NTT zo fel op dat ik maar een mm verkeerd moest zitten of ik had wheelspin en anders een wheelie.

En dan nu hetgeen waar we het trotst op zijn een dikke tijd van 7.210 met een reactietijd van 0.563 (de 1-na snelste reactietijd) en een topsnelheid van 106.04 km/h.
Dit is al een heel mooi resultaat en er valt nog meer uit de NTT te halen dus onder de 7 is binnen handbereik :).

Op naar de volgende meeting en foto's van Damwâld die komen ws vanavond en anders deze week.
 
En zoals beloofd de foto's.

Beschrijving:
-De Tijden, de pracht en praal :)
-Mijn start tegen de sonic waarvan ik verloor, maar de start is zoals je ziet beter
-Ik dik voorliggen op Titus zijn slider
-Ik sprintend op Titus zijn slider. Ja ik weet het zonder helm, maar het ding is zo traag ;) (De NTT op de achtergrond)
-Vette foto van Titus zijn ding met de "Under-dog" op de achtergrond ;)
-Ikke op NTT blij
-Ik en de NTT zijn Bootylicious
-Ik voorliggend op Titus
-Die carb was toch weer niet helemaal flex
-Sneak preview van Mitch zijn TJ zip ;)
 
Last edited:
En wat me nu pas op valt op de 2e foto... Check de streep die ik trek. Helemaal niet doorgehad dat ik last had van wheelspin die run :X

BTW... Commentaar is welkom :)
 
is jou streep niet hoor timmy;)
als je goed kijkt zie je em doorlopen naar iets links naar boven
en je band staat ook niet geheel op de streep dusja;)

maar daarom gaat hij niet minder hard hoor:W
 
Ik vind dat TJ meer op een D lijken trouwens, maarja :P Het staat er nog op hoor.

Mooie tijd heb je gereden op Damwoude!
 
Dat is het doel idd PIABOOST, maar er zit nog wel meer vermogen in het blokje. We hebben er nog nooit mee op een bank afgesteld, dat is misschien wel eens nodig willen we 1e worden. :D
 
MSSH said:
Dat is het doel idd PIABOOST, maar er zit nog wel meer vermogen in het blokje. We hebben er nog nooit mee op een bank afgesteld, dat is misschien wel eens nodig willen we 1e worden. :D

Dan maken we er een TJ bank dagje van, daar had ik het ook al over met Twan. :D
 
Lekker 'or timmehhh. :W

Ik stond raar te kijken toen ik thuis kwam en een oproep van Timmehh gemist had. :P Wanneer kom je weer eens in twente joh? Meeting ommen? (zoja, contact me @ msn... Zo'n avond als voor Dedemsvaart is voor herhaling vatbaar lijkt me!)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top