TJ Piaggio NTT speed 04

Status
Not open for further replies.
Ja?
-Zijn het massieve bussen?
-Zijn het buizen?
-Binnenpoten wegen niet zoveel hoor.

Als je niets aan dat zadel gedaan hebt, weegt hij erg veel.
En ik kan je adviseren hetzelfde te doen als ik, want het zit echt perfect, zelfs een mooi randje om niet achteruit eraf te glijden, serieus.

Een alu kroonstuk + poten wil ik ook eens, maar eerst maar eens een keer rijden +pippi+
 
Tinne said:
Ja?
-Zijn het massieve bussen?
-Zijn het buizen?
-Binnenpoten wegen niet zoveel hoor.

Als je niets aan dat zadel gedaan hebt, weegt hij erg veel.
En ik kan je adviseren hetzelfde te doen als ik, want het zit echt perfect, zelfs een mooi randje om niet achteruit eraf te glijden, serieus.

Een alu kroonstuk + poten wil ik ook eens, maar eerst maar eens een keer rijden +pippi+

Massief en zo in de hand houdend waren ze al duidelijk lichter niet echt gewogen. Std. Binnenpoten zijn idd ook al licht.

Dat van dat zadel is idd een goed idee een keer kijken of we daar iets mee kunnen doen :)
 
Je kan ook zeggen dat er een plek is waar je juist iets meer massa wild hebben en dat is @ de voorkant. Omdat ik niet echt serieus ga sprinten, wil ik wel gefreesde massieve alu poten in het kroonstuk dan.

Dat van je zadel is simpel, gewoon hoes & foam eraf. Je zou er dan overdreven ook gaten in kunnen boren... want waarom zou je 7 sec lekker willen zitten?
 
was goed tovv @ SMP tim en Twan ;). Jammer van die laatste sprint wilde hem opnemen maar toen bleek dat na valse start het meteen over was :X
 
Tinne said:
Je kan ook zeggen dat er een plek is waar je juist iets meer massa wild hebben en dat is @ de voorkant. Omdat ik niet echt serieus ga sprinten, wil ik wel gefreesde massieve alu poten in het kroonstuk dan.

Dat van je zadel is simpel, gewoon hoes & foam eraf. Je zou er dan overdreven ook gaten in kunnen boren... want waarom zou je 7 sec lekker willen zitten?


@ SMP is wel gebleken dat de gewichtsverdeling wel lekker in de goede richting zit.. dus of je aan de voorkant nou echt veel massa MOET hebbeN?
 
Zadel moeten we wel wat aan doen, nu staat ie net wat te schuin waardoor je snel naar voor schuift.

Voorvork is nu aantal kilos lichter tegenover std model, heb ik even nagewogen.

Gewichtsverdeling komt goed uit doordat die band lekker plakt, zo kun je vrij ver naar voor gaan hangen.

Heb vandaag wat nieuwe spulletjes besteld. Andere bougies en v-snaar (mag wel na zon lange tijd :) )
 
Dedemsvaart Meeting

En even een klein verhaaltje over de meeting.
Ten eerste het was keigezellig veel mensen gemeet en hij was niet zo supergroot dat maakte. Enigste minpuntje de ietwat korte baan maar ja dat heb ik ook overleefd.

De scooter liep in het begin een beetje minder dit omdat de v-snaar nog even inslijten moest. Na een sprint of 4 was dit weg.
Ik heb heel veel gesprint en niks verloren :) heb echt iedereen eruit gereden. De enigste waarmee ik moeite heb gehad is de Zip van Roufs (de mallosi zip) dat ding loopt echt allejezus hard, maar ik redde het de ene keer net niet, de andere keer net wel.
Jammer vond ik dat iedereen na een valse start doorreed, maar ja.

Het was een geslaagde meeting en heb ook van iedereen met wie ik gesproken heb gehoord dat onze scooter ECHT goed liep.

Ow ja RobinV nog bedankt voor het compliment dat vond ik echt tof om te horen :).

We zijn ook nog op de bank gegaan en er kwam maar 19,6pk. Het achterwiel slipte tot de 50km/u met het achterwiel door over de bank zelfs toen we er met zijn 3en op gingen hangen een beetje jammer :X. Er lag echt een berg rubber achter de rol :p.
Maar binnenkort gaan we nog een keer banken en dan trekken we hem met spanbanden strak op de rol en proberen we zo het doorslippen te voorkomen.

Maar al met al een prachtige dag :)
 
Ding liep als een kanon. :#

Volgend jaar ga je voor de bijl tim.

Vet ding trouwens. Mooi kamikaze vorkje.
 
Haha ,ik denk dat we de Speed maar eens gaan tunen van de winter en dan zullen we zien wie er voor de bijl gaat Blommah :*
 
Joene. said:
@ SMP is wel gebleken dat de gewichtsverdeling wel lekker in de goede richting zit.. dus of je aan de voorkant nou echt veel massa MOET hebbeN?


Ja dat heb ik gehoord een gesprek s nachts op SMP ik lag in me tent 2 meter bij jullie vandaan en zat te luisteren naar een gesprek tussen een paar mensen over flow van de kappen +ralf+ en verdeling van gewicht aan de voorkant.


@ Tim en Twan, 3 woorden: hij gaat hard!



Gr.Enzo
 
Tnx allemaal voor de positieve reacties :)
Zal morgen nog wat nieuwe fotos posten en dan mag ie zijn winterslaap gaan houden.
Even alles goed gaan schoonmaken en dan eindelijk eens de valstroom er goed opmaken + cilinder klaarmaken.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top