TJ Piaggio NTT speed 04

Status
Not open for further replies.
tim, hoe denk je zo ff 4 tienden te kunnen winnen dan op speelmansplaten ? (ik neem aan dat je smp bedoelt ipv lelystad ? :p )
 
JasperdB said:
tim, hoe denk je zo ff 4 tienden te kunnen winnen dan op speelmansplaten ? (ik neem aan dat je smp bedoelt ipv lelystad ? :p )

Zorgen dat de overtoeren wegzijn. De andere carb komt er nog op. En scootertje en ik zijn dan ook weer een paar overbodige kilotjes kwijt :)
 
Hier nog een foto van de start van mijn Goede run. En een foto van mij en mijn mattie Jasper.

Als ik nog meer foto's van me tegenkom dan worden ze hier gepost.
 
Last edited:
Het was weer gezellig @ genemuiden . Ding liep idd goed ( alles kan beter ) . ziet ook hier de tunekunsten van TJ buiten de cilinders en carters enz .
 
Last edited:
Idd, hij kan nog wat beter. Net beetje overtoeren en helaas niet kunnen rijden met valstroom carb. Zie 1e post, foto van carb @ blok.
 
Nog wat leuk nieuws. Op smp rijden we met de valstroom en onze nieuwe voorvork is dan ook af en gemonteerd. Maar daar zeggen we nog even niks over dat zie je daar wel.

Ow ja het frame is nog wat lichter gemaakt, velgjes zijn afgedraaid en voorin komt een klein wieltje. Hopelijk morgen afstellen en dat hij een beetje loopt.

We zorgen morgen sowieso nog voor wat plaatjes en mss een filmpje.

En nu maar hopen dat we onder de 7.5 kunnen komen :)
 
Updatje in 1e post.

Hebben nu spruit van valstroom er echt goed op zitten, dus kunnen nu ermee gaan rijden. Als alles goed is rijden we er op smp mee.
Heb vanavond ook weer frame bijgelakt en voor een deel al opgebouwd.
 
SMP was een topmeeting in meerdere opzichten. Naast dat het uiteraard bruut gezellig was hebben we ook nog eens goed gepresteert.
Onze snelste tijd was 5.005 hiermee heb ik me gekwalificeerd.
Alleen maakte ik een valse start waardoor ik direct bij de eerste omloop werd uitgeschakeld, jammer want we maakte een goede kans 2e te worden en heel mss zelfs 1e.

Verder liep de scooter vrij aardig, zoals mss sommige is opgevallen pakte hij ietwat slecht op. Dit valt ons inziens te wijten aan een 3 jaar oude v-snaar :|

Mja voor de volgende meeting word er nog iets aan de cilinder gedaaan en zal de valstroom er eindelijk GOED opzitten zodat we er mee sprinten kunnen :)

Hier wat foto's van ons op SMP, meer foto's? Post ze hier.

97-1127768455.jpg

97-1127768507.jpg


Reacties zijn altijd leuk :)
 
Tinne said:
Slim, Kroonstuk voor je Binnenpoten maken.

wat dacht je van zelfgedraaide poten, die zijn vastgelast op de blokjes waar je as doorheen gaat :*

maar vorkje en hele ding is tantoe t0v 8)
 
Joene. said:
wat dacht je van zelfgedraaide poten, die zijn vastgelast op de blokjes waar je as doorheen gaat :*

maar vorkje en hele ding is tantoe t0v 8)

Net zo makkelijk.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top