TJ Piaggio NTT speed 04

Status
Not open for further replies.
Denk wel dat je hem voor die tijd ziet, je rijd met ons mee toch?

Ben nu weer bezig met frame opbouwen, zal wel even fotowtje maken zodra ik ermee klaar ben.
 
Jah Hoor Twan ik rijd met jullie mee naar Speelmansplaten +ralf+
Alleen je fotow's zijn op het moment down .. webserver van TJ problemen ?
 
Site is idd even weg geweest door dns problemen.

In 1e post ff wat nieuwe foto's toegevoegd van de vorderingen voor lely :)
 
Klonk allemaal wel weer lekker wat ik van Tim hoorde aan de Telefoon .. Alleen jammer dat Tim weer de Grindbak moest klaren :rolleyes:
 
Hee bedankt voor de vette reply's.

Het knalde zeker lekker ja. Ik ben al een beetje foto's aan het verzamelen van Lely als ik er een paar heb zal ik ze wel posten.
 
Haha, parkeer je em volgende keer ff gewoon op de paddock ipv het gras?:#

Ding ging iig goed hard 8)
 
Zeer netjes, Timmeh en Twan!
Vlamde erg goed @ Lely

(Nog bedankt voor de toelichting op de foto's @ scherm.. nog last van je keel? 8P)
 
Bedankt voor reacties allemaal. Scoot reed echt stukken beter als voorheen, heeft alleen nog klein dipje waar nog wat aan gedaan moet worden.
Heb even foto en filmpje toegevoegd in 1e post.
 
eey tim en twan jah dat ding van jullie knalt goed en ik heb nog wel een stuk of 5 foto's en twee filmpjes van tim dus die geef ik wel een keer aan twan en dan zie je ze vanzelf wel verschijnen veel suc6 nog met je project twan en zie je wel voor de hpi

mzzl mrfennik
 
Reed lekker door twan en tim .

Was ook wel leuk om af en toe mee te doen met het schreeuwen . Ik heb me helemaal doodgelachen daarom . Het gevulde koeken incident was ook zeer smakelijk :D.
 
BT said:
Reed lekker door twan en tim .

Was ook wel leuk om af en toe mee te doen met het schreeuwen . Ik heb me helemaal doodgelachen daarom . Het gevulde koeken incident was ook zeer smakelijk :D.

Gadverdamme, 3 gevulde koeken die meneer ff naar binnen propt. Maar de uitleg bij de plaatjes was goed hoor :). Enne binnenkort meeten we weer ff met de scooters :) Fijne buren waren jullie +ralf+
 
ben benieuwd @ SMP hoe het beestje dan is gevorderd :). En als 't mij niet lukt met de mijne zorg ik wel dak het optijd zeg :*

Oja en Twan Kzal van de week ons zaakje ff afhandelen ;) Dus zal deze week wel eens wat over laten komen naar jou :rolleyes: en bedankt nog voor het pakketje :*
 
DJaex said:
ben benieuwd @ SMP hoe het beestje dan is gevorderd :). En als 't mij niet lukt met de mijne zorg ik wel dak het optijd zeg :*

Oja en Twan Kzal van de week ons zaakje ff afhandelen ;) Dus zal deze week wel eens wat over laten komen naar jou :rolleyes: en bedankt nog voor het pakketje :*


IDD als die niet afkomt, bellen en we komen hem halen en trappen hem wel ff in elkaar ;)

Edit
Me is Timmeh btw.
 
Erwin. said:
Gadverdamme, 3 gevulde koeken die meneer ff naar binnen propt. Maar de uitleg bij de plaatjes was goed hoor :). Enne binnenkort meeten we weer ff met de scooters :) Fijne buren waren jullie +ralf+


daar zijn mn koeken dus gebleven x|
 
Gisteren naar meeting Genemuiden geweest.

Ik was ingeschreven in de Extreme klasse omdat we dachten dat dat moest omdat we geen kappen hadden. Toen we erachter kwamen dat ik in de STD. scooterklasse ook mocht meerijden was het helaas al te laat.

Maar ja. Eerste run was zwaar slecht ik had niet door dat alles ineens geel was ik had geel-geel-geel-groen in mijn hoofd dus ik had een start van heb ik jou daar.

Eerste tijd was 8.8.

Tweede run ging ik perfect weg en zette ik een tijd van 7.8(39 niet zeker) neer, met een std. scooter dus geen verlengd subframe en dergelijke.

Ik ben zelf heel tevreden met dit resultaat, maar er zit nog wel in. We draaiden namelijk een beetje overtoeren.

Dus op SMP gaan we voor de lage 7.5 en mss een hoge 7.4.

Hier trouwens nog een foto van mij dan weten jullie voortaan wie ik ben en kan je me aanspreken (dat mag altijd ;))
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top