TJ Piaggio NTT speed 04

Status
Not open for further replies.
eey twan ik hoorde het vandaag dat je een ongeluk hebt gehad heel veel sterkte.
ik kom morgen met peu wel even langs.
 
Ik ben weer thuis, bedankt allemaal!
Heb geen blijvende schade gelukkig. Heb me sleutelbeen gebroken en knieschijf was in 2en, deze hebben ze afgelopen woensdag weer gefixd. Het is nu veel rusten voor me. Over 10 dagen krijg ik als goed is gips waarmee ik mag gaan lopen. Sleutelbeen herstelt zichzelf in ong 3 weken, hier doen ze verder niks aan.
 
MHRntt said:
Ik ben weer thuis, bedankt allemaal!
Heb geen blijvende schade gelukkig. Heb me sleutelbeen gebroken en knieschijf was in 2en, deze hebben ze afgelopen woensdag weer gefixd. Het is nu veel rusten voor me. Over 10 dagen krijg ik als goed is gips waarmee ik mag gaan lopen. Sleutelbeen herstelt zichzelf in ong 3 weken, hier doen ze verder niks aan.



Sterkte, ongelukken zijn kut!
 
Mijn revalidatie gaat voorspoedig, loop minimaal 4 weken voor. Ben al verlost van gips en al bezig met therapie. Sleutelbeen is gelukkig ook al genezen, heb dus weer 2 armen te beschikking :p

Tim heeft afgelopen zaterdag scoot mee gehad naar demodag van gofast in weert. Heeft ie even staan burnen :)

burn.jpg
 
Last edited:
Nog even een foto toegevoegd in 1e post als afsluiter van het seizoen. Was lekker weer zondag, dus ff scoot naar buiten gezet en foto gemaakt.
Binnenkort wordt hij helemaal gestript en klaar gemaakt voor volgend seizoen. Niet alleen het verversen van blok, maar gaat meer gebeuren :)

@ evolution: Zoals het er nu uitziet ga ik ook meedoen in sbo met de ntt.
 
Leuke foto , met die bekers , Twan .

Ik vraag me af wat voor modificaties hij volgend jaar weer heeft ondergaan ;).
 
Stijn P said:
heb je die foto op groot (wallpapah) formaat?

Ja, dat heb ik wel.

Extreem_BT said:
Leuke foto , met die bekers , Twan .

Ik vraag me af wat voor modificaties hij volgend jaar weer heeft ondergaan ;).

Dat komt wel goed, zie je wel als je weer keertje hier bent :)
 
Na lange tijd weer eens een update, ben nu weer zo goed als de oude, dus kan der weer volop aan alles gewerkt worden. Alles waarmee ik achterliep is nu weer bijgewerkt, dus kan weer tijd steken in ntt. foto's staan in 1e post met wat uitleg erbij.

Verder staan er nog wat veranderingen in de planning, hier komt binnenkort wat meer over in topic te staan.

Motorisch ga ik binnenkort weer verder mee, cilinder is al gehoond en voorzien van nieuwe zuiger. Blok ondergaat ook wat veranderingen en word compleet opnieuw opgebouwd.

Verder is mijn inschrijving bij sbo compleet, ik ga rijden met nummer 220 in de scooter special :)
 
Ik vind et wel tof dat je nu op je eigen scooter gaat rijden dit jaar , Twan . We doen wel eens een sprintje denk ik :D .

Alles ziet er chill uit en ik kom binnenkort samen met tim ff looken ;).
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top