This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Theo Zonder Discriminatie (discussie Dus Wees Netjes In Je Taalgebruik)

ik geloof

  • wel

    Votes: 45 22.8%
  • niet

    Votes: 152 77.2%

  • Total voters
    197


og gossie, als ze een ei naar mijn moeder hadden gegooit had ik ze allemaal dood gereden... maar dat mag niet, want dan ben ik een racist :|
 
ach mijn vader is afgelopen zondag bedreigd met een met van 30 cm groot.
me vader laat in me straat de hond uit wilt over steken kijkt naar links en rechts komt der der een medelander naar hem toe, en zegt wat kijk je nou naar me en die pakt een mes, me vader zegt van ik weet niet watje van plan bent maar ik weet niet wat die hond metje doet en hij loopt weg. eenmaal thuis gekomen heb ik de hond gepakt en be ik daar heen gelopen was di9e weg had leuk speelgoed bij me om hem bang temaken...
 
Tezzaahh said:
volgends mij is dit een discriminerende zin :?

Jezus zeg niet gelijk om de kleinste dingen gaan roepen dat het een discriminerende zin is , zo mag je niks meer zeggen...
 
Juist , je mag je eigen mening vertelle , houd het netjes dus ga niet lopen schelden want daar is dit forum niet voor gedient

maar je mening geven mag altijd nog Ok doe het niet op tv:X
 
David_devil1985 said:
ikzelf heb veel last met de marokkaanse jongeren, ze hebben een ei naar me moeder gegooid bij het winkelcentrum bij mij in de buurt, en en ze hebben altijd een grote bek dus ik mag ze niet.

dat zijn ook de enige waar ik totaal niet mee kan opschieten nee...
ws scheelt t dat ik in een afgelegen dorp woon (wat gister @ rtl4 is geweest (zundert ja )) en zelf nog eens 4 kms buiten het dorp..

als ik bv in een stad loop voel ik mezelf toch nie zo "veilig" :'(
 
Jah inderdaad ik heb het zelfde woon ook afgelegen dorpje. Als ik bijvoorbeeld in Zwolle kom voel ik mij niet echt onveilig ofzo maar niet opgemak. :|
 
ja en die mensen die het ontkennen durven de waarheid niet onder ogen te zien.
ze zeggen altijd: ja maar als er 1 wat doet word de hele zooi beschuldigd. maar dat is 100000x dus dan heb je zowat hun allemaal al beschuldigd

het feit is dat ze zich niet willen aanpassen in de meesten gevallen, en overal herrie/onrust schoppen en geen respect hebben voor blanken terwijl ze hier te gast zijn.

al die kk gaste heb je altijd last van in de stad, gaan ze schelde, schreeuwe, vriendin uitschelde, stenen gooien ed. (ervaring ja)
grenzen mogen dicht en iedereen die wat flikt mag een enkeltje afrika, dat past meer bij hun.
 
dat "flikker dat volk eruit/ alle buitenlanders terug naar eigen land" is echt kansloze napraterij wat zonder nadenken gezegd word. In plaats van na te denken over een structurele oplossing
 
het word steeds erger!!
maja mensen zien dat helaas niet in!!
ze willen het land gewoon overnemen
in 2010 word verwacht dat 58% in rotterdam allochtoon is:?
is dat normaal?
Nee dus der moet wat gaan gebeuren
ander worden wij straks gediscrimineerd en krijg je burgeroorlogen.
 
Hilly said:
dat "flikker dat volk eruit/ alle buitenlanders terug naar eigen land" is echt kansloze napraterij wat zonder nadenken gezegd word. In plaats van na te denken over een structurele oplossing


die kleine groep alochtonen die hangt/niks doet, wil niet werken en stoer zijn. Weet jij er een oplossing voor ?

Die belanden over 2 jaar toch wel in de cel.
 
MAYKEL_MK1 said:
die kleine groep alochtonen die hangt/niks doet, wil niet werken en stoer zijn. Weet jij er een oplossing voor ?

Die belanden over 2 jaar toch wel in de cel.
ze schieten bijv een conrector neer
die moet je terugsturen naar eigen land en niet in een cel duwen hier.