David_devil1985 said:ikzelf heb veel last met de marokkaanse jongeren, ze hebben een ei naar me moeder gegooid bij het winkelcentrum bij mij in de buurt, en en ze hebben altijd een grote bek dus ik mag ze niet.
BEN IK NOU AAN HET DISCRIMINEREN!! NEE TOG HET IS HUN EIGEN STOMME ROTSCHULD VAN DIE $%#*&@$&(*Q# mong###n
ippeltje said:we worden opgejaagd in ons eigen land
Tezzaahh said:volgends mij is dit een discriminerende zin :?
ippeltje said:we worden opgejaagd in ons eigen land
Tezzaahh said:volgends mij is dit een discriminerende zin :?
David_devil1985 said:ikzelf heb veel last met de marokkaanse jongeren, ze hebben een ei naar me moeder gegooid bij het winkelcentrum bij mij in de buurt, en en ze hebben altijd een grote bek dus ik mag ze niet.
Jah inderdaad ik heb het zelfde woon ook afgelegen dorpje. Als ik bijvoorbeeld in Zwolle kom voel ik mij niet echt onveilig ofzo maar niet opgemak. :|Dnstal said:dat zijn ook de enige waar ik totaal niet mee kan opschieten nee...
ws scheelt t dat ik in een afgelegen dorp woon (wat gister @ rtl4 is geweest (zundert ja)) en zelf nog eens 4 kms buiten het dorp..
als ik bv in een stad loop voel ik mezelf toch nie zo "veilig" :'(
Hilly said:en daar bedoel je mee?
Hilly said:dat "flikker dat volk eruit/ alle buitenlanders terug naar eigen land" is echt kansloze napraterij wat zonder nadenken gezegd word. In plaats van na te denken over een structurele oplossing
ze schieten bijv een conrector neerMAYKEL_MK1 said:die kleine groep alochtonen die hangt/niks doet, wil niet werken en stoer zijn. Weet jij er een oplossing voor ?
Die belanden over 2 jaar toch wel in de cel.