Hebo-47.6mm said:Mooi topic. Vooral interessant om te zien hoe mensen met weinig verstand van zaken reageren alsof ze er wel verstand van hebben! We hebben allemaal onze mening klaar maar ik zie met name dat veel mensen generaliseren. Jammer dat mensen niet eerst wat informatie inwinnen over hetgeen ze over praten alvorens een mening te vormen. Probeer dingen toch eerst eens te snappen, of er wat over te lezen, voordat je je mening van de daken gaat schreeuwen.........
:|
Hebo-47.6mm said:Mooi topic. Vooral interessant om te zien hoe mensen met weinig verstand van zaken reageren alsof ze er wel verstand van hebben! We hebben allemaal onze mening klaar maar ik zie met name dat veel mensen generaliseren. Jammer dat mensen niet eerst wat informatie inwinnen over hetgeen ze over praten alvorens een mening te vormen. Probeer dingen toch eerst eens te snappen, of er wat over te lezen, voordat je je mening van de daken gaat schreeuwen.........
r0bert said:Leg jij het dan ff uit wijsneus!
JusSeb said:Ik snap je reactie niet, iedereen geeft hier zijn mening.
Daar is dit topic voor bedoeld.
Wat probeer je duidelijk te maken ? dat iedereen maar wat uit zijn nek lult ?
Hebo-47.6mm said:Nee doe ik niet want dat kost me te veel tijd. Ik heb wel wat beters te doen.
Hebo-47.6mm said:Volgens mij was ik vrij duidelijk. Maar ik bedoel idd dat veel mensen hier onzin uitkramen. Meningen zijn natuurlijk meningen en in feite altijd juist omdat ieder zijn eigen mening mag vormen en hebben over bepaalde zaken. Maar zijn meningen gebaseerd op onwaarheden nog wel de juiste meningen?
JusSeb said:Toen was het al heibel, maar slikten de mensen het weg.
En Pim werd niet vermoord door een Moslim etc., maar door een ras echte Nederlander.
Dit was de druppel, nu is het genoeg geweest denk ik.
JusSeb said:Mag ik jouw mening weten ?
Hebo-47.6mm said:Nee doe ik niet want dat kost me te veel tijd. Ik heb wel wat beters te doen.
scoop643 said:jah maar dat vind ik nog niet een reden om andermans gebouwen in de fik te zetten, we moeten elkaars cultuur respecteren!