sinister said:Heb je het dan al meegemaakt in gevangenis zitten? K bedoel wel de echte gevangenis niet het hokje op het politie bureau. Hier heb je eigen ijskast, bed, tv met cannelplus je kunt playstion/xbox bestellen, tafelvoetbal baantje, darten, je kunt biljarten.... |( |( |( |(
InsaneMalebrain said:Hoorde laatst ook dat er zo'n 1000 gevangen een klacht hadden ingediend omdat ze niet genoeg vrije tijd buiten de cel kregen :|
Je zit godverdomme in de gevangenis, niet in 1 of andere schoolkamp ofzo |(
InsaneMalebrain said:Hoorde laatst ook dat er zo'n 1000 gevangen een klacht hadden ingediend omdat ze niet genoeg vrije tijd buiten de cel kregen :|
Je zit godverdomme in de gevangenis, niet in 1 of andere schoolkamp ofzo |(
zerrocool said:iedereen moet elkaar gewoon in z'n waarde laten, van Gogh moet zich gewoon niet bemoeien met de islam, hij heeft er niks mee te maken.
waarom moet hij zich zo nodig bemoeien met de vrouwenrechten binnen de islam, die mensen leven al eeuwen zo, dat is gewoon hun cultuur.
en ik vind die film van hem ook walgelijk met die koraan teksten op een bloot vrouwenlichaam, dat is gewoon doelbewust een geloof en de mensen die daar ingeloven diep vernederen.
dat is 100 keer erger dan geiteneukers dit kut marokkaantje dat.
ik ben het ook totaal niet eens met de standpunten van de islam, maar ik bemoei me er gewoon niet mee, het is hun geloof en niet de mijne.
laat lekker iedereen geloven in wat die wilt en laat elkaar gewoon in hun waarde.
ik praat het niet goed ofzo dat die aartsgek van Gogh heeft afgeslacht natuurlijk niet aan de strop met die mongol en met de mensen die het met de dader eens zijn.
maar die film ging te ver, kijk al zou er een moslim theo een knal voor z'n bek geven kan ik het begrijpen, wie kaatst kan de bal verwachten maar dit ging natuurlijk veel en veel te ver.
maarja weet ook niet precies wat ik er van moet denken.
just my 2 cents
QuickSilveR85 said:Damn als ik sommige reacties hoor lijkt het wel of sommige denken dat het in de GENEN zit dat marrokanen zich slecht gedragen. Vanaf de geboorte zijn ze van nature slecht. pffff bullshit
Ik ben benieuwd wat de verklaring is van sommige forummembers WAAROM marrokanen zich meer geneigd voelen criminele handelingen te verrichten.
De marrokanen die voor problemen zorgen zijn eigenlijk gewoon Nederlanders die hier zijn geboren en getogen. Maar het algemene beeld van marrokanen is ook slecht. Waar zoek jij je toevlucht? precies bij mensen die zich net zo voelen.
Mensen worden ook in bepaalde hoeken gestopt maar dit praat het zeker niet goed. Mensen die daden plegen moet gepakt worden en gestraft worden. Maar los ondertussen het probleem bij de kern op. De cultuur kloof is redelijk groot en dat hun hier geen recht hebben om te komen slaat ook nergens op. We leven nu op een wereld die nog nooit zo goed gemixed is als het maar zijn kan. Internet, televisie, vliegtuig, auto en alles. We kunnen zo van hier naar australie. Er is een Wereldweide integratie aan de gang. En bijna niemand is 100% autochtoon. Dit zal nog een tijd doorgaan totdat bijna iedereen wel iets van iedereen heeft en we eigenlijk 1 zijn. Maar dit komt natuurlijk niet zonder slag of stoot. Men heeft andere ideeen en men denkt anders en men vind elkaar anders. Het is gewoon de evolutie van de mens en dit zijn gewoon periodes die voor grote doorbraken in deze evolutie zorgen. Indonesiers hebben we hier in nederland haast geen last meer van. Ach ja lekker indonesies eten dit en dat het is een deel van nederland. Terwijl we vroeger ook dikke probs hadden met hun. (hoofdzakelijk te danken aan ons zelf - dat terzijde). Grotendeels is dit ook bij de antilianen/surinamers etc en dit zal ook gebeuren bij de moslims. Maar nogmaals het geloof zelf heeft er in mijn ogen niet veel mee te maken maar ligt het probleem bij het algemeen beeld wat er heerst. En de islam zelf is ook bezig met een flinke revolutie en is al een heel stuk gemoderniseert. Maar deze dingen gaan nooit van z'n lijen dakje.
Ik ben benieuwd wat men hierop te zeggen heeft.
JusSeb said:Het probleem is gewoon dat ze zich niet kunnen integreren, wij hebben hele andere normen en waarden dan hun (geloof).
RonnyBravo said:Je zegt een stel nederlanders die denken het beter te weten.. we zitten hier ook in NEDERLAND... en ik zit hier in nederland niet te wachten op een stel moslims die het denken beter te weten..
En dat aanpassen of oprotten vind ik zo gek nog niet.. helemaal de 2e of 3e generatie moet zich probleemloos aan kunnen passen.. want als de ouders al voldoende geintegreerd zijn kunnen ze dat toch ook zonder probleem over dragen op die kinderen?! maar dat gebeurt niet zo snel omdat ze hun geloof zo belangrijk vinden...