Vraag je nu eens af wie er werkelijk Rasistisch is!! wij? alle nederlanders?Hornymoose said:maar ze zijn wel kwaad dat "zoveel" mensen racistisch zijn.
maar ik word zelf steeds kwader erom laat staan dat sommige mensen racistisch worden want veel heb je niet nodig in deze maatschappij om racist te zijn
alles goed adolf?chezzmo said:OPROTTEN met die kutmoslims :X
Dader + familie openbaar opknopen :*
chezzmo said:OPROTTEN met die kutmoslims :X
Dader + familie openbaar opknopen :*
ZmokerZ said:sommige mensen (zoals jij) denken gewoon niet na,
hoe wil je die miljoenen moslims uit ons land kicken?? denk is na jonge.....
Van mij mogen ze ook weg, maarja gaat nu een beetje moeilijk, en familie opknopen waarom? omdat hun zoon geestelijk gestoord worden hun ook maar opgehangen?? denk na jongen........
chezzmo said:Ik pas het ff aan
Dader opknopen
Waarom? Als je iemand afmaakt op de manier waarop theo v gogh aan zijn einde is gekomen, dan verdien je nix meer. Opknopen is in mijn ogen dan eigelijk nog te mensenlijk.....
ZmokerZ said:sommige mensen (zoals jij) denken gewoon niet na,
hoe wil je die miljoenen moslims uit ons land kicken?? denk is na jonge.....
Van mij mogen ze ook weg, maarja gaat nu een beetje moeilijk, en familie opknopen waarom? omdat hun zoon geestelijk gestoord worden hun ook maar opgehangen?? denk na jongen........
Sjoerd said:Allemaal terug, heel makkelijk, ik wil daar best 100 euro voor lappen, met mij nog wel miljoenen nederlanders, naja de goedkoopste 2e hands bus zoeken en dan huppa, naar het zuiden.
peugeotliessel said:Weer het zelfde verhaal, een man met Marokaanse identiteit. Ik ben benieuwd hoelang het kabinet dit nog in de hand houdt. Steeds meer Nederlands staan op, en samen staan ze sterk. HET VOLK KOMT IN OPSTAND!
Sjoerd said:Allemaal terug, heel makkelijk, ik wil daar best 100 euro voor lappen, met mij nog wel miljoenen nederlanders, naja de goedkoopste 2e hands bus zoeken en dan huppa, naar het zuiden.
ZmokerZ said:en krijg je dan geen problemen met andere landen die ons dan als hitler vinden gedragen en dus mss uiteindelijk oorlog komt......
je moet wel een beetje verder denken.