This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Theo van Gogh dood?

Status
Not open for further replies.
sr-johan said:
Ik denk trouwens dat het beste middel om het niet weer te doen , je gewoon op tv de foto van de dader moet laten zien. En dan moet je de dader op straat zetten. *D .

precies! terug naar de middel eeuwen en die gozer door het hele volk laten vernederen....
gooien met rotte appels stinkende eieren om hem vervolgens midden op de dam op te hangen.....
ik zag gister nog op tv: een gedetineerde die 365 dagen vast zit kost de staat: {! 18.000 euro
 
hmm kom net van school en hoor het opeens.. echt erg wat er is gebeurd, misschien mogen sommige mensen hem niet maar geen reden om iemand dan dood te schieten, dat is natuurlijk belachelijk.. gaat de laatste tijden erg de verkeerde kant op..
 
@ngry-spy said:
dus hebben we toch ook het recht om te zeggen: TABEE jij en je volk zijn hier niet meer welkom!

Nee , we hebben ze rechten gegeven die je moeilijk terug kan draaien...

Verder ben ik het er wel mee eens wat je zegt 8) alleen je moet verder kijken dan alleen blind te roepen.
 
Andatura said:
Dat het alweer raak is en het TOEVALLIG weer eens een buitenlander is? :|
toevallig noem je dat toevallig ?
ik noem dat ALWEER, en het zal altijd hetzelfde zijn met zo'n mensen en idd er zijn ook goeien maar je kan ze tellen op 1 hand.
 
sr-johan said:
Hoezo dat?
Wat denk je zelf? Ali doet wat fout, ja laten we Ali "terug" sturen. Terug naar wat? En als Ali iets stoms doet moet ook maar gelijk zijn hele familie mee? Hoezo generaliserend?

Een feit is dat het uit de klauw loopt. Maar los je dit op door als een nazi familie's te gaan verbannen?
 
Ali moet dan terug naar zijn herkomst land. Lijkt me logies. Neh hoeft ook niet meteen weg, maar vaak kan die familie er gewoon ook wat aan doen dus stuur maar mee. Ze mogen hier best blijven maar als ze wat verkeerd doen dan heeft het gevolgen voor heel de familie.
 
ok weet niet of het hier al gemeld is, maar politie heeft vrijgelaten dat het een 26jarige marrokaan is
 


Wie weet...
Denk dat er nauwelijks een oplossing te vinden is in een land als dit.. Het kabinet stelt niks voor, er is een cellentekort en een te groot begrotingstekort.. De voorouders zijn nu eenmaal hierheen gekomen, van het, ik noem het even turkse, platteland, om te komen werken. Zij kregen kinderen, die vervolgens ook weer kinderen krijgen. Hun gedrag wordt niet meer in de hand gehouden, de overheid is bang, net zo bang als voor de kampers, en zo kan iedere gek wel zo'n beetje z'n gang gaan. Je wordt opgesloten als crimineel, en na 3 jaar kun je het gewoon weer doen, nadat je bent vrijgekomen op grond van goed gedrag..
Nu jij weer..
 
Bas@ICE said:
Nee , we hebben ze rechten gegeven die je moeilijk terug kan draaien...

Verder ben ik het er wel mee eens wat je zegt 8) alleen je moet verder kijken dan alleen blind te roepen.

tja das waar....
maar aan de andere kant:

uit het land waar hun vandaan komen neemt die "regering"het niet zo serieus met mensenrechten.
wat ik hiermee probeer te zeggen is:
die mensen flikken alles hier waar ze in eigen land maandenlang voor worden gemarteld.....

dit land houd zich veels te veel aan de regels:

nog een persoonlijk voorbeeld:

ik ben 27 september 2003 beroofd door vier antillianen van me scooter.
die gasten zijn door snel en alert optreden van de politie diezelfde avond nog gepakt (ik werd voor de deur van me scooter af gerost) we zijn nu ruim een jaar verder en die gasten lopen alweer op vrije voeten...
maar ik heb nog steeds geen geld gehad van die kklijers voor de schade die ik had. zowel geestelijk als materieel....

alles draait in dit land om wetjes en wetjes
 
Manta said:
ok weet niet of het hier al gemeld is, maar politie heeft vrijgelaten dat het een 26jarige marrokaan is

het zal eens niet zo zijn.....
ik word hier echt para van, ze moeten gewoon invoeren dat als je iemand dood dat die ook gedood moet worden, niet meer dan logsich.
Maja ......
 
maar ze zijn wel kwaad dat "zoveel" mensen racistisch zijn.
maar ik word zelf steeds kwader erom laat staan dat sommige mensen racistisch worden want veel heb je niet nodig in deze maatschappij om racist te zijn
 
Opzorp said:
Een feit is dat het uit de klauw loopt. Maar los je dit op door als een nazi familie's te gaan verbannen?
wellicht dat je mij nu niet als normaal kenmerkt maar JA!!! verbannen die hap!
doen ze daar ook!
 
Hornymoose said:
toevallig noem je dat toevallig ?
ik noem dat ALWEER, en het zal altijd hetzelfde zijn met zo'n mensen en idd er zijn ook goeien maar je kan ze tellen op 1 hand.

dat bedoelt die denk ik ook :*
 

Kun je me nou ff laten zien waar dat omgekeerde kruis op de paus zn stoel staat?

 
Status
Not open for further replies.