Ik werk in een probleemwijk (soort van schildersbuurt). Daarom heb ik via mn werk een cursus gehad, over de normen en waarden van allochtonen en andere culturen.JohnB said:En hoe weet jij dat allemaal zo cker? Afgestudeerd in godsdienst kunde?
Dat is dus verre van kinderachtig. Dat zit in de mens. Wij denken alleen dat we er boven kunnen staan. Maar het is gewoon een uiting hoor van "gevoelens".Jij doet nu eigenlijk precies hetzelfde, want je voelt je aangevallen door JOhnB en je stelt je aggressief tegen hem op. Ik weet het klinkt allemaal erg psychologisch en al die andere crap maar het is wel zo.Chyston said:Logisch dat ik kinderlijk reageer.. jij begint over eigen rechtertje spelen. Dat is mijn opzicht kinderachtig.. daar hebben we toch een rechtssysteem voor. Alleen onnozele en barbaarse mensen spelen eigen rechter.. Maar nogmaals de vraag; Wat wil JIJ dan doen aan die mensen die mensen verkrachten of beroven?
Ja omdat die leraar volgens hem naaide met zijn cijfers en hem niet over liet gaan of van school trapte ofzo. Zoiets was het. heeft niks met moslim te maken.chezzmo said:De MOSLIM die de moord heeft gepleegde, voelde zich nogal gepest door de leraar in kwestie meen ik....
Chyston said:Logisch dat ik kinderlijk reageer.. jij begint over eigen rechtertje spelen. Dat is mijn opzicht kinderachtig.. daar hebben we toch een rechtssysteem voor. Alleen onnozele en barbaarse mensen spelen eigen rechter.. Maar nogmaals de vraag; Wat wil JIJ dan doen aan die mensen die mensen verkrachten of beroven?
s1abc said:Ja omdat die leraar volgens hem naaide met zijn cijfers en hem niet over liet gaan of van school trapte ofzo. Zoiets was het. heeft niks met moslim te maken.
Bas@ICE said:Ach de agent die de dader in zijn been geschoten heeft zal wel veroordeeld worden...zo gaat dat hier...
Nee helemaal niet. Maar Chezzmo zegt dat het kwam doordat die jongen een moslim was.Ruben_09 said:En dit geeft hem het recht om de leraar dan maar te vermoorden ?
Sander said:Ik werk in een probleemwijk (soort van schildersbuurt). Daarom heb ik via mn werk een cursus gehad, over de normen en waarden van allochtonen en andere culturen.
Hier hebben ze me ook hierover verteld. Maar wees eerlijk. Mensen uit andere culturen hebben eerder een wraakgevoel, en zijn erg op hun "trots" en "eer" gesteld. Als deze word aangetast, nemen ze hier vaak wraak op.
Ik wil hier helemaal niets mee zeggen, maar ik merk dat de samenleving verhard, door de cultuurverschillen in Nederland.
s1abc said:Ja omdat die leraar volgens hem naaide met zijn cijfers en hem niet over liet gaan of van school trapte ofzo. Zoiets was het. heeft niks met moslim te maken.
s1abc said:Nee helemaal niet. Maar Chezzmo zegt dat het kwam doordat die jongen een moslim was.
Daniel@NRG said:Mja een demonstratie met allemaal marokkanen met een Geit voor hun kop....
Chyston, waarom ga je niet lekker met je bek in de sahara thee drinken met je vriendjes, n00b.
Ga maar een week in Amsterdam-West wonen, dan piep je wel anders vriend.
JohnB said:Je kijkt dus maar naar 1 groep. Wel eens op vakantie in Turkije geweest? Allemaal moslims , maar zijn wel 180 graden anders dan de mensen hier. De "vluchtelingen"die hier zijn uit welke cultuur dan ook hebben geen eer of trots. Het zijn juist de afvalstukken van het volk. Misschien maar eens je horizon verbreden zodat je duidelijk de scheidingsvlakken kan trekken.
Dat vooral in de jaren '60 de laagste regionen van die bevolkingsgroepen hierheen kwamen klopt. Het was zelfs zo dat in die dorpen iedereen moest verzamelen en hun gebit moesten laten zien (waarom moet je maar PM-en ofzo). Er werden dus alleen mensen meegenomen die niks hadden en die dus geen eisen zouden stellen maar geld wilde verdienen, maar dit was ook meestal het uitschot en geen opleiding hebben gehad. Deze mensen vinden dan ook meestal troost in een geloof of kunnen niet anders. Het is toen al fout gegaan omdat wij zelf vonden dat we te goed waren voor de werkzaamheden waarvoor zij gehaald werden.JohnB said:Je kijkt dus maar naar 1 groep. Wel eens op vakantie in Turkije geweest? Allemaal moslims , maar zijn wel 180 graden anders dan de mensen hier. De "vluchtelingen"die hier zijn uit welke cultuur dan ook hebben geen eer of trots. Het zijn juist de afvalstukken van het volk. Misschien maar eens je horizon verbreden zodat je duidelijk de scheidingsvlakken kan trekken.
Godverdomme! Arrogante LUL!JohnB said:Misschien maar eens je horizon verbreden zodat je duidelijk de scheidingsvlakken kan trekken.
Ik zou hier graag mijn visie over willen geven.. desalniettemin gaan we samen al veels te ver offtopic dan eigenlijk mag en om dan ook nog hierover te beginnen gaat een beetje ver. Vind het alleen een beetje raar dat jij het normaal vind dat iemand eigen rechter gaat spelen. Als iedereen dat gaat doen krijgen we amerikaanse ghetto´s waar iedere dag wat mensen neergeknalt worden.JohnB said:Je geeft aan dat je in het leger zit. Vertel mij eens dan wat je van die zaak rondom Erik O. vindt?