Tinne said:Ik zie nog altijd bij ons jaarlijkse kermis in gouda, dat de probleem jongeren niet reageren als er politie komt. Maar als de ME z`n gezicht laat zien, men toch wel snel weg is. Dit zegt iets over aanpak & respect. Je weet dat je niet moet kloten met de ME.
Tinne..
Ja maar hij heeft wel een belangrijk punt. Want het is niet de nederlandse samenleving waar zo boos tegenover gekeken wordt. Is de westerse wereld. En die wordt toch echt geleid door Amerika. Dus de ontwikkelingen die in Irak te gebeuren staan en binnenkort in Iran(let op mijn woorden, daar gaat bush heel binnenkort ook binnenvallen. Is toch wel heel apart dat de engelsen gevraagd/gedwongen zijn om naar bagdad te trekken zodat zij noordelijker kunnen.(lees:troepen organiseren bij de Iraanse grens)) spelen zeer zeker mee.chezzmo said:Ik woon niet in irak etc :|
We hebben een PROBLEEM in nederland, een oplossing daarvoor vind ik belangrijker dan de vrijheid/veiligheid etc van die geitenneukers in het midden-oosten. Beter gewoon het leger in nederland inzetten in probleemwijken. Zal waarschijnlijk stuk meer invloed hebben dan de politie......
s1abc said:Ja maar hij heeft wel een belangrijk punt. Want het is niet de nederlandse samenleving waar zo boos tegenover gekeken wordt. Is de westerse wereld. En die wordt toch echt geleid door Amerika. Dus de ontwikkelingen die in Irak te gebeuren staan en binnenkort in Iran(let op mijn woorden, daar gaat bush heel binnenkort ook binnenvallen. Is toch wel heel apart dat de engelsen gevraagd/gedwongen zijn om naar bagdad te trekken zodat zij noordelijker kunnen.(lees:troepen organiseren bij de Iraanse grens)) spelen zeer zeker mee.
JP-Tuning said:waar slaat dit nou weer op, als er mensen waren die dit betruerden waren het wel buitenlanders. heb echt geen 1 buitenlander gehoord die het wel terecht vond, dus nog een keer denk na voordat je je toetsenbord aanraakt.
pim had erg sterke uitspraken, jegens buitenlanders toe, maar grote deel buitenlanders was het gewoon met hem eens, zelf ik.... dus zulke uitspraken zijn LOOOS :L
webmaster Scootparts said:Re; kijk jij soms geen TV of zit er een "waarheidsfilter" op? Op TV heb ik gisteren de volgende uitspraken gezien/gehoord gedaan door moslims:
- als je met vuur speelt kun je vuur verwachten.
- als je langs een pitbull loopt moet je hem niet uitlokken.
- lachende marokaantjes die achter een geinterviewde man stonden.
- voorman van AEL die weigert om zijn afschuw over de moord uit te spreken.
- woordvoerdster van AEL die het ook niet vreemd vond dat Theo om zijn mening wordt vermoord. ( "hij vroeg er om")
Ik heb welgeteld 2 vertegenwoordigers van de marokaanse gemeenschap op TV hun afschuw horen uitspreken. (onder druk?) Al het gespuis op straat vindt het zijn verdiende loon.
Lijkt me dus redelijk twijfelachtig wat jij zegt.
Verder wil ik mijn verontwaardiging eens uitspreken tegen al die slijmballen die Theo best een goede gozer vonden. Als ik een week geleden hier een poll had gehouden over Tv G dan had 99% het een klootzak gevonden. (en dat wilde hij ook!) Nu is het ineens van: ja maar hij mag zeggen wat ie wil en bla bla bla......
Feit blijft dat niemand hier in dit land boven het maaiveld uit mag steken want hulp van links krijg je niet en iedere extremist kan lekker zijn gang gaan. Binnenkort hebben we hier weer een topic met een ander lijdend voorwerp omdat er ondanks alle discussies helemaal NIETS veranderd in dit land. ( het verder afglijden van normen en waarden daargelaten)
Carlosz said:logisch met zo'n grote bek..
s1abc said:Ja maar hij heeft wel een belangrijk punt. Want het is niet de nederlandse samenleving waar zo boos tegenover gekeken wordt. Is de westerse wereld. En die wordt toch echt geleid door Amerika. Dus de ontwikkelingen die in Irak te gebeuren staan en binnenkort in Iran(let op mijn woorden, daar gaat bush heel binnenkort ook binnenvallen. Is toch wel heel apart dat de engelsen gevraagd/gedwongen zijn om naar bagdad te trekken zodat zij noordelijker kunnen.(lees:troepen organiseren bij de Iraanse grens)) spelen zeer zeker mee.
Carlosz said:hij had wel een eigen mening, en een ontzettend grote bek.. maar zo zie je maar weer dat t niet bij iedereen geaccepteerd word.. en natuurlijk kun je wel iets verwachten, maar om nou meteen uitegaan van moord. Maar van Gogh heeft dus toch gelijk gehad :X
(weet trouwens geen eens of t een moslim oid was)
Nee ik heb niks met de islam. Het is gewoon fout wat je steeds zegt.... :henko:chezzmo said:Heb jij soms een verboden liefde voor de islam waar je niet eerlijk voor uit komt? Je verdedigt ze iig wel telkens en je verlegd de problemen....
En waar verleg ik de problemen dan? als je dan een voorbeeld kan geven?chezzmo said:Heb jij soms een verboden liefde voor de islam waar je niet eerlijk voor uit komt? Je verdedigt ze iig wel telkens en je verlegd de problemen....
Sander said:Waarschijnlijk is het voor een "martelaar/soldier of Allah" zijn levenswerk. Ik geloof wel degelijk, dat meneer er bewust 911 dagen tussen heeft laten zitten.
Het is tenslotte een "symbolische daad", en zijn "meesterwerk"
(gadverdamme, wat kots ik van bovenstaand stukje :r )
JP-Tuning said:lees eens goed, voordat je me quote en stomme uitspraken gaat doen. dat stukje van hierboven slaat op pim fortuin, verder heb ik ook al gezegt dat ik niet voor iedereen kan praten, dat nu alleen maar de mensen die stomme dingen roepen op tv worden gezien, kan ik ook niet helepn. wat denk je dat lekkerder is voor de journalisten/tv zenders. een marokaan laten zien, dat hij het hele incident betruerd en zijn medeleven toont, of 1 of andere debiel die stomme uitspraken doet? nou wie denk je dat het meeste kans maakt om met zijn bek op tv te komen?
JP-Tuning said:zeg jij hier nou, dat wanneer ik een nederlander in de problemen ziet, ik te hulp moet schieten. en wanneer ik ziet dat een buitenlander in elkaar wordt geslagen ik dan maar gewoon voorbij moet lopen??, denk eens na voordat je wat zegt aub :| . als iedereen meer lef had om wat van te zeggen als ze zoiets zien gebeuren, zouden er heel wat minder slachtoffers zijn gevallen aan zinloosgeweld. want jah we weten het wel allemaal beter, zoiets mag niet in dit land gebeuren. we lulllen er wel weken over, maar het gebeurt toch, en als jij erbij was, was je ook snel de andere kant opgerend!!!!
JP-Tuning said:waar slaat dit nou weer op, als er mensen waren die dit betruerden waren het wel buitenlanders. heb echt geen 1 buitenlander gehoord die het wel terecht vond, dus nog een keer denk na voordat je je toetsenbord aanraakt.
pim had erg sterke uitspraken, jegens buitenlanders toe, maar grote deel buitenlanders was het gewoon met hem eens, zelf ik.... dus zulke uitspraken zijn LOOOS :L
Pronk said:Das al helemaal niet waar, ze gingen een paar marokkaanse jongeren intervieuwen vanochtend, nou ik werd helemaal gek! Die vieze hond zegt gewoon recht in de camera : Je moet vuur met vuur bestrijden, hij zei slechte dingen over ons, dit is zijn verdiende loon. Zo iemand moeten ze ook echt gelijk arresteren! :|