This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Theo van Gogh dood?

Status
Not open for further replies.
Nu kunnen we beginnen met speculeren wat er op t pamflet staat :+ Want dat maken die vieze gluiperds niet bekend
 
Even iets interessants:
Bron: NRC

Tik MuwahhidinDeWareMoslim maar eens in in Google voor wat verassende hits :X Lijkt mij extremistisch genoeg
 
Last edited:
BasAerox said:
Het is natuurlijk zo dat ze niet allemaal het zelfde zijn, en dat ze andere gewoonten hebben. Maar zij komen toch hier wonen dus moeten ze zich ook aanpassen aan onze cultuur en niet anders om lijkt me?

En toch passen wij ons ook aan hun cultuur. Doen we, en moeten we ook doen. Want deze mensen hebben het recht delen van hun cultuur te behouden. Natuurlijk moeten hun zich aan onze maatschappij aanpassen. Taal, gebruiken enz. Logisch. Als jij verhuist naar een ander land. Wil jij ook dingen behouden van je nederlandse cultuur. Dat zal je omgeving ook begrijpen, en willen begrijpen. Anders begrijp je hun niet. En dan begint de ellende...

Tinne..
 

Ben ik het ook volledig met je mee eens Toch zijn er een hoop allochtonen die zich gewoonweg niet aan willen passen, en een hoop problemen veroorzaken. En aan dat soort lui heb ik een hekel.
 
BasAerox said:
Ben ik het ook volledig met je mee eens Toch zijn er een hoop allochtonen die zich gewoonweg niet aan willen passen, en een hoop problemen veroorzaken. En aan dat soort lui heb ik een hekel.

Ook hier het geval. Daar begint het gezeik....

Tinne..
 
je word vanzelf racistisch gemaakt
al was je het niet

ik heb dit al jaren lopen roepen ook op school met bepaalde lessen en toen werd ik afgeschilderd als een rasist etc etc
maar je ziet het het komt gewoon uit

en ik geef mijn mening nog steeds elke dag en elke hollander mag dat doen en dat moet ook blijven

en dat moeten die berggeiten maar accepteren !
 
Zit wel een kern van waarheid in dhr projetx17. Dat je nu racist word gaat me wel ver, maar je word in ieder geval steeds radicaler. Ik word ook steeds rechtser, maar echt racisties dat zal ik nooit worden.
 
ze passen niet in onze samenleving
mits ze van die achterlijke koraan afstappen die uit het jaar kruikie stamt
met hun raare ideeen over vrouwen om daar maar eens over te beginne

ik woon 150m van de plek af waar het is gebeurt in amsterdam oost en het heeft een diepe inpackt ! zeer zeker !
 
Is er echt veel politie op de been in Amsterdam, hoor berichten dat moskeën en het binnenhof bewaakt worden door de me?
 
Mag ik hier de mensen even aan herrineren dat ik de geene was die een lange tijd terug heeft gezegt dat der iets zou gebeuren in nederland op 11-2 ( en zet dat nou eens in nederlandse begrippen 2 november )

puur geluk denk ik maar toch
 
Wie heeft dat gezegt?
Theo is dood 911 dagen na Pim. 9 11 is de amerikaanse datum voor 11 september.911 is ook het alarmnummer van amerika.In nederland 112. De datum van vandaag is 2 november in amerikaans 11 2.Sta hier even bij stil want dit kan geen toeval zijn Stuur please ff door aan iedereen in je lijst

ergens anders op dit forum.
 
Tinne said:
Ook hier het geval. Daar begint het gezeik....

Tinne..

Daar begint geen gezeik want die hekel is slechts een gedachte in mijn hoofd die ik niet om zet in daden.
 
Last edited:
Ik ben hier nog niet zo lang dus dat wist ik niet Haagze. Maar ben je misschien familie van Julles Verne Die voorspelde 9-11 honderjaar van te voren en zat er maar een paar dagen naast.
 
DAt is echt sneu. Wij betalen die lul zijn uitkering en wao waarschijnlijk ook nog met z'n allen als gore kut hollanders.
 
Status
Not open for further replies.