Phantom_Style said:Keek net stand.nl op NL1 en waren ze aan et discussieren. Ook een allochtoon(marokkaan d8 ik) was daarbij en zei een paar goede dingen, maar toen kwam er een reactie van een marokaan op straat en wat zegt ie: Et was zijn eigen schuld 8P. Hoe kun je dat nou zeggen als er al geen goed beeld over allochtonen bestaat. Kom dan niet voor de camera staan en hou je mond gewoon
Z-town A3r0x said:Hij zal inderdaad wel de politie aanklagen wegens de schotwond in zijn been. Want hij was natuurlijk onschuldig en gewoon een partijtje aan het joggen in het park :X. tra la la la onvoldoende bewijs...En dan loopt hij weer vrij op straat. Ik hoop dat er een foto van hem gepuliceerd wordt en dat hij het nog heeeeeeel lang zwaar kut zal hebben. Je kan natuurlijk wel stoer praten tegen je vrienden (in het turks :X)....Integreren is in hun ogen blijkbaar door middel van geweld een "respect" positie af te dwingen in de samenleving. Ze zijn alleen te dom om door te hebben dat geweld averechts werkt. Hier in nederland staan we niet in de woestijn met ak's op elkaar te knallen en kinderen van 13 lopen hier niet met een bazooka. Prima dat je hier wilt wonen. Maar gedraag je dan normaal :L
nrg@apeldoorn said:Ik vraag me trouwens af wie de volgende is die omgelegd gaat worden in dit zieke land
waarom in het turks??Z-town A3r0x said:Hij zal inderdaad wel de politie aanklagen wegens de schotwond in zijn been. Want hij was natuurlijk onschuldig en gewoon een partijtje aan het joggen in het park :X. tra la la la onvoldoende bewijs...En dan loopt hij weer vrij op straat. Ik hoop dat er een foto van hem gepuliceerd wordt en dat hij het nog heeeeeeel lang zwaar kut zal hebben. Je kan natuurlijk wel stoer praten tegen je vrienden (in het turks :X)....Integreren is in hun ogen blijkbaar door middel van geweld een "respect" positie af te dwingen in de samenleving. Ze zijn alleen te dom om door te hebben dat geweld averechts werkt. Hier in nederland staan we niet in de woestijn met ak's op elkaar te knallen en kinderen van 13 lopen hier niet met een bazooka. Prima dat je hier wilt wonen. Maar gedraag je dan normaal :L
bakel said:ik weet niet of deze al langs is geweest?
http://stream.2003.02.garnierprojects.com/media538/fragmenten/20041102_zinloos.wma
nieuwe single van Lange Frans&Baas B.. .het gaat over Zinloos met Theo van Gogh!!... ECHT LUISTEREN!!
mooi liedje.,..
En mijn medeleven naar de familie toe...
Lg Tuning said:Owh dat weet ik al :
Peter R vries dies Next
JeffreyZwolle said:ik krijg net op msn toe gestuurd:
Theo is dood 911 dagen na Pim. 9 11 is de amerikaanse datum voor 11 september.911 is ook het alarmnummer van amerika.In nederland 112. De datum van vandaag is 2 november in amerikaans 11 2.Sta hier even bij stil want dit kan geen toeval zijn Stuur please ff door aan iedereen in je lijst
mhr_rox said:inderdaad en wat dacht je van geert wilders en ayaan hirschi ali ? het is echt te triest voor woorden echt waar dat je je eigen mening niet eens meer kan uiten echt triest! straks om 19.30 een luidruchtige tocht!
hoeveel moeten er nog komen, hoeveel moeten er nog gaan?