This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Theo van Gogh dood?

Status
Not open for further replies.


jah ook zoiets hoorde ik vandaag ook op de radio
van hij vertel ze mening (waar ik het mee eens ben )
dus als een mooi meisje word verkracht omdat ze er gewoon geil uit ziet is dat zeker ook haar schuld :|

dit land ga gewoon helemaal naar de KK :'(
 


Misschien moet jij je ook even verdiepen in landen

Turkije; KindSoldaten van 13, woestijn etc , dat nou weer niet.
 
t probleem van die koran is dat het eens aan deze tijd aangepast moet worden.
wat wij in 1600 in Nederland deden, daar zijn hun anno 2004 nog steeds mee bezig...

wij hebben ingezien dat zulk bruut geweld geen zin heeft....

en een heel belangrijk punt: VROUWEN HEBBEN OOK RECHTEN EN GEVOELENS, en niet alleen het aanrecht
 
waarom in het turks??
 
Ik denk dat sommige allochtonen problemen geven omdat ze niet goed geïntegreerd zijn. Bij ons op school is het zo dat als je er maar 1 net even te lang aan kijkt je alweer bonje hebt waarna er klappen volgen. En dan zijn ze ook nog eens te watterig om het zelf op te lossen, nee dan moet het met alle vriendjes gebeuren. Mijn ex (een allochtoon, ging vaak met het nichtje van Maya Braderic om) kende op zich niet veel allochtonen, en was een superlief meisje, dat nooit bonje maakte. Ook kan ik goed opschieten met een paar allochtonen uit de klas/school. Maar nogmaals ik denk dat de probleemgroep alleen maar met mede-allochtonen (en wannabe's) omgaat, waardoor ze ook stoer voor mekaar proberen te doen en zo alleen maar problemen brengen.

P.S. Woorden van onze congiërge toen er weer klappen waren gevallen:

"Zeker weer die kutallochtonen?!"
"Ja."
"Ik moet denk ik maar voortaan met een knuppel voor de aula gaan staan."

Verder vertelde die nog dat hij helemaal ziek van die 'gasten' word en dat hij eigenlijk dit jaar nog helemaal geen problemen heeft gehad met autochtonen.

- Bas
 
Last edited:
Ja. Als iedereen dat begrijpt zal dat een boel doden schelen. Weet iemand nog wat meer over de dader, zou bekend zijn bij AIVD?
 
tsja en toch zullen ze het niet begrijpen,...


afgelopen vrijdag was er ook een moord in VUGHT waar ik woon( dorp waar nooit wat gebeurt:S)maarja die ex had zijn vriendin vermoord en daarna zijn eigen....
 
ik krijg net op msn toe gestuurd:

Theo is dood 911 dagen na Pim. 9 11 is de amerikaanse datum voor 11 september.911 is ook het alarmnummer van amerika.In nederland 112. De datum van vandaag is 2 november in amerikaans 11 2.Sta hier even bij stil want dit kan geen toeval zijn Stuur please ff door aan iedereen in je lijst
 
Lg Tuning said:
Owh dat weet ik al :

Peter R vries dies Next

inderdaad en wat dacht je van geert wilders en ayaan hirschi ali ? het is echt te triest voor woorden echt waar dat je je eigen mening niet eens meer kan uiten echt triest! straks om 19.30 een luidruchtige tocht!
hoeveel moeten er nog komen, hoeveel moeten er nog gaan?
 

Dat zijn tupac-achtige breezah argumenten
 


ik denk eerder Harry Mens dat die de volgende is, want hij was vriendjes van Pim en Theo
 
Wie er nu zullen volgen... dat worden wijzelf! Aangezien die zwarte dit super vinden, ik hoorde zelfs dat ze aan het feesten waren in amsterdam... En dan vinden ze het raar dat er steeds meer racisten komen in nederland?
 
Krijg er echt de schijt van, op tv hoor je is een 26 jarige amsterdammer met de marokaanse en nederlands nationaliteit :r :r GVD je bent gewoon of nederlander of marokaan maar niet beide :X
 
Status
Not open for further replies.