Thunder-rox said:ja marokanen zijn de mensen met geweld, en turken meer de mensen 'ik niet begrijp' en 'mag alles' maar ze gebruiken minder snel geweld.
Dr moet idd eens iets aan die achterlijke gedrag gedaan worden, want dit gaat echt te ver...
dit als de 2 persoon die hardop zn mening gaf, hoeveel van de 14 miljoen echte nederlanders denk het zelfde?? ik denk zon 90%
Bas@ICE said:Maar indirect is wel de gedachtegang die de mensen hebben die de islam beleven toe te schrijven aan 'dé' koran.
Remco 4 Life said:Die cultuur hoord hier niet en dat moet Nederland eens gaan begrijpe! als het zo door gaat komt er een oorlog tussen de blanke en de zwarte , want hoelang kan dit doorgaan zonder slag of stoot? niet lang , ik zo graag op dit moment zo'n ... eens ff wat manieren leren hoe sterk die ook is , mja dan ga je zelf de bak in
Nederland doe er wat aan want ik voorspel zker iets veel ergers dan alleen zulke moorden er gaat een tijd komen dat er serieus gevochten gaat worden tusse nederlanders en de zwarten
Netzoals in andere landen 2 culturen tegen elkaar vechten
70ccAerox said:En jongens ff voor de duidelijkheid... de islam heeft er bijna niks mee te maken.
99% van dit soort gevallen zijn de daders Marokannen. Terwijl Turken ook islamitischs zijn. Het ligt gewoon puur aan de opvoeding van de Marokanen
70ccAerox said:Theo ken ik helemaal niet... ik hoorde wel dat hij een film had gemaakt waarin de islam echt heel erg beledigd werd. Zoals naakt bidden e.d. Ik weet niet wat hiervan waar is, maar niemand heeft het recht om een medemens te vermoorden. Wat er ook gebeurt.
Frico^DeliX said:Ja kerelen marokkanen worden opgevoed aan de hand van de koran.. :*
Ferreltje said:het kan allemaal zegt een nederlander wat verkeerd wordt je afgeslagt.. was dit niet ooit een vrij land? vinden ze het gek dat er racisme komt...
JP-Tuning said:maakt dat het hele incident nu opeens erger? of zou het even erg zijn geweest mocht het gaan om een nederlander?
chezzmo said:Ik weet iig zeker dat er met dit soort incidenten een hoop mensen hetzelfde gaan denken.....
Ferreltje said:zal niets me niets verbaze als de dader de agent nog aanklaagd voor het schot in zijn been
InsaneMalebrain said:Hij zal zich wel weer beroepen op zijn zwijgrecht[/QUOT
of laat het voor altijd zwijgen en snij zijn tong eruit:|
Is wel een beetje begrijpelijk dat ze los gaan tijdens de optochtnickisdegekste said:logies
vanavond gaat het zeker los tijdens die optocht .
er gaan zeker wel dingen gebeuren want hier uit de buurt zijn ook volop gasten die naar amsterdam gaan .