Hoi dimi,
Tof dat je de slider hebt man.
Ik zou hem gewoon bijhouden en er dan maar wat langer over doen om hem af te krijgen.
Wel zou ik het veersysteem en de voorvelg veranderen. Kleurtje is nu al mooi maar goed je weet dat er hier nog heel wat mooiere kleurtjes staan hé
Hoor je wel nog als je om die kap komt maar liefst geen 2maand meer wachten :|
veer systeem moet gewoon echt weg van die slider, want verder is het een mooie scooter:W
Bigbore blok onder de slider!
Vind persoonlijk de slider mooier. Maar dat is mijn mening.
Voor de rest super netjes!
Succes verder
wel tof slidertje, maar vind de voorvelg dan weer wat minder staan..
verder wel vette kleur!
succes verder
Voorvelgje vind ik wel nice alleen die band is echt lelijk
hehedat probleem heb ik nou soms ook
maar verder vind ik het slidertje nice, ben benieuwd wat je daar allemaal mee gaat doen, het begin van dat ding is er iig al
succes er mee ( ga je trouwens een nieuw topic openen als je met de slider zou gaan beginnen? )
Slider is verkocht nu! De plannen zijn nu om het blokje bij xsh afteleverenzo hoe staat het er nu mee? is de slider al verkocht?
en loopt je bigbore nu al een beetje goed?
Slider is verkocht nu! De plannen zijn nu om het blokje bij xsh afteleveren
en hun het nodige afstelwerk laten doen! Misschien ook nog wat extra tunen maar daar ben ik nog over aan het twijfelen. Moet nu eerst nieuwe carbu hebben want mijn keihin heeft het begeven spijtig genoegHij sputtert vollebak en heb andere carb getest en dan doet hij het niet! BB loopt iets beter nadat we koppeling wat hadde bijgeregeld
Dus is je Keihin stuk? +pippi+
Sorry hoor, maar dan zoek je toch naar de oorzaak? :X
wat zou er aan je carb kapot moeten zijn? elk onderdeel kan je vervangen
Ik weet dat je elk onderdeel kan vervangen
Ik heb hem al 100x open gedraaid en nergens vind ik iets van vuil ofzokan een pakking zijn in de carb zelf.
haal gewoon het gehele ding uit elkaar en kijk of je wat kunt vinden. misschien wel ergens een zandkorrel oid. het kan van alles zijn
Thx kerelvet project mandoe zo voort zou ik zeggen mijn project van de jog komt binnenkort wel op scooterforum denkik xD
Ik zei dit omdat ik al alles van een stage 6 had overgezet en hij nog steeds hetzelfde deed! Nooit iets in dolgedraaid of afgebroken ofzo, maar ineens sputterde hij. Met de stage 6 sputterde hij niet meerals je het had geweten had je niet gezegt dat je een nieuwe carb nodig hebt. aan het carburateur huis opzich kan namelijk niks mis zijn, zolang je niks afbreekt of iets dergelijks.
ik zou hem gewoon nakijken en eventueel iets vervangen.
mmhh nrml gezien keihin is beter als stage 6 carbu kwa kwalitiet en afwerking zie je ook namelijk aan het prijzenverschil dus zou echt eens je keihin controleren mvg kevinIk heb hem al 100x open gedraaid en nergens vind ik iets van vuil ofzo
Thx kerelU projectjes zijn ook wel leuk
Ik zei dit omdat ik al alles van een stage 6 had overgezet en hij nog steeds hetzelfde deed! Nooit iets in dolgedraaid of afgebroken ofzo, maar ineens sputterde hij. Met de stage 6 sputterde hij niet meer
MINI UPDATE : Revisieset voor de carb besteld @ scootshop
mmhh nrml gezien keihin is beter als stage 6 carbu kwa kwalitiet en afwerking zie je ook namelijk aan het prijzenverschil dus zou echt eens je keihin controleren mvg kevin
148 zit er momenteel in maar denk niet dat deze sproeier te groot gaat zijn voor deze setupKomt dat sputteren niet gewoon door een te grote sproeier?:+
Wat zit erin?
Ja de slider is de deur uit. Het geld om 2 projecte te financieren hebk nietNeem aan dat jij het niet over de 28 r/t carb hebt?
Wel jammer dat je de slider verkocht hebt, vond het persoonlijk één van de mooiste sliders. En aangezien ik geen fan van slider ben is dat een HEEL groot compliment
Succes verder.
wat voor stationair sproeier heb je zitten?148 zit er momenteel in maar denk niet dat deze sproeier te groot gaat zijn voor deze setup
Ja de slider is de deur uit. Het geld om 2 projecte te financieren hebk niet
Toch bedankt voor het complimentje e
nee had het over de gewone black editie'sNeem aan dat jij het niet over de 28 r/t carb hebt?
Wel jammer dat je de slider verkocht hebt, vond het persoonlijk één van de mooiste sliders. En aangezien ik geen fan van slider ben is dat een HEEL groot compliment
Succes verder.
Ik heb hem al 100x open gedraaid en nergens vind ik iets van vuil ofzo
Thx kerelU projectjes zijn ook wel leuk
Ik zei dit omdat ik al alles van een stage 6 had overgezet en hij nog steeds hetzelfde deed! Nooit iets in dolgedraaid of afgebroken ofzo, maar ineens sputterde hij. Met de stage 6 sputterde hij niet meer
MINI UPDATE : Revisieset voor de carb besteld @ scootshop