The Black Pearl 86,4cc

Nette Rox man. Zou die achtervelg ook gewoon wit laten coaten, tevens zou ik die clamp vervangen door op een zwarte S6 of een zwart EPC clampje.
Check mijn Rox ook is ;)

FrankSpeedRox
 
Leuke foto's dimi.

Ik laat je iets weten zodra ik nieuws heb van de verchromer.
Misschien al eens gedacht om die zwarte kapjes van je carterpan ook te laten spuiten? Kan ik eventueel samen doen met die voorconsole die hier nog ligt en ik nog moet polyesteren enz. mss kan ik die kapjes dan meteen meespuiten dat kost niet echt veel moeite meer en zou ook weer wat netter staan dan dit dom mat zwart :+

Ik hoor het wel. Ben fier op het werk en blij dat je er zorg voor draagt!

AdiozZzZzzz :W

Ok ik hoor jou wel op msn dan ;) Idd dat kapje kank je wel opsturen! Spreek je nog wel ;)

Pfoe mooie rox hoor! Mooie foto's ook.. :)

Bedankt uiterlijk is 75% gedaan :p Heb namenlijk nog een ideetje gekregen:!

Misschien nog een ander zadelovertrek?

Wordt over na gedacht *D

Nette Rox man. Zou die achtervelg ook gewoon wit laten coaten, tevens zou ik die clamp vervangen door op een zwarte S6 of een zwart EPC clampje.
Check mijn Rox ook is ;)

FrankSpeedRox

In men hoofdje zit een ander gedacht :p Komen wrs chroom velgjes onder enzo ;) Wacht op antwoord van de verchromer :)
 
Filmpjes....

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=PW09gsypmwY&feature=channel_page"]YouTube - The Black Pearl @ Testing MHR BB 86.4cc # 2[/ame]

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=HupNmMfslU8&feature=channel"]YouTube - The Black Pearl @ Testing MHR BB 86.4cc # 3[/ame]

Binnekort meer nieuws!
 
denk ook is aan je veiligheid je rijdt zonder helm + nog op straat waar het druk is?

voor de rest erg nette scooter :W
 
Lijkt best wel sloom te gaan op de filmpjes als je volgas geeft :X

Voor de rest echt een pracht scooter :W
Jah ben nog de juiste afstelling aant zoeke net zoals vervoer naar de testbank 8P
schop dat ding eerst maar eens op de bank want t komt amper vooruit :s
Idd! Vervoer naar de testbank eerste punt op de agenda ;)
ja dat dacht ik ook al, en helemaal voor bigbore
Wordt aangewerkt maar moet ook naar budget kijken zou em liefst gwn bij xsh binnen gooien maar qua budget valt het wat tegen op het moment O-)
nice gedaan man
echt propere roxx ;)
Bedankt kerel ;) Benieuwd naar jou projectje op het forum ;)
 
Ding ziet er goed uit, loopt alleen echt voor geen meter :X

En doe de volgende keer aub een helm op en zoek een rustige plek ;)
 
Dat komt echt niet vooruit.. Beetje jammer want het ziet er wel goed uit.
Als je het 13,5k laat draaien, koppeling strak zet en carb gewoon goed staat dan moet het toch wel wat harder knallen..
Maakt het uberhaupt een autowheelie?
 
Superstrakke rox, eindelijk nog eens eentje met alles op en aan.
Tegenwoordig primeert het gewicht en is elke gram zo belangrijk dat er nog maar weinig mensen zich bezig houden met kappen.

Super gedaan...
 
Had de filmpjes al gezien voor ik ze gepost heb. Goed afstellen zal inderdaad de eerste taak worden. Ding loop voor geen meter maar dat komt wel goed.

Vandaag 2x naar de verchromer gebelt dimi maar was 2x bezet. Morgen ben ik weer!
 
denk ook is aan je veiligheid je rijdt zonder helm + nog op straat waar het druk is?

voor de rest erg nette scooter :W
Ja heb zelf al slechte ervaring ermee gehad! Maar ben duidelijk dus nog niet geleerd 8PVolgende keer lekker helmpje op ;) Ook een rustiger weggetje :p
Ding ziet er goed uit, loopt alleen echt voor geen meter :X

En doe de volgende keer aub een helm op en zoek een rustige plek ;)
Ik zal erop letten :!

Dat komt echt niet vooruit.. Beetje jammer want het ziet er wel goed uit.
Als je het 13,5k laat draaien, koppeling strak zet en carb gewoon goed staat dan moet het toch wel wat harder knallen..
Maakt het uberhaupt een autowheelie?
Nee doet geen autowheelie maar denk ook datk nog niet vol op het gas durf gaan!
Superstrakke rox, eindelijk nog eens eentje met alles op en aan.
Tegenwoordig primeert het gewicht en is elke gram zo belangrijk dat er nog maar weinig mensen zich bezig houden met kappen.

Super gedaan...
Mij gaat het helemaal niet om het gewicht! Mij gaat het gwn om een leuke scooter met knallend setupje :p
 
wat is eigenlijk op het moment je afstelling?

Op dit moment zit ik met 6 x 3.5gr ; zwarte MHR trekveertjes; rode MHR drukveer en sproeier 148
Squish staat nog niet goed! Cilinder is wel max tuned maar voor de squish zal de cilinder moeten afgedraaid worden denk ik. Had dit elders al op het forum geleze dat dit bij meerdere BB kitjes het geval is.
 
dat moet echt wel harder lopen, want met dat setupje mag hij echt wel wheelies trekken denk ik.. ik zou hem eens op een bankje laten draaien, en daarop maar eens gaan afstellen oid?

verder echt een zeer nette scooter! heerlijke kleurtjes :D!
 
Vandaag wat wezen afstellen aan de koppeling! Loopt nu tot 13820 max!
Nu zo snel mogelijk vervoer en afspraak regelen voor testbank ;)
Binnekort ook maar eens het blokje uit elkaar gooien O-)
Zou nieuwe ongetunde carters willen en die dan laten tunen bij XSH :D
Morgen eens kijken om nieuw filmpje te maken met alle veiligheidsvoorzieningen ;)


Volgende keer meer nieuws!
 
Update

Aangezien ik nog een voorconsole had liggen en 2 luchthappertjes vond ik het wel een leuk idee om deze in te werken en ze in dezelfde kleur als de andere kappen te laten doen.

Luchthappers uitgesneden
mube6o.jpg


Had met de kap een redelijke schuiver gemaakt dus dat is ook netjes weg gewerkt.



Luchthappers ook netjes afgewerkt voor zo ver dat mogelijk was want hondjes hadden er gelijk mee "gespeeld" (btw Amstaf's).

Dan alles netjes pas zetten en polyesteren en plamuren maar...

2db80vs.jpg


2s0in3m.jpg


Momenteel is ze helemaal afgewerkt, gespoten enz.. moet ze enkel nog ophalen bij Renzo.

Tot de volgende :W
 
Back
Top