DanielAeRox
Well-Known Member
Mooi project!
Ik zal hem volgen!
Ik zal hem volgen!
Mooi project!
Ik zal hem volgen!
Beste ga je even proberen met zo slap mogelijke drukveer en een stuk lichtere rollen, want op dat filmpje te horen, slipt je overbrenging gigantisch.
Vandaag nieuwe bougie gestoken en het zooitje blijft pruttelen!probeer dan eens een nieuwe bougie.
Mijn athena 70cc kwam nog beter van zijn plek af
Ja heb dit al meerdere keren gedaan en bleef hetzelfde. Heb nu tip gekrege hier op forum en heb die uitgevoerd carb loopt niet meer over maar hij sputtert nog steeds!waarschijnlijk heb je dat al gedaan maar haal je carb eens helemaal uit elkaar en blaas alles goed door... geen idee of dat het misschien kan zijn.
Ga dit morgen zien te fixen Ontsteking moetk nog even wachten tot men dealer van vakantie trug is 8Ptrek nog een massadraad van frame naar blok en laat anders de ontsteking eens ff nameten?
Idd het kan normaal niets groots zijnook een goede wat tommy zegt, het zijn kleine dingen maar je kan het voor de zekerheid na lopen.!
succes er mee verder
Lol }) Komt wel verandering in hoorMijn athena 70cc kwam nog beter van zijn plek af
Heb het blok kunnen overkopen van een vriend daarmee datk eerst men uiterlijk heb gedaan en daarna pas men motor kan afwerken ivm budget enzo Kben namelijk niet rijk ofzovet race ben jijIk zou eerst geld steken in de afstelling daarna in het uiterlijk. Luchthapper is ook nice gedaan