The Black Pearl 86,4cc

Beste ga je even proberen met zo slap mogelijke drukveer en een stuk lichtere rollen, want op dat filmpje te horen, slipt je overbrenging gigantisch.
 
Mooi project!
Ik zal hem volgen!

Bedankt kerel ;)

Beste ga je even proberen met zo slap mogelijke drukveer en een stuk lichtere rollen, want op dat filmpje te horen, slipt je overbrenging gigantisch.

De koppeling stond totaal niet goed hebben deze erna wat bijgesteld en liep al vlotter ;)

MINI UPDATE :

Scoot is zonder benzine gevalle tijdens het warmdraaien en nu sputtert de motor ineens! Heb carb uitgekuist en ook de inlaat eventjes afgehaald maar daar bleek nergens iets aan te schelen. Draai het zooitje trug in elkaar en blijft hetzelfde doen |(

Hebben jullie soms wat tips ofzo??!
Sommige zeggen ontsteking kapoet :o
 
waarschijnlijk heb je dat al gedaan maar haal je carb eens helemaal uit elkaar en blaas alles goed door... geen idee of dat het misschien kan zijn.
 
ook een goede wat tommy zegt, het zijn kleine dingen maar je kan het voor de zekerheid na lopen.!

succes er mee verder
 
Last edited:
zziplsm ik weet niet wat jij bedoeld met geld in de afstelling steken want er is niets mis met zijn onderdelen die hij gebruikt.. zal vast niet iets groots zijn...
 
waarschijnlijk heb je dat al gedaan maar haal je carb eens helemaal uit elkaar en blaas alles goed door... geen idee of dat het misschien kan zijn.
Ja heb dit al meerdere keren gedaan en bleef hetzelfde. Heb nu tip gekrege hier op forum en heb die uitgevoerd carb loopt niet meer over maar hij sputtert nog steeds!

trek nog een massadraad van frame naar blok en laat anders de ontsteking eens ff nameten?
Ga dit morgen zien te fixen ;) Ontsteking moetk nog even wachten tot men dealer van vakantie trug is 8P

ook een goede wat tommy zegt, het zijn kleine dingen maar je kan het voor de zekerheid na lopen.!

succes er mee verder
Idd het kan normaal niets groots zijn :D
Mijn athena 70cc kwam nog beter van zijn plek af
Lol }) Komt wel verandering in hoor ;)
 
Update...

Hey iedereen,

Weer eventjes geleden dat ik wat van me heb laten horen maar in tussen tijd is er wel wat nieuws te vertellen.

De Kap met luchthappers is al een hele tijd klaar maar ligt nog steeds bij de spuiter omdat ik nog geen tijd heb gehad om ze te gaan ophalen.

Heb er tevens een 2de scooter bij... Stunt LC die hier een aantal maanden (jaartje) geleden ook al eens heeft opgestaan. Of ik deze ga bijhouden of niet weet ik nog niet zeker dat zal afhankelijk zijn van de financiële toestand.

Wat pics...

1zfqxd1.jpg

2ltomci.jpg

28tc5jc.jpg



BB-blokje gaat binnen dit en een maand ook richting XSH om eens goed onder handen te nemen en af te stellen.

Wat er met de stunt gebeurt zal van vele andere factoren afhangen.

Groeten!
 
Bigbore blok onder de slider!
Vind persoonlijk de slider mooier. Maar dat is mijn mening.

Voor de rest super netjes!

Succes verder
 
Hoi dimi,

Tof dat je de slider hebt man.
Ik zou hem gewoon bijhouden en er dan maar wat langer over doen om hem af te krijgen.

Wel zou ik het veersysteem en de voorvelg veranderen. Kleurtje is nu al mooi maar goed je weet dat er hier nog heel wat mooiere kleurtjes staan hé :)

Hoor je wel nog als je om die kap komt maar liefst geen 2maand meer wachten :|
 
Back
Top