The Black Pearl 86,4cc

ziet er erg vet uit :D
ben benieuwd als het laatste laklaagje er op zit ;)
succes er verder mee!

Bedankt ;) Ben zelf ook benieuwd als ze klaar zijn 8P

Ziet er wel lekker heftig uit en zo te zien heb je er grootse plannen mee
Blijven updaten deze handel en hopelijk komt alles goed.
Veel succes met je projekt en op hoop van zege hé :P

Thx :p Idd op hoop van zege dat hij gaat knallen })

Wat een prutser die gast wat je kappen heeft gemaakt, met wat cheap ass gamma polyester. :X

Vind het alleen spijtig datk er 2x voor moet betalen terwijl het normaal van de eerste keer goed had moeten zijn. Maarja dankzij Renzoke is het trug in orde gekomen ;)
 
Hoi iedereen,
Aangezien er toch weer een persoon het nodig vond om te kicken ben ik wel verplicht om al een tipje van de sluier op te lichten.

Vandaag het blok nog eens in gang getrapt en een kort filmpje gemaakt.

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=5jtc5QRt4MQ&feature=channel_page"]YouTube - The Black Pearl @ Testing MHR BB 86.4[/ame]

De kappen zijn dit weekend of midden volgende week klaar. Het duurt allemaal iets langer maar dat wist ik op voorhand en daar had ik geen enkel probleem mee. De persoon studeert nog maar levert goed werk af aan een scherpe prijs dus dan heb ik het er wel voor over om wat langer te wachten.

2v2uuc6.jpg

6ymz2v.jpg


Als ze klaar zijn volgt de rest en wie weet is er nog wat veranderd ... mmmm :+


Tot de volgende -:-
 
Loopt nog niet echt lekker wel?? Draait ook erg hoog stationair. Geen last van valse lucht ofzo? En loopt hij niet te arm?

Grappige kleur! Ben benieuwd ;).
 
Ik zeg .... Dikke Sh*t

Het is eens iets anders dan gewone flakes of rainbow effect maar toch nice.
Ben nieuwsgierig achter dat speciaaltje :rolleyes:
 
waar blijft die paint!

Vandaag kleine Update gedaan ;) Check it :p

Loopt nog niet echt lekker wel?? Draait ook erg hoog stationair. Geen last van valse lucht ofzo? En loopt hij niet te arm?
Grappige kleur! Ben benieuwd ;).

Geef op filmpje ook niet gas open hoor. Valse lucht denk ik niet maar ga het toch eens checke ;) Heb zeker nog niet de juiste afstelling :D

Ik zeg .... Dikke Sh*t

Het is eens iets anders dan gewone flakes of rainbow effect maar toch nice.
Ben nieuwsgierig achter dat speciaaltje :rolleyes:

Laten we lekker geheimzinnig doen :p
 
hij loopt idd niet echt lekker nog, ;)
ben erg benieuwd naar een wat langer sprintje! :D
btw te vette kleuren, hoop to see it in the next update,

succes verder!
 
Update:

Kapjes zijn helemaal klaar en worden vanavond aan huis geleverd :W

Kan jullie al enkele foto's laten zien maar tis uiteraard iets anders int echt en ook zeer afhankelijk wel weer het is.

2wftmyv.jpg

lacyc.jpg

2r586ts.jpg

f27vhv.jpg

2rpphdl.jpg


Renzo heeft ze dus gespoten voor de mensen die het nog niet zouden weten en voor er nog niet zo lang mee bezig te zijn is het resultaat zeker net hoor. Vanavond kan ik alles in geuren en kleuren vertellen want dan heb ik ze misschien al gemonteerd. Hij was ook zo vriendelijk om ze te brengen.

De Sterretjes en band was een probeerseltje aangezien Renzo ook graag wat nieuws wou proberen en vind het aardig geslaagd. Moest er ook zga niks extra voor betalen aangezien hij de marbelizer nog had staan en hij het wou proberen of het wel net zou zijn.

Kortom een Top ervaring en we zien vanavond of morgen wel hoe het gemonteerd staat!


:W
 
ziekelijke paint man! Die sterretjes zijn echt nice en de flakes zeker ook!
Benieuwd hoe t eruit ziet alsie inelkaar zit!
 
zeker dikke paint, volgens mij wel nette combie als hij straks in elkaar zit ;), ben benieuwd, en velgen? of heb ik nu wat uitleg over het hoofd gezien :P

succes verder (Y) ben benieuwd naar foto's
 
Update: Kappen gemonteerd

Zaterdag zijn de kapjes dus bij mij afgeleverd.
Was meteen in de wolken.

Dezelfde avond nog gemonteerd en de dag erna in het zonnetje wat foto's getrokken.

wm03mc.jpg

ra93si.jpg

2yy2fs3.jpg

1e2t0k.jpg

21a07xl.jpg



Vandaag nieuwe camera gekocht en nog enkele foto's genomen in het gewone daglicht aangezien er niet echt veel zon was.

4ggqc4.jpg

bh1189.jpg

2wgggw3.jpg

29fyykg.jpg



Laat maar weten wat je er van vind. De velgen vind ik persoonlijk wel nog leuk dat ze verschillen maar wil misschien wel wat anders gaan doen. Voorstellen zijn altijd welkom!

- Chromeren
- Polijsten
- Wit lakken ...


Dankwoordje:
- Renzo Paints (renzopaints@hotmail.com)
- Renzoke voor de pagina te maken
- Maatjes voor het helpen met sleutelen
- GF voor al het geduld!
 
ziekelijke paint man! Die sterretjes zijn echt nice en de flakes zeker ook!
Benieuwd hoe t eruit ziet alsie inelkaar zit!

Bedankt man ! Even kleine correctie het zijn geen flakes maar Ice Pearls :p Staan nu ook nieuwe foto's ;)

zeker dikke paint, volgens mij wel nette combie als hij straks in elkaar zit ;), ben benieuwd, en velgen? of heb ik nu wat uitleg over het hoofd gezien :P

succes verder (Y) ben benieuwd naar foto's

Thx! Velgen wordt over gedacht! Wie tips heeft of voorstellen mag dit altijd doen ;)

zeer mooie paint zit erop zeg!

Mercikes -:-
 
ik hoop voor je dat die achterkap heel blijft! paint is echt PRACHTIG!! maar die
l&m achterkappen zijn gewoon waardeloos, die van mij begon al te scheuren bij het erop zetten, laat staan vastzetten.
 
serieus wonderschone aerox, ziet er echt ziek uit. Zou alleen je carterkap nog iets anders mee doen, maar zal wel goedkomen heb ik het idee.

zeker goed bezig :)
 
Back
Top