The Black Pearl 86,4cc

Hoi dimi,

Tof dat je de slider hebt man.
Ik zou hem gewoon bijhouden en er dan maar wat langer over doen om hem af te krijgen.

Wel zou ik het veersysteem en de voorvelg veranderen. Kleurtje is nu al mooi maar goed je weet dat er hier nog heel wat mooiere kleurtjes staan hé :)

Hoor je wel nog als je om die kap komt maar liefst geen 2maand meer wachten :|

Bedankt man ;) Bij jou kleuren in overvloed :#
Veersysteem word zeker veranderd! Zadel kan niet open of dicht ligt er maar los op x|
Voorvelgje word aan gedacht :p
Zolang zal ik zeker niet meer wachten ;)
 
veer systeem moet gewoon echt weg van die slider, want verder is het een mooie scooter:W

Nog wat twijfels of ik hem ga bijhouden! Maar als ik hem bijhoud dan word er zeker wat aan veranderd

Bigbore blok onder de slider!
Vind persoonlijk de slider mooier. Maar dat is mijn mening.

Voor de rest super netjes!

Succes verder

Ieder mag zen mening hebbe e ;) Aan de slider word nog wel wat aangepast als ik hem bij houd!

wel tof slidertje, maar vind de voorvelg dan weer wat minder staan..
verder wel vette kleur!

succes verder

Bedankt ;) Net zoals hierboven word nog wel wat aan veranderd :p
Ideeën genoeg in het hoofdje alleen wil de portefeuille niet mee 8P

Voorvelgje vind ik wel nice alleen die band is echt lelijk:p

Word nog wel iets anders :p
 
hehe :p dat probleem heb ik nou soms ook:p

maar verder vind ik het slidertje nice, ben benieuwd wat je daar allemaal mee gaat doen, het begin van dat ding is er iig al :p

succes er mee ( ga je trouwens een nieuw topic openen als je met de slider zou gaan beginnen? )
 
hehe :p dat probleem heb ik nou soms ook:p

maar verder vind ik het slidertje nice, ben benieuwd wat je daar allemaal mee gaat doen, het begin van dat ding is er iig al :p

succes er mee ( ga je trouwens een nieuw topic openen als je met de slider zou gaan beginnen? )

Ja plannen ga ik pas echt maken als de beslissing valt of ik em houd of niet. Heb momenteel koper maar die is op geld aan het wachten! Eind deze maand valt de beslissing :p Er is idd al een mooie start om een mooi project mee te maken!
Ongetwijfeld komt er dan een nieuw topic maar of dit snel gaat zijn dat kan ik niet beloven 8P
 
zo hoe staat het er nu mee? is de slider al verkocht?

en loopt je bigbore nu al een beetje goed?
Slider is verkocht nu! De plannen zijn nu om het blokje bij xsh afteleveren
en hun het nodige afstelwerk laten doen! Misschien ook nog wat extra tunen maar daar ben ik nog over aan het twijfelen. Moet nu eerst nieuwe carbu hebben want mijn keihin heeft het begeven spijtig genoeg :eek: Hij sputtert vollebak en heb andere carb getest en dan doet hij het niet! BB loopt iets beter nadat we koppeling wat hadde bijgeregeld ;)
 
Last edited:
Slider is verkocht nu! De plannen zijn nu om het blokje bij xsh afteleveren
en hun het nodige afstelwerk laten doen! Misschien ook nog wat extra tunen maar daar ben ik nog over aan het twijfelen. Moet nu eerst nieuwe carbu hebben want mijn keihin heeft het begeven spijtig genoeg :eek: Hij sputtert vollebak en heb andere carb getest en dan doet hij het niet! BB loopt iets beter nadat we koppeling wat hadde bijgeregeld ;)

Dus is je Keihin stuk? +pippi+

Sorry hoor, maar dan zoek je toch naar de oorzaak? :X
 
Dus is je Keihin stuk? +pippi+

Sorry hoor, maar dan zoek je toch naar de oorzaak? :X

Ja heb dit al gedaan met een andere carb en daar alles van over gezet en hij bleef het doen! Kan mss nog is proberen maar wat zou er nu zo makkelijk kapot lopen in zo'n carb??

wat zou er aan je carb kapot moeten zijn? elk onderdeel kan je vervangen:)

Als ik het wist dan kon ik je het zelf vertellen.
Ik weet dat je elk onderdeel kan vervangen :p
 
kan een pakking zijn in de carb zelf.

haal gewoon het gehele ding uit elkaar en kijk of je wat kunt vinden. misschien wel ergens een zandkorrel oid. het kan van alles zijn:p
 
kan een pakking zijn in de carb zelf.

haal gewoon het gehele ding uit elkaar en kijk of je wat kunt vinden. misschien wel ergens een zandkorrel oid. het kan van alles zijn:p
Ik heb hem al 100x open gedraaid en nergens vind ik iets van vuil ofzo :(
vet project man :D doe zo voort zou ik zeggen :p mijn project van de jog komt binnenkort wel op scooterforum denkik xD
Thx kerel ;) U projectjes zijn ook wel leuk ;)
als je het had geweten had je niet gezegt dat je een nieuwe carb nodig hebt. aan het carburateur huis opzich kan namelijk niks mis zijn, zolang je niks afbreekt of iets dergelijks.

ik zou hem gewoon nakijken en eventueel iets vervangen.
Ik zei dit omdat ik al alles van een stage 6 had overgezet en hij nog steeds hetzelfde deed! Nooit iets in dolgedraaid of afgebroken ofzo, maar ineens sputterde hij. Met de stage 6 sputterde hij niet meer ;)


MINI UPDATE : Revisieset voor de carb besteld @ scootshop
 
Last edited:
Ik heb hem al 100x open gedraaid en nergens vind ik iets van vuil ofzo :(

Thx kerel ;) U projectjes zijn ook wel leuk ;)

Ik zei dit omdat ik al alles van een stage 6 had overgezet en hij nog steeds hetzelfde deed! Nooit iets in dolgedraaid of afgebroken ofzo, maar ineens sputterde hij. Met de stage 6 sputterde hij niet meer ;)


MINI UPDATE : Revisieset voor de carb besteld @ scootshop
mmhh nrml gezien keihin is beter als stage 6 carbu kwa kwalitiet en afwerking zie je ook namelijk aan het prijzenverschil dus zou echt eens je keihin controleren mvg kevin
 
mmhh nrml gezien keihin is beter als stage 6 carbu kwa kwalitiet en afwerking zie je ook namelijk aan het prijzenverschil dus zou echt eens je keihin controleren mvg kevin


Neem aan dat jij het niet over de 28 r/t carb hebt? ;)
Wel jammer dat je de slider verkocht hebt, vond het persoonlijk één van de mooiste sliders. En aangezien ik geen fan van slider ben is dat een HEEL groot compliment :p

Succes verder.
 
Komt dat sputteren niet gewoon door een te grote sproeier?:+

Wat zit erin?
148 zit er momenteel in maar denk niet dat deze sproeier te groot gaat zijn voor deze setup :)
Neem aan dat jij het niet over de 28 r/t carb hebt? ;)
Wel jammer dat je de slider verkocht hebt, vond het persoonlijk één van de mooiste sliders. En aangezien ik geen fan van slider ben is dat een HEEL groot compliment :p

Succes verder.
Ja de slider is de deur uit. Het geld om 2 projecte te financieren hebk niet :p
Toch bedankt voor het complimentje e ;)
 
Ik heb hem al 100x open gedraaid en nergens vind ik iets van vuil ofzo :(

Thx kerel ;) U projectjes zijn ook wel leuk ;)

Ik zei dit omdat ik al alles van een stage 6 had overgezet en hij nog steeds hetzelfde deed! Nooit iets in dolgedraaid of afgebroken ofzo, maar ineens sputterde hij. Met de stage 6 sputterde hij niet meer ;)


MINI UPDATE : Revisieset voor de carb besteld @ scootshop


denk eerder dat dit komt door de vlotterstand die niet goed staat
 
Back
Top