Leuke foto's dimi.
Ik laat je iets weten zodra ik nieuws heb van de verchromer.
Misschien al eens gedacht om die zwarte kapjes van je carterpan ook te laten spuiten? Kan ik eventueel samen doen met die voorconsole die hier nog ligt en ik nog moet polyesteren enz. mss kan ik die kapjes dan meteen meespuiten dat kost niet echt veel moeite meer en zou ook weer wat netter staan dan dit dom mat zwart :+
Ik hoor het wel. Ben fier op het werk en blij dat je er zorg voor draagt!
AdiozZzZzzz :W
Pfoe mooie rox hoor! Mooie foto's ook..
Misschien nog een ander zadelovertrek?
Nette Rox man. Zou die achtervelg ook gewoon wit laten coaten, tevens zou ik die clamp vervangen door op een zwarte S6 of een zwart EPC clampje.
Check mijn Rox ook is
FrankSpeedRox
Jah ben nog de juiste afstelling aant zoeke net zoals vervoer naar de testbank 8PLijkt best wel sloom te gaan op de filmpjes als je volgas geeft :X
Voor de rest echt een pracht scooter :W
Idd! Vervoer naar de testbank eerste punt op de agendaschop dat ding eerst maar eens op de bank want t komt amper vooruit :s
Wordt aangewerkt maar moet ook naar budget kijken zou em liefst gwn bij xsh binnen gooien maar qua budget valt het wat tegen op het moment O-)ja dat dacht ik ook al, en helemaal voor bigbore
Bedankt kerelnice gedaan man
echt propere roxx
Ja heb zelf al slechte ervaring ermee gehad! Maar ben duidelijk dus nog niet geleerd 8PVolgende keer lekker helmpje opdenk ook is aan je veiligheid je rijdt zonder helm + nog op straat waar het druk is?
voor de rest erg nette scooter :W
Ik zal erop letten :!Ding ziet er goed uit, loopt alleen echt voor geen meter :X
En doe de volgende keer aub een helm op en zoek een rustige plek
Nee doet geen autowheelie maar denk ook datk nog niet vol op het gas durf gaan!Dat komt echt niet vooruit.. Beetje jammer want het ziet er wel goed uit.
Als je het 13,5k laat draaien, koppeling strak zet en carb gewoon goed staat dan moet het toch wel wat harder knallen..
Maakt het uberhaupt een autowheelie?
Mij gaat het helemaal niet om het gewicht! Mij gaat het gwn om een leuke scooter met knallend setupjeSuperstrakke rox, eindelijk nog eens eentje met alles op en aan.
Tegenwoordig primeert het gewicht en is elke gram zo belangrijk dat er nog maar weinig mensen zich bezig houden met kappen.
Super gedaan...
wat is eigenlijk op het moment je afstelling?