sr.mastur said:Waar ligt Emmen ergens dan ?? :X
melf #50 said:vorig jaar was het gewoon zo dat alles door elkaar heen reed...
dragsterlover said:hum okay
Ben benieuwd of er geen ongelukken gebeuren, vind het wel een beetje link maargoed 8)
Slome said:Ik denk niet dat een 80cc supermotard (crosser) zomaar veel sneller is dan een Derbi 70cc supermotard uit de SOBW klasse...
Die verschillen liggen ook weer niet zo ver uiteen met de top scoots. Imo dus best aan elkaar gewaagd toch?
Slome said:Ik denk niet dat een 80cc supermotard (crosser) zomaar veel sneller is dan een Derbi 70cc supermotard uit de SOBW klasse...
Die verschillen liggen ook weer niet zo ver uiteen met de top scoots. Imo dus best aan elkaar gewaagd toch?
melf #50 said:in Drenthe , www.routenet.nl , als je die nou eens had gebruikt
De uitlaat mag niet lek zijn, demper etc etc...jaguar courreur said:wat bedoelen ze met extreem lawaai, ik rij met speed en krd pijp (A) dus dat geeft nog al wat geluid.
Dat mag je zelf invullen, het is immers eigen rissico, het is niet verplicht ofzo...Slome said:Verder kleding? Gewoon normale of is raceoverall (veiligheid) verplicht?
PimpPanter said:Voorwaarde is dat je meedoet met je eigen brommer of scooter, en dat de remmen goed zijn, de uitlaat geen extreem lawaai maakt.
haha wat denken ze, dat het straatscootertjes zijn????
Wel leuk die laatste zin na de komma hahaha
alleen jammer van de datum