team 2004! 7 poorts!!!

Advertisement - register to remove this

Aangezien de team2003 uitlaat flink aan de prijs is, zal de cilinder ook niet de goedkoopste zijn....

Ben ook benieuwd, wanneer hij leverbaar is, en wie hem testen gaat. (ik ben wel bereid, dat te doen, als de prijs niet al te hoog is)
 
zoek en gij zult vinden :D

2003_1005_044952AA.JPG

2003_1005_044959AA.JPG

2003_1005_045008AA.JPG

2003_1005_045019AA.JPG

2003_1005_045024AA.JPG
 
Op de fotos ziet het er uit dat het een Speed is maar bij anglodutch noemen ze em Team terwijl ze de huidige Speed wel Speed noemen. Nou vraag ik me af wat het nou eigenlijk is.
 
misschien hebben we ons vergist :D want niemand heeft ook echt een oficeele bevestiging gehad dat dit een speed is:p (d8 wef ook dat het een speed is) maar misschien is het wel gewoon een bruute team :D
 
Originally posted by Boyd
Op de fotos ziet het er uit dat het een Speed is maar bij anglodutch noemen ze em Team terwijl ze de huidige Speed wel Speed noemen. Nou vraag ik me af wat het nou eigenlijk is.

Misschien is het nu een keer voorbij met onze eigen aarzige naampjes en gaan we gewoon de officiele namen hanteren :!
 
Als ik kijk naar de vorm van de poorten en de dikte van het hemd is die cilinder op de foto toch echt een speed. Dat betekend natuurlijk niet dat de cilinder op de site van anglo dutch een speed is. Er staat namelijks niets over het gebruik van een Team krukas op die site, wel weer over het gebruik van een team2k uitlaat.

Wat ook nog verwarring schopt is het verschil tussen de Italiaanse benaming en de Nederlandse benaming. In Italie (en ook in andere landen) noemen ze een Team cilinder MHR en een Speed cilinder noemen ze MHR Team. Hetzelfde geld voor de uitlaat en de krukas. Dus de vraag van vandaag, heeft anglo dutch een cilinder met de Nederlandse of met de Italiaanse benaming op de site staan :)
 
het zou wel raar zijn als ze tussen all die NL genoemde cil eentje met een origineele benaming zetten.

of ze hebben de cil wand gewoon versterkt net als een speed, om wat meer sterkte te geven want als het een team is op die foto's zoou k dat niet gek vinden
 
Originally posted by Boyd
Als ik kijk naar de vorm van de poorten en de dikte van het hemd is die cilinder op de foto toch echt een speed. Dat betekend natuurlijk niet dat de cilinder op de site van anglo dutch een speed is. Er staat namelijks niets over het gebruik van een Team krukas op die site, wel weer over het gebruik van een team2k uitlaat.

Wat ook nog verwarring schopt is het verschil tussen de Italiaanse benaming en de Nederlandse benaming. In Italie (en ook in andere landen) noemen ze een Team cilinder MHR en een Speed cilinder noemen ze MHR Team. Hetzelfde geld voor de uitlaat en de krukas. Dus de vraag van vandaag, heeft anglo dutch een cilinder met de Nederlandse of met de Italiaanse benaming op de site staan :)

het is best simpel: speed word ook wel team 2000 genoemd(weet iedereen wel) dit is de 2004, dus de nieuwste speed ie er is(het 2004 model) de 'normale' speed is dus het modek waar nu veel mensen mee rijden
 
Ik snap het zelf ook wel hoe het zit hoor. Ik vind het alleen vreemd dat anglodutch altijd de naam Speed gebruikt en dat ze nu ineens de naam Team gaan gebruiken.

Een 2e, wie zegt dat de foto's hier boven van de cilinder op de site van anglo dutch zijn. In mijn ogen is die cilinder hier boven zeker een speed.
 
Originally posted by Boyd
Ik snap het zelf ook wel hoe het zit hoor. Ik vind het alleen vreemd dat anglodutch altijd de naam Speed gebruikt en dat ze nu ineens de naam Team gaan gebruiken.

Een 2e, wie zegt dat de foto's hier boven van de cilinder op de site van anglo dutch zijn. In mijn ogen is die cilinder hier boven zeker een speed.

omdat de team 2004 ook een speed is ( die oude speed heette toch ook team 2000????)

ik vind het gek dat ze de benaming van de nieuwe speed pijp niet hebben gebruikt (team 2003)
 
Back
Top