Streetrox 187

X187

Automotive Engineer
Ik heb een tijd geleden(+- 7 maanden) een Aerox gekocht. Uit Beilen (Onder Assen) en ik woon zelf in Amsterdam. Er bleek dus heel wat mis te zijn aan de scooter. Mijn eerste aankoop was een NRX(What could i've been thinkin') ;), al snel volgde een polini vario'tje. De uitlaatpoot op me cilinder was ook aan 1 kant afgeboken, dit had ik dus verholpen met 3 aluminium pakkingen en heeel wat kit(Leek wel of me cilinder klaarkwam :P)Tot op een dag me krukas keering(Volgens de scooterdealer hier) eruit was gegaan, waardoor ik dus stil kwam te staan. Dus was de volgende aankoop een nieuw keerringetje(Duhh) en een Polini 50cc giet.

Cilinderpolini.jpg


Vervolgens heb ik er wel lekker mee gecruised enzo, tot de dag kwam dat ik wreeddadig op me bek ging, vanwege het uitwijken, anders zou ik hem parkeren in een auto. Maar dus toen vond ik het allemaal wel leuk geweest, en het uitlaat, cilinder en vario verkocht een ff een nieuw pret pakket aangeschaft. Dit x wel iets wat net ietsje meer flamed ;)........

Alles.JPG


Athena.JPG


Carb.JPG


Krukas.JPG


Membraanplaatjes.JPG


As.JPG


X187
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Setup:
Athena 70cc Vlinderpoort
Polini Evo Krukas
19mm Athena aangepaste Dell'orto
Yasuni C16
Athena Membraan- & Polini Membraanplaatjes(welke moet ik gebruiken?)

Toekomstig:
Mina Hori LC DD blok (Als iemand er eentje voor me heeft, leeg uiteraard)
Polini Evo vario
Spruitstuk Doppler (tot 21mm)
Weet nog niet welk membraan(?)
MHR Overrange i.c.m. Delta clutch of Polini Speed drive+Evo vario i.c.m. Speed clutch(?)

Optical tuning:
Matzwart met witte Tribals
TNT Koplamp met booskijkende ogen :D
Racegaas

Toekomstige Optical tuning:
2 Aluminium buizen van me frame naar me frame:P Je weet wel wat ik bedoel...
Figuren in me kap gefreesd met race gaas erachter
Waterpomphuis, carterdeksel, voorvork gepolijst
Velgenrand gepolijst

Elektra tuning:
Toeren/Temp console Weet nog niet welke(?)

Iemand suggesties? Ik wil ze graag horen... Wel een beetje onderbouwd ofcourz (Ervaringen etc)

Laterz
 
Originally posted by X187
Ooh ja me broer komt pas vanavond dus dan heb ik pas de camera en dan is het rond 1:30........

Najah dan nieuwe fotos maken, en bewerken zodat het er weer leuk uit ziet !

Ik heb der iig veel vertrouwen in als ik je zo hoor @ msn 8)

Suc6 !!
 
Back
Top