Wat een geweldig project dit! Super leuk om te lezen! Groetjes WB
Leuk dat je meeleest bro! Ik bel je vd week nog even terug
Over bovenstaande, hoe doe je dat met inrijden? Daar zit ik namelijk nog mee. Heb de mijne nu een paar keer warm laten draaien. Maar twins heeft het over 500km inrijden. Daar doe ik 3 jaar over
Zoals bovenstaand al genoemd, goed warm laten draaien. Ik heb hem 5x warm laten draaien en weer af laten koelen, daarna paar km rustig rijden, zou goed moeten zijn.
Even een update: Scooter word flink gerepost op instagram, leuk om hem bij alle grote paginas voorbij te zien komen! Volgende week komen de mannen van Scooter-attack.com naar Nederland om video-opnamen te maken voor hun youtube kanaal.
Ik heb nog een paar kleine upgrades gedaan aan de scooter, zoals een killswitch en een vaste aansluiting voor de acculader (8ah accu ipv 4ah). Ook heb ik nog een 280mm oversized Stage6 R/T schijfrem besteld, omdat ik toch merk dat ie iets meer rem power mag hebben. Mocht iemand dus interesse hebben in een 190mm (standaard formaat) Polini waveschijf voor een zacht prijsje, DM!
Qua afstelling ben ik ook nog steeds aan het spelen. Ondertussen ben ik dichtbij de sweetspot gekomen denk ik, ik zit op dit moment op sproeier 170, 2fast drukveer rood, trekveren malossi zwart, en 4.3gram rollen. Verschil tussen 3.5 en 4.3 was gigantisch, dus heb nu nog een aantal kitjes gekocht, tot 6.5 gram. Eens kijken wat het beste loopt.
Hopelijk snel op de testbank om er het maximale uit te halen! Ik kon een afspraak maken bij Rist Scooters, alleen mocht ik er daar niet bij zijn (volgens hem ivm ontploffende koppelingshuizen
) en heeft hij mn scooter een volle week (!) nodig. Niet echt ideaal dus. Nu
@WouterB038 even lief aankijken