Street Legal echt een bruut spel!

uhm, ik weet niet of jij al in een andere stad zit, maar dan kan je autos kopen die alle andere blokken ook kunnen.

me laatste test : V6 5. liter 15 Psi twin turbo, + 790 pk @ 6000 toeren... heel netjes, hij gaat tot 12000 toeren lekker door hehe :) met nos kan ik um niet recht houden. ik heb 250 mph gehaald op het test terrein 8)
 
hehe, beat this :)

snel3.jpg
 
Ik heb nu een leuke V6 (de grootste) met dubbele turbo en NOS, saampies 730pk ofzo,.. Maar dat ding trekt euhm.. een beetje te snel. Zelfs met de breedste banden (375mm) spint ie te hard in het begin om een mooie tijd neer te zetten. Om maar niet over NOS te hebben, in de 5 ga ik dan zelfs spinnen (dan maar schokjes geven) :'(
Heb wel de 180 gehaald iig :) :W
Maar hoe kan ik dat fixen of wat minder PK's eruit persen?

Ennuu Mr Polini Evo, in een Coyot kan alleen die Inline 4cil. En zo'n nieuwere auto weer een V6 (sommige een V8). En zo door,. Staat ook op de FAQ op http://www.activisionvalue.com/Support/FAQ.asp:
 
Originally posted by Martini
ik kan em nog steeds niet spelen
moet ik gewoon burn image doen
selecteren en branden?
en dan moet ie et doen>?
en dan doet de patch het ook?
kan niemand die arme jongen helpen? dan kan ik misschien een cd-tje bij 'm bestellen:# of is er iemand anders die dat spel kan branden? 6euro inc. verz. (begint een beetje teveel op V&A te lijken)
 
waar kun je zeker weten dit spel downloaden. en zet er dan ook een een site bij. en liever niet via via via via via en dat je dan 500 of meer onderdelen moet downen. weet iemand dat ?
})
 
Originally posted by nicks
waar kun je zeker weten dit spel downloaden. en zet er dan ook een een site bij. en liever niet via via via via via en dat je dan 500 of meer onderdelen moet downen. weet iemand dat ?
})


IDD ZOEK me de terring naar het spel :eek:
 
Originally posted by Mr Polini Evo
ik ben nu aan het downloade 330 mb issie, is wel bizar snel, 50 minute doet er over.

bizar snel. ik haal op minder dan kwartier ganse cd binnen :)


btw dit spel is een kutspel. dont down it
 
Originally posted by marbossi with
kan niemand die arme jongen helpen? dan kan ik misschien een cd-tje bij 'm bestellen:# of is er iemand anders die dat spel kan branden? 6euro inc. verz. (begint een beetje teveel op V&A te lijken)


ik bedoel maar
ik krijg eem namelijk nog steeds niet aan de praat


GEZOCHT!!!.... Deskundige die mij kan uitleggen hoe ik dat moet fixxen?
desnoods vanaf het begin incl de download :)
 
Kazaaaaaa!!!

Zou iemand met een werkende versie mij een groot plezier willen doen en deze in z'n kazaa shared folder mikken????
dan is het hele probleem opgelost, ook voor mij :)
mijn versie werkt namelijk ook niej.
 
ik kan dit spel maar niet opstarten.
is helemaal geinstalleerd en zegt dan dat er een fout is:
- D3DERR_INVALLIDCALL kan ik alleen op OK drukken
en daarna krijg ik
-create hw 3d device FAILED

wat kan dit zijn dan
 
Back
Top