Street Legal echt een bruut spel!

Originally posted by Dhr Projectx17
FF voor de gene die het spel nog wel willen patchen:

Ik heb deze patches werkend gekregen met de RIP van Class en de ISO.
Deze patches zijn allebei hard nodig omdat het spel vol zit met memmory leaks (daarom loopt hij zwaar kl*te)
Allereerst:
Je renamed StreetLegal.exe naar StreetLegaal.exe ofzo (zodat de patch hem niet meer zoekt)

Vervolgens:
In de map Data - FMV staan 2 filmpjes, verplaats deze ff naar een andere map (zodat de patch deze niet meer vind)
verplaats ook alle files uit deze mappen:
sound - wav - collision
sound - wav - damage
sound - wav - engine
sound - wav - misc
sound - wav - surface
frontend - sounds

(Er waren er dacht ik nog een paar, deze worden stuk voor stuk aangegeven als je de patch start, verplaats die dan ook naar een andere map)

Zodra alle files verplaatst zijn klik je het menu van de patch verder TOT!!! aan het kopieren, vlak voor het kopieren zet je de files gewoon weer trug in de directory`s waar ze thuishoren.
en maak je de patch af, doe dan het zelfde met de 2e patch en download tot slot ff een nieuwe NOCD patch van www.gamecopyworld.com (versie 1.02)

En het spel werkt een heeeel stuk beter, ik heb veel minder last van haperingen enzo.

Suc6


ps nog een link voor patch 2 een snelle link
http://www.invictus.hu/games/streetlegal/downloads/patches/StreetLegalPatch_2.exe

Dhr Projectx17 heeft het al goed voor je uitgelegd ;) beter eerst ff topic doorneuzen..

als ik mijne update dan kan ik em daarna niet meer spelen dus dat is ook weer kut.. snap er ook niet veel van.
 
je bent een toppertje!!!!
wat moet ik tog zonder jullie (k)

mirror van patch 2 is vol zal ff moeten w8en :(
patch 3 is ftp site die et nie doet :(
ik heb ook geen geluk met dit spel!
ik heb nu patch 1 en 2.2 als ik die 2 installeer moet het ook al beter zijn tog?
 
tis nu alleen maar erger patch 1 staat erop patch 2 en 3 lees hierboven en 2.2 geeft fouten aan.
als ik nu het spel wil spelen krijg ik begin stukje te zien (class)
en dan krijg ik fout meldingen:(
 
weet iemand hoe ik die v10 motor stationair kan laten lopen 8P hij valt steeds uit. als ik bijna stil sta. en bij die Kurumma zit dat linkerachterwiel in het midden van het frame :S iemand updates hiervoor oid.
 
slr_1.jpg


slr_2.jpg


Had het spel nog geinstalleerd staan d8 ik speel het ff.. hier na ff kloten
En ja ik weet oud topic maar misschien speelt iemand het nog (gaat hier om Street Legal Redline)

Heb net boven de 6+ seconde gehaald in de 1 mile toen weggegaan mn pa de stekker eruit getrokken :(
Lukt me wel nog een x..
 
Street legal redline is wel zo'n schijtspel...ok sleutelen enzo is wel grappig...maar rijden ermee :S Dingen zijn echt onbestuurbaar..het spel loopt voor geen meter en t ziet er allemaal superlelijk uit..
 
Back
Top