Street Legal echt een bruut spel!

Originally posted by nicks
ik kan dit spel maar niet opstarten.
is helemaal geinstalleerd en zegt dan dat er een fout is:
- D3DERR_INVALLIDCALL kan ik alleen op OK drukken
en daarna krijg ik
-create hw 3d device FAILED

wat kan dit zijn dan


Heb ik ook gehad , moet je nieuwste drivers van je kaart erop gooien , en je hardware versnelling op ze hoogst zetten .
en idd , als je direct 8.1 niet heb moet je die ook ff erop zetten
 
Ja of je hebt per ongeluk een verkeerde resolutie in het spel ingesteld als je het al gespeeld hebt... Zoja ff opnieuw installen. Zonee probeer ff wat hierboven staat :P
 
FF voor de gene die het spel nog wel willen patchen:

Ik heb deze patches werkend gekregen met de RIP van Class en de ISO.
Deze patches zijn allebei hard nodig omdat het spel vol zit met memmory leaks (daarom loopt hij zwaar kl*te)
Allereerst:
Je renamed StreetLegal.exe naar StreetLegaal.exe ofzo (zodat de patch hem niet meer zoekt)

Vervolgens:
In de map Data - FMV staan 2 filmpjes, verplaats deze ff naar een andere map (zodat de patch deze niet meer vind)
verplaats ook alle files uit deze mappen:
sound - wav - collision
sound - wav - damage
sound - wav - engine
sound - wav - misc
sound - wav - surface
frontend - sounds

(Er waren er dacht ik nog een paar, deze worden stuk voor stuk aangegeven als je de patch start, verplaats die dan ook naar een andere map)

Zodra alle files verplaatst zijn klik je het menu van de patch verder TOT!!! aan het kopieren, vlak voor het kopieren zet je de files gewoon weer trug in de directory`s waar ze thuishoren.
en maak je de patch af, doe dan het zelfde met de 2e patch en download tot slot ff een nieuwe NOCD patch van www.gamecopyworld.com (versie 1.02)

En het spel werkt een heeeel stuk beter, ik heb veel minder last van haperingen enzo.

Suc6


ps nog een link voor patch 2 een snelle link
http://www.invictus.hu/games/streetlegal/downloads/patches/StreetLegalPatch_2.exe
 
Last edited:
ik heb ookm eindelijk street legal...wat bruut..

enne...nieuw record :)

street.jpg


who's gonna beat me :P
 
Oke ik weet dat ik geen warez request mag doen. Maar aangezien er in dit topic al genoeg staan. Wil iemand (het lieftst de gepachtte versie) ff sharen @ KaZaA.
 
Uhm............................ denk niet dat je zoveel tijd heb om het van kazaa af te halen. het is in totaal bijna 800 mb, maar hij staat geshared hoor. suc6 man
 
Ik had dit spel 2 maanden geleden ook al gedownload... Maar vomd het na een week al niet zo boeiend meer. Kwam ook door omdat ik em niet kon patchen waardoor hij dus zwaar kut draaide bij mij...:( nou kan ik em ook nergens meer downloaden
 
Ken iemand mij ook ff helpen.

ik heb de street legal flt gedownloaden en heb nu deze files

flt-stlg.001 tot flt-stlg.024 15 mb groot
flt-stlg.sfv sfv file
flt-stlg ms info document.

wat moet ik met deze files doen ?
 
Originally posted by Gizmotreme
Ken iemand mij ook ff helpen.

ik heb de street legal flt gedownloaden en heb nu deze files

flt-stlg.001 tot flt-stlg.024 15 mb groot
flt-stlg.sfv sfv file
flt-stlg ms info document.

wat moet ik met deze files doen ?
Die .001 t/m .024 uitpakken met winrar.
 
Back
Top