POLL =>street vs next

street wisselen met next? zonder motorblok offcourse.

  • wisselen die zeepkist!

    Votes: 9 16.1%
  • zot gewoon houden!

    Votes: 42 75.0%
  • gooi ze gewoon alle2 op het stort!

    Votes: 5 8.9%

  • Total voters
    56
Status
Not open for further replies.
Zou de streetmagic houden, zie je al niet erg veel dusja :)
Next kan ook wel iets worden, maar je bent tegenwoordig niet erg origineel meer met een horizontaal blok eronder :rolleyes:
Street blijft gewoon origineler en ik vind het nog leuk rijden ook :D
 
Beter hou je die streetmagic veel orgineler zijn er volgens mij maar 3 hier op de forum (misschien 2 als ik mijne niet terug krijg) met minarelli blok er onder, je bent nooit klaar met je streetmagic kan altijd beter en een next rijden er veelste veel van.
 
goed punt , maar hier waar ik woon is een lc dd next net zo speciaal als een lc dd street en volgens mij rijd zo een next ook erg chill, maar bedenk me net dat ik wel eens spijt zou kunnen krijgen na een tijdje :X.. mja mn hersenpan is nog volop aant kraken, kom er niet uit denks 8P
 
Koop er dan gewoon een next-frame bij en voorzie die van je blok die op de street zit ;)
 
koop gewoon een next voor 300€ zo duur zijn ze hier ook niet

edit // lol @dme
 
Een streetmagic kan je altijd nog voor duurder verkopen dan een next, voor een streetmagic orgineel kan je rond 1000 krijgen en voor een next 300
 
waarom ga je ons vragen of het vet is om een next te rijden?? Jij bent toch diegene die het mooi of cool moet vinden?
lmfd wat ik er verder van vind O-)
 
StreetMaster said:
waarom ga je ons vragen of het vet is om een next te rijden?? Jij bent toch diegene die het mooi of cool moet vinden?
lmfd wat ik er verder van vind O-)

Jij gaat voor de next dus 8P
 
StreetMaster said:
waarom ga je ons vragen of het vet is om een next te rijden?? Jij bent toch diegene die het mooi of cool moet vinden?
lmfd wat ik er verder van vind O-)
het is soms beter om eens de mening van iemand anders te vragen, n0h 8P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top