Street Legal echt een bruut spel!

Is het nou de moeite waard om het spel te downloaden of niet? want dan lees ik alleen maar gezeik van mensen, en die zeggen later weer, hahaa, heb me tijd verbeters 213445 PK @ 2532454 toeren bla bla bla. Is het nou vet of niet?
 
Ik heb het spel ook binnen, en uitgepakt van packet news, maar hoe kan ik die kleine files van balbla.001 uitpakken? @ Mirc zeiden ze speciaal prog maar welke?
 
het spijt me dat ik weer een oud topic ophaal maar okay.. toch nog een vraagje.

als je de competitie hebt gehad van de cheetah (nog iets) heb je m dan uit gespeeld want ik kan geen andere tegenstanders vinden dan die ik al gehad heb.. of moet ik dan naar een andere plaats rijden ??
 
wow ziet er wel vet uit!!
heefd iemand een idee waar ik em nu nog zou kunnen krijgen?
niet op kazaa daar kan ik em niet vinden en op google kan ik em ook niet vinden!
iemand een ftptje?
 
street-legal.jpg


een plaatje van hoeveel pk (hp) mn autootje maakt.

met een kleinere supercharger omdat die anders nog moeilijker te besturen is.

1576 pk
8P

ik kan met de grote supercharger 2400 en een paar pk halen.

dan vraag je je af: is dit ziek ???|( :#
 
Last edited:
ik heb nu dit spel gedownt maar al die bestandjes zijn bitmap bestandjes en als ik add to winzip doe, en dan uitpak blijft het hetzelfde bestand!
wat moet ik doen?

edit: ik heb et al :D
 
Last edited:
okeej ik heb nu alles uitgepakt.
komt gelijk al het volgende probleem!
ik krijg allemaal van die vage bestandjes die je niet kan openen.
kijk maar ff naar het plaatje, wie kan mij ff uitleggen?

25843926.jpg
 
@ funk-master,

download win-ace, die kan dat uitpakken, is net zoiets als winrar of winzip, volgens mij kan je winace bestanden ook openen met winrar.. :)
 
nee hoeft niet deze heb je toch van die site die ik je gegeven heb ?

zo ja dan zit er nog een .rar bestandje bij waar het overige instaat unzip je die dan doet ie het
 
Originally posted by huibke
nee hoeft niet deze heb je toch van die site die ik je gegeven heb ?

zo ja dan zit er nog een .rar bestandje bij waar het overige instaat unzip je die dan doet ie het

deze is van jou site jah maar dat .rar bestandje is er niet! kan je hem mischien sturen ofzo.



edit: wat kost het spel in de winkel dan?
 
Last edited:
hij doet het nu is allemaal klaar maar nu als ik in het spel zit gaat et echt kut!!!
zo langzaam en ben je net wat spullen aant kopen sluit ie het zomaar af ofzo.
 
ohw keey dan (Y)!! zal het zo ff downen:D
maar ik heb wel een 64 mb werk geheugen en in de systeem eisen stond 128 mb, kan het hier door komen?
waarscheinlijk wel maar tog draait ie gewoon ik kan in de garage komen auto kopen gaat heel langzaam, en als de auto in de garage staat gaat het ook langzaam.
 
Back
Top