Street Legal echt een bruut spel!

mjah, vind het wel een aardig spel, alleen het draait zoooooo kut, en wat schakelt die kar LOMP! automatisch blijft ie teringlang in zijn 1 schokken, dan naar 2, trekt dan wel ff door, maar dan gaat ie naar 3 en heel kort erop naar zijn 4 :| handbak schakelt trouwens even kut, schakelt ie gewoon ook zelf :S
 
Originally posted by Jasper
mjah, vind het wel een aardig spel, alleen het draait zoooooo kut, en wat schakelt die kar LOMP! automatisch blijft ie teringlang in zijn 1 schokken, dan naar 2, trekt dan wel ff door, maar dan gaat ie naar 3 en heel kort erop naar zijn 4 :| handbak schakelt trouwens even kut, schakelt ie gewoon ook zelf :S
Het schakelen vind ik juist wel goed gedaan opzich, maar je moet het wel even goed instellen bij de options. Ergens staat het wel. Ik heb manual gear, auto clutch.. Maar je kan dus ook zelf lekker gaan koppelen, grappig :)
 
er zijn idd cheats voor jah...ik heb nu zo'n kleine 9 miljoen op de bank staan, ga daarvoor naar deze site en verander die 4 letters die daar staan aangegeven en dload dat proggie (Omgekeerde volgorde dus 8P )

http://members.cox.net/eqjunkie/cheats.html

Ik dload de patch nu met 30 k/sec (*crap*)

Om je framerate te verhogen kun je de pedestrian density op low zetten bij options en je kunt de muziek uitschakelen door van de map music music_2 te maken bijv.

Succes.
 
cheats had ik al gevonden, ik heb nu 400 miljoen ofzoiets, en zit in stage 4 , andere schuur + V6 V8 V10 :~ :~

voor nos moet je zo'n dingetje hebben die je op de fuel injector doet. nos flessen , en dat was het volgens mij.

ik heb nu btw een V8
 
Originally posted by Mr Polini Evo
ik begrijp die cheat niet, wat moet ik nou veranderen?


ok, hier een screenshot van hex editor,

cheats.jpg



dan open je hex editor en ga je naar street legal/save/000,

en dan verander je de zwart geselecteerde letters ff.

en dan opslaan, dan heb je heel veel geld en heeel veeeeel autos :)

en voor bij mirc zoek je naar "street legal" @ packetnews.com
 
Cheaten doe ik (nog) niet..

Tip voor mensen als ie hapert: als je op vrij lage res speelt (800*600 ofzo) zet m dan op 1152*nogwat of iig hoger.. Bij mij draait ie dan alleen maar beter :)

D10N: 3.7 sec. voor een V10 is niet echt snel :) Ik haalde gister met mn stage1 oto 2.6 sec van 0-60 en dat lange stukje 8 sec ofzo...
 
Originally posted by DanceTrend

D10N: 3.7 sec. voor een V10 is niet echt snel :) Ik haalde gister met mn stage1 oto 2.6 sec van 0-60 en dat lange stukje 8 sec ofzo... [/B]

fock, dan moet ik maar ff gaan oefenen, kan je zeggen wat voor auto je had gebruikt, want ik heb nu alleen maar die focking achterwiel aandrijving en dat is bout, 60 % v.d. kracht raak ik kwijt aan slippen
 
Back
Top