Street Legal echt een bruut spel!

pfft ik krijg hem niet gedownd! kan niet hier die hem heeft niet ff dat spel uppen??? ;) op een snelle serever het liefst. Of heeft iemand een ander emanier om er aan te komen, dat IRC zuigt! PM anders pliez
 
mekar.jpg


me auto, 175 pk, deze is 4x4, totdat ik tegen de stoeprand aanreed :eek:
 
Jezus er mag nog wel wat gesleuteld worden aan die game zeg, die gast ze kop zit door het dak! :p

Ook de screenshots op de site van dat spel lijken me nou niet iets om kopers mee te trekken...:rolleyes:
 
ik heb nu mijn eerste snelle tijd neergezet :)

0-60 in 6 seconden nogwat... 4 cil 2.5 liter +turbo = 280 pk @ 4x4

trekt echt lekker , bij de muur haal ik 125 mph
 
martini, als je de *.bin file hebt,

ga je naar www.daemon-tools.com

daar download je de nieuwste versie.

die installeer je, nu staat er in je tray balk een rood iccontje, daar klik je op met rechts en ga je naar, virtual cd/dvd, en dan naar deivce [0] dan klik je de optie mount aan en zoek je de *.bin file, dan klik die aan, en krijg je de inhoud van de BIN file, dan instaleer je het spel.

opmerking: wel even SHOW ALL FILES AAN KLIKKEN.
opmerking 2: als je wil spelen altijd daemon tools aan klikken, want het programma simuleert een nep cd speler.

dit is de manier als je geen cdtje wil gebruiken, het is handige en sneller, maar je moet wel 1 gig over hebben.
 
Als je het op cd wilt branden neem je NERO. Daarin kies je bij file burn image.Daar zoek je je bin of cue file en die kies je dan.Vervolgens brand je dat.

Overgens -> ik moest hem branden, met een virt. cd lukte het niet.


En mijn wagen is net gesloopt door wouten :(
 
Back
Top